Środa, 2023-09-27 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:
NOWOŚĆ OD YOPE MOC PIELĘGNACJI MĘSKIEJ TWARZY PŁYNĄCA Z DRZEW
Marka YOPE wprowadza na rynek nową serię, która spełni oczekiwania mężczyzn poszukujących efektywnej i profesjonalnej pielęgnacji twarzy. Trzy nowe produkty YOPE MEN szybko staną się nieodłącznym elementem codziennej męskiej rutyny pielęgnacyjnej.
Wyścig by Tomasz Marczyński 2023 dociera do mety
W najbliższy weekend (29-30 września) odbędzie się ostatnia w tym roku odsłona kultowego Wyścigu by Tomasz Marczyński.
Aż 98% klientów poleca internetowy supermarket Barbora
Zakupy spożywcze przez Internet na stałe zagościły w przyzwyczajeniach konsumentów, którzy coraz częściej korzystają z tego rozwiązania. Dzięki usługom e-grocery klienci mogą nie tylko w łatwiejszy sposób kontrolować własne wydatki, ale również zminimalizować ilość marnowanego jedzenia.
Biedronka i Czarny Kot po raz pierwszy w Warszawie!
W dniach 29-30.09, w godzinach 12.00–18.00 Atrium Targówek przygotowało pełno atrakcji dla młodszych i starszych fanów bajki Biedronka i Czarny Kot.
Onesano inauguruje kampanię TV i digitalową
Producent naturalnych suplementów diety, onesano rusza z kampanią telewizyjną i digitalową, która potrwa do 29 października br. Nowe produkty w portfolio marki będą reklamowane w kluczowych kanałach lifestyle’owych z uwzględnieniem stacji tematycznych.
Jesień – doskonały czas na zabiegi laserowe
Wraz z nadejściem jesieni, przychodzi czas na odbudowę i regenerację skóry. To idealny moment, by zadbać o jej kondycję i zainteresować się tematem zabiegów laserowych.
„UŻYJ SERCA I PRZECIWDZIAŁAJ DŁAWICY JUŻ TERAZ”!
V EDYCJA MIĘDZYNARODOWEJ KAMPANII EDUKACYJNEJ EUROPEJSKIEGO TOWARZYSTWA KARDIOLOGICZNEGO „ANGINA AWARENESS INITIATIVE”
Pozamedyczne potrzeby pacjentek onkologicznych w centrum uwagi.
„Fundacja Piękniejsze Życie” z wynikami najnowszego i pierwszego tego typu badania, które wyraźnie pokazuje, że wygląd oraz troska o swój wizerunek pomagają w walce z chorobą.
Wątki na forum z tego dnia
- NOWOŚĆ OD YOPE MOC PIELĘGNACJI MĘSKIEJ TWARZY PŁYNĄCA Z DRZEW - komentarze (0)
- Wyścig by Tomasz Marczyński 2023 dociera do mety - komentarze (0)
- Aż 98% klientów poleca internetowy supermarket Barbora - komentarze (0)
- Biedronka i Czarny Kot po raz pierwszy w Warszawie! - komentarze (0)
- Ten składnik zmniejsza ryzyko udaru mózgu! - komentarze (0)
- Onesano inauguruje kampanię TV i digitalową - komentarze (0)
- Jesień – doskonały czas na zabiegi laserowe - komentarze (0)
- „UŻYJ SERCA I PRZECIWDZIAŁAJ DŁAWICY JUŻ TERAZ”! - komentarze (0)
- Pozamedyczne potrzeby pacjentek onkologicznych w centrum uwagi. - komentarze (0)
Wyszukiwarka:
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Kocie harce w CH Targówek! Odwiedź centrum i poznaj rezolutną Kicię Kocię!
Wakacje już za nami, a dzieci wróciły do przedszkola. Z pomocą w adaptacji najmłodszych przyjdzie ich ulubienica, Kicia Kocia, wraz ze swoim braciszkiem Nunusiem. Już 20 i 21 września wesołe zwierzaki odwiedzą centrum handlowe Targówek i zaproszą dzieci do wspólnej zabawy.
Jesienny koktajl z pomarańczą, melonem i imbirem – na odporność i dla mocnych, zdrowych zębów
Kiedy letnie dni stają się coraz krótsze, a słońce coraz rzadziej rozpieszcza nas swoimi promieniami zwiastując jesienną aurę, warto zadbać o swoje zdrowie i samopoczucie od środka.
Nowy Rok Szkolny z przekąskami od HELIO! Odkryj nowość: Mix orzechów prażonych!
Rozpoczęcie nowego roku szkolnego to czas pełen wyzwań i nowych doświadczeń. To również doskonały moment, aby zadbać o zdrowe nawyki żywieniowe naszych dzieci.
W trosce o zdrowe uśmiechy uczniów rusza kolejna edycja Orbit® „Dziel się Uśmiechem”
Wraz z początkiem nowego roku szkolnego rusza kolejna, tym razem już 12. odsłona programu edukacyjnego „Dziel się Uśmiechem”. W ramach wyjątkowych zajęć nawet 150 tysięcy uczniów z całej Polski ma szansę dowiedzieć się jak prawidłowo dbać o zęby i zapobiegać próchnicy.
HELIO SPONSOREM GŁÓWNYM DRUŻYNY MISTRZÓW POLSKI W RUGBY!
Bakaliowa firma HELIO została Sponsorem Głównym drużyny Rugby Club Orkan Sochaczew, aktualnych mistrzów Polski w Ekstralidze rugby!
Najczęściej czytane artykuły:
Dysleksja to dla dziecka wyzwanie, ale NIE przeszkoda
Dysleksja to specyficzne zaburzenie rozwojowe, które dotyka zdolności czytania i pisania. Może mieć znaczący wpływ na rozwój edukacyjny i emocjonalny dziecka. W Polsce, podobnie jak na całym świecie, jest diagnozowana coraz częściej.
Lekki deser z masą krówkową od HELIO: Słodka uczta w kilka minut
Czasami przychodzi ochota na coś słodkiego, ale nie zawsze mamy czas czy energię, by przygotować skomplikowane wypieki. W takich momentach idealnym rozwiązaniem jest lekki deser z masą krówkową od HELIO.
Kino w plenerze z popcornem od HELIO: Idealny sposób na letni wieczór
Latem wiele osób szuka pomysłu na spędzenie czasu na świeżym powietrzu. Jednym z najprzyjemniejszych sposobów na cieszenie się letnim wieczorem jest kino plenerowe. Wyobraź sobie: rozgwieżdżone niebo, przytulny koc, ukochani przyjaciele czy rodzina, a na ekranie ulubiony film.
Śpij spokojnie, śnij odważnie.
Zestawy LEGO® DREAMZzz™ mogą poprawić jakość snu dziecka, a po przebudzeniu wzmocnić kreatywność
RGCC JEDNYM Z LIDERÓW INDYWIDUALNEGO PODEJŚCIA DO LECZENIA NOWOTWORÓW
RGCC JEDNYM Z LIDERÓW INDYWIDUALNEGO PODEJŚCIA DO LECZENIA NOWOTWORÓW
RGCC w top 10 szwajcarskich firm biotechnologicznych
RGCC w top 10 szwajcarskich firm biotechnologicznych
HELIO partnerem IX Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej
10-11 sierpnia w IX Mistrzostwach Świata rozegranych na Stadionie Miejskim Legii Warszawa zmierzyły się 24 reprezentacje dzieci z domów dziecka z całego globu.
Nowy Rok Szkolny z przekąskami od HELIO! Odkryj nowość: Mix orzechów prażonych!
Rozpoczęcie nowego roku szkolnego to czas pełen wyzwań i nowych doświadczeń. To również doskonały moment, aby zadbać o zdrowe nawyki żywieniowe naszych dzieci.
Wygraj przygodę z M&M’s® w Disneyland® w Paryżu!
Aby dać sobie i swojej ekipie szansę na wygranie epickiej przygody z Marvel w Disneyland® Paris wystarczy kupić dowolny wariant draży M&M’s®, zachować paragon i zarejestrować go w formularzu zgłoszeniowym na stronie loterii. Kultowa loteria marki potrwa do 29 września.
Łap nagrody o dobrym brzmieniu z marką Twix®!
Czas powrotów do szkoły, pracy i na uczelnię potrafi obfitować w stresujące sytuacje. Dlatego marka Twix® przygotowała wyjątkową loterię, w której do wygrania są muzyczne nagrody sprzyjające chwilom relaksu tylko dla siebie. Konsumenci mają szansę wygrać 150 muzycznych zestawów.