Wtorek, 2023-09-12 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:
MIRACULUM w sierpniu 2023r. mocno rośnie w kanale nowoczesnym
Notowana na Głównym Rynku GPW firma kosmetyczna Miraculum od stycznia do końca sierpnia wypracowała 31,3 mln zł. przychodów, co stanowi wzrost o 13 względem analogicznego okresu ubiegłego roku. W samym sierpniu przychody spółki wyniosły 3,6 mln zł i były wyższe o 6 proc. r/r.
Wzrost przychodów Miraculum o 17 proc. r/r i prawie trzykrotny wzrost EBITDA w I półroczu 2023 r.
Notowana na Głównym Rynku GPW firma kosmetyczna Miraculum w I półroczu 2023 r. wypracowała 24,4 mln zł przychodów, co oznacza wzrost o 17 proc. względem analogicznego okresu ubiegłego roku. Prawie 3-krotnie wzrosła EBITDA, która wyniosła 804 tys. zł.
Unilever inwestuje prawie 90 milionów złotych w fabrykę w Poznaniu
Unilever, jeden z największych światowych graczy rynku FMCG, rozbudowuje swoją fabrykę w Poznaniu i zwiększa produkcję. Inwestycja o wartości blisko 90 milionów złotych ruszy jeszcze w tym roku.
Jak przygotować miejsce do nauki dla dziecka?
Wrzesień to dosłownie ostatni dzwonek na przygotowanie lub przeorganizowanie domowego kącika do nauki. Jak powinien wyglądać, by dzieci go polubiły? I jak go wyposażyć, by był przyjazny ich zdrowiu? Zobacz jak stworzyć miejsce, w którym nawet odrabianie lekcji będzie przyjemne.
Ile alkoholu można przywieźć z zagranicy?
Co najlepiej przypominać będzie smak wakacji? Oczywiście regionalne smakołyki. Trzeba jednak uważać co i z jakiego kraju przywozimy, bowiem zamiast radosnych wspomnień może czekać nas niesmak. Szczególnie, jeśli taką pamiątką ma być alkohol.
Odkryj tajemnice Minecraft Legends i spotkaj się z youtuberką Miss Agą w Atrium Targówek!
Niespodzianka dla fanów Minecraft! Warszawskie Centrum Handlowe Atrium Targówek zaprasza do wspólnej zabawy w dniach 14 – 16 września. Wśród atrakcji przewidziano m.in. rozgrywki w Minecraft Legends, planszówki i spotkanie z popularną youtuberką Miss Agą.
Hollywood Hair przyspiesza i zaskakuje
Firma otwiera dwa nowe salony jednocześnie, tym razem w Lublinie i w Łodzi.
Mercure z nową odsłoną kampanii Discover Local
Słynąca z inspiracji lokalną kulturą i tradycją marka Mercure startuje z nową kampanią wizerunkową.
Wątki na forum z tego dnia
- MIRACULUM w sierpniu 2023r. mocno rośnie w kanale nowoczesnym - komentarze (0)
- Wzrost przychodów Miraculum o 17 proc. r/r i prawie trzykrotny wzrost EBITDA ... (0)
- Unilever inwestuje prawie 90 milionów złotych w fabrykę w Poznaniu - komentarze (0)
- Jak przygotować miejsce do nauki dla dziecka? - komentarze (0)
- Ile alkoholu można przywieźć z zagranicy? - komentarze (0)
- Odkryj tajemnice Minecraft Legends i spotkaj się z youtuberką Miss Agą w Atr... (0)
- Hollywood Hair przyspiesza i zaskakuje - komentarze (0)
- Mercure z nową odsłoną kampanii Discover Local - komentarze (0)
Wyszukiwarka:
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Gotowi na stok? Zanim wyruszysz w góry, przygotuj się jak profesjonalista
Pierwsze ośrodki narciarskie w Polsce otwierają sezon, a media społecznościowe w najbliższych dniach będą powoli zapełniać się zdjęciami ze stoków.
Dzielmy się dobrem - razem możemy więcej!
Fundacja DOM działa nieprzerwanie od 1991 roku. Jej nazwa nawiązuje do początków działalności, kiedy pierwszymi podopiecznymi były dzieci z porażeniem mózgowym.
Kuchnia Manor House SPA – zdrowo, smacznie, bez ograniczeń
Zdrowo może znaczyć wybornie, a posiłek dopasowany do indywidualnych potrzeb – stać się prawdziwą przyjemnością. W hotelu Manor House jedzenie jest elementem dobrostanu: naturalne, pełne smaku i tworzone z myślą o weganach, alergikach oraz wszystkich, którzy cenią sobie kuchnię bez kompromisów.
Podaruj sobie i bliskim odrobinę świątecznej radości z czekoladowymi produktami od Mars
W tym roku Mars zaprasza do odkrycia kultowych smaków w sezonowych odsłonach. Limitowane wersje produktów, jak M&M’S® oraz Maltesers®, łączą pokolenia i wprowadzają dawkę zabawy na świąteczny stół.
Zimowa kolekcja Wawel - słodycze, które łączą pokolenia
Zimowa kolekcja Wawel to połączenie wyjątkowego smaku i efektownej oprawy graficznej. Tegoroczną ofertę ozdobiono nowoczesnymi, zimowymi motywami, które dodają świątecznego uroku. To idealny wybór na prezent, słodki upominek lub chwilę przyjemności w zimowe dni.
Najczęściej czytane artykuły:
Hubert Hurkacz w kampanii billboardowej „Moje codzienne nawodnienie”
Hubert Hurkacz zachęca do picia wody w kampanii Waterdrop „Moje codzienne nawodnienie”. Billboardy z tenisistą pojawiły się w największych miastach Polski. Marka przypomina, że prawie połowa Polaków pije za mało wody, a małe, codzienne wybory mają znaczenie dla zdrowia i planety.
Nowy smak Waterdrop: Cola Orange - klasyka w lekkim wydaniu
Waterdrop wprowadza limitowany smak Microdrinka Cola Orange – połączenie klasycznego smaku coli z nutą pomarańczy w lekkiej, bezcukrowej formie.
Ceny kawy w kawiarniach o ⅕ w górę od 2022 r., kawy z mlekiem nawet o 64 proc. droższe od espresso.
Średni koszt filiżanki espresso w polskich kawiarni wynosi 9 zł, co czyni ją najbardziej przystępnym rodzajem kawy do wypicia „na mieście”.
W jaki sposób produkty farmaceutyczne uzyskują dostęp do rynku? Kluczowe procesy i instytucje w Unii
Komentarz przygotował Dr Ioannis Papasotiriou.
Więcej komfortu, mniejsza waga ASICS wprowadza na rynek nowy model GEL-NIMBUS 28
ASICS ogłasza premierę 28. generacji butów GEL-NIMBUS. Kultowego, amortyzowanego modelu biegowego, znanego z miękkiego jak chmury tłumienia i wyjątkowego komfortu, który wspiera zarówno ciało, jak i umysł.
Nawet 1,5 mln Polaków może nie wiedzieć, że ma cukrzycę. Oczy mogą zdradzić wczesne sygnały choroby
W Polsce na cukrzycę cierpi ponad 3 mln osób, a 1,5 mln może nie wiedzieć o chorobie. Z okazji Światowego Dnia Cukrzycy ekspertka marki Alensa przypomina, że regularne badania wzroku pomagają we wczesnym wykryciu problemu.
Defibrylatory AED - Automatyczny Defibrylator Zewnętrzny
Nagłe zatrzymanie krążenia może wystąpić u osób w każdym wieku i w różnych sytuacjach. Szybkie udzielenie pomocy może znacząco zwiększać szanse na podjęcie działań ratunkowych.
Jak dbać o fale, loki i sprężynki w chłodne dni?
Wielkimi krokami zbliża się ta pora roku, kiedy temperatury spadają, a korzenne przyprawy pojawiają się w rozgrzewającej latte.
Tylko 14% uczniów w szkołach ponadpodstawowych uczęszcza na edukację zdrowotną
Tylko 14% uczniów szkół ponadpodstawowych w Warszawie uczęszcza na zajęcia z edukacji zdrowotnej – reszta została z nich wypisana.
WAGI EXPLORER Zrodzone z tradycji, stworzone dla innowacji!
OHAUS Corporation, światowy lider w dziedzinie projektowania i produkcji urządzeń wagowych, ma przyjemność zaprezentować nową serię wag EXPLORER