Środa, 2018-10-17 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:
Diaverum Ambasadorem Zdrowia
W dniu 16 października odbyła się gala rozdania nagród ”Ambasador Zdrowia” dla firm bądź osobowości świata medycyny i farmacji, lekarzom, naukowcom, którzy walczą z chorobami, hamują lub powstrzymują ich rozwój i przyczyniają się do tego, że pacjenci mogą cieszyć się lepszą jakością życia.

EKOCUDA PO RAZ PIERWSZY W POZNANIU
Już 27 i 28 października po raz pierwszy w Poznaniu, w centrum biznesowym Concordia Design, odbędą się największe w Polsce targi kosmetyków naturalnych Ekocuda.
Zaszczepić w sobie chęć szczepień
Coraz częściej słyszymy głosy przeciwne szczepieniom, trwają nawet prace nad ustawą znoszącą ich obowiązek.

Rehabilitacja po udarze mózgu
Średnio co osiem minut atakuje kolejną osobę. Rocznie walczy z nim około 70 tys. Polaków. Blisko 60% chorych umiera w ciągu pierwszego roku, a 25% wszystkich chorych stanowią osoby poniżej 40 roku życia. To zatrważające dane, które dotyczą udaru mózgu.
Nowy wizerunek Śliwki Nałęczowskiej. Jeszcze bardziej stylowy i elegancki!
Śliwka Nałęczowska zyskała nowy wizerunek. Dzięki odświeżonej grafice opakowań, marka stała się jeszcze bardziej stylowa i elegancka. Wszystko za sprawą połączenia oldschoolowego designu z nutką nowoczesności. Na sklepowych półkach Śliwka Nałęczowska w nowej odsłonie pojawi się jesienią.
Ulga dla zabieganych - przeciwbólowa Mata Mata Medivon CF-2606 HB
Medivon, wiodący producent urządzeń do masażu i akcesoriów healthcare, wprowadził na rynek mate przeciwbólową Medivon CF-2606 HB, która stała się zbawieniem dla wszystkich zabieganych osób. W zestawie oprócz maty znajduję się zasilacz, wygodny pilot oraz instrukcja obsługi w języku polskim.
„Tech-neck”, czyli jak walczyć ze starzeniem się skóry szyi
Smartfony, tablety, e-booki. To, one powodują występowanie zjawiska ,,tech-neck’’, które przyczynia się m.in. do powstawania ,,drugiego podbródka”. O tym, jak sobie radzić ze wspomnianą dolegliwością, zdradza lekarz medycyny estetycznej, dr Monika Bujanowska.
Wątki na forum z tego dnia
- Diaverum Ambasadorem Zdrowia - komentarze (0)
- EKOCUDA PO RAZ PIERWSZY W POZNANIU - komentarze (0)
- Zaszczepić w sobie chęć szczepień - komentarze (0)
- Rehabilitacja po udarze mózgu - komentarze (0)
- Nowy wizerunek Śliwki Nałęczowskiej. Jeszcze bardziej stylowy i elegancki! - ... (0)
- Ulga dla zabieganych - przeciwbólowa Mata Mata Medivon CF-2606 HB - komentarze (0)
- „Tech-neck”, czyli jak walczyć ze starzeniem się skóry szyi - komentarze (0)
Wyszukiwarka:
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Twoja droga do harmonii – inspiracje z holistycznego SPA
W hotelu Manor House SPA luksusowy wypoczynek idzie w parze z rozwojem i odkrywaniem drogi do zdrowia i dobrostanu. Jego misją jest nie tylko relaks, ale też edukowanie i inspirowanie do życia w harmonii z naturą, z wykorzystaniem jej naturalnych energii i metod wspierających długowieczność.
Tesori d’Oriente Byzantium. Poznaj zapach, który przenosi w świat cesarskiego luksusu
Byzantium to zapach pełen kontrastów – słodycz orientalnych przypraw łączy się z głębią drzewnych nut, a woń kadzidła i piżma tworzy tajemniczy, niemal hipnotyzujący aromat.
Nowość od Tesori d’Oriente
trzy kultowe zapachy w nowej formie - lekkie, orzeźwiające mgiełki
Przyszedł wyczekiwany sezon na Pumpkin Spice Latte! Kultowy napój powraca do kawiarni Starbucks
Gdy na drzewach pojawia się więcej barw, a dni stają się chłodniejsze, to znak, że nadszedł wyczekiwany sezon Pumpkin Spice Latte. Ten symbol jesieni powraca do Starbucks już 2 września, razem z masą sezonowych pyszności i gadżetów.
„Fresh & Fruity – galaretki nadziane latem” - nowa kampania marki Fresh & Fruity
Producent słodyczy Wawel, właściciel marki Fresh & Fruity, prezentuje nowy spot reklamowy pod hasłem „Fresh & Fruity - galaretki nadziane latem”. To już druga produkcja w tym roku stworzona z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, podkreślająca innowacyjny kierunek komunikacji marki.
Najczęściej czytane artykuły:
Powrót do szkoły ze słodyczami Wawel!
Dzięki sklepowi internetowemu Słodki Wawel (www.slodkiwawel.pl), sklepom firmowym Wawel oraz ekspozytorom „Królestwo Dobrego Smaku” w całej Polsce, każdy może uczcić nowy rok szkolny ulubionymi słodyczami marki Wawel.
Suszone pomidory w paskach w oleju z ziołami ze słonecznikiem OLE! – stwórz dania z twistem!
Gotowanie to nie tylko obowiązek, ale też przyjemność – szczególnie wtedy, gdy w kuchni sięga się po składniki, które łączą wygodę z wyrazistym smakiem. Czasem wystarczy jeden dodatek, by zwykłe danie zamieniło się w coś naprawdę wyjątkowego.
Orient na talerzu – bakalie KRESTO w kuchni pełnej aromatów
Egzotyczne przyprawy, bogactwo smaków, słodycz suszonych owoców i chrupkość orzechów – kuchnia orientalna to prawdziwa uczta dla zmysłów. Jej podstawą są naturalne składniki, które łączą kulinarną tradycję z wartościami odżywczymi.
Lemoniada arbuzowa
Orzeźwiająca, lekka i pełna letniego smaku – arbuzowa lemoniada to idealny napój na gorące dni. Woda źródlana, naturalna słodycz arbuza, odrobina miodu, świeżo wyciśnięty sok z cytryny tworzą zgrany duet, który ugasi każde pragnienie.
Ile wody powinna pić kobieta karmiąca? Fakty, rytuały i codzienne wybory
W czasie laktacji zapotrzebowanie organizmu na płyny znacząco wzrasta. To naturalny mechanizm – produkcja mleka dla maluszka wymaga od mamy nie tylko wydatku energii, ale również odpowiedniego nawodnienia.
ASICS prezentuje kolekcję Night Energy stworzoną z myślą o grze w blasku reflektorów
ASICS wprowadza na rynek swoją pierwszą tenisową kolekcję Night Energy – wyjątkową linię produktów, która przyciąga wzrok dzięki detalom błyszczącym w świetle reflektorów, zaprojektowaną z myślą o nocnych meczach w Nowym Jorku podczas wielkoszlemowego US Open.
Siatkówka plażowa w centrum biurowym
Dwa boiska do siatkówki plażowej powstały na terenie największego polskiego centrum biznesowego Olivia Centre.
Evans wygrywa UTMB® 2025, 2. miejsce dla Dhimana. Witek w czołów
ASICS świętuje spektakularne występy zawodników ASICS Trail Team podczas UTMB® Mont Blanc 2025, gdzie sportowcy marki zapewnili kibicom niezapomniany tydzień zmagań w najbardziej ikonicznym biegu górskim na świecie.
Kampania edukacyjna Poranek Po wyróżniona przez The Association of the European Self-Care Industry
Z okazji Międzynarodowego Dnia Dbania o Siebie The Association of the European Self-Care Industry (AESGP) uruchomiło nową platformę cyfrową Self-Care Insight & Inspire, na której prezentowane są najciekawsze europejskie kampanie promujące edukację zdrowotną.
Work-life balance w praktyce - Adgar Poland otwiera boisko do siatkówki plażowej
Adgar Poland otworzył nową przestrzeń sportową przy kompleksie Adgar Plaza na warszawskim Służewcu.