Środa, 2019-06-26 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:

PRZYGOTUJ SIĘ NA WYJŚCIE… DO PRACY
Nastało lato, sąsiedzi i znajomi wyjechali na urlopy a Ty przygotowujesz się do pracy. Wiedząc, że jeszcze tylko kilka tygodni do wymarzonego wyjazdu, starasz się wypełnić wszystkie zaplanowane zadania na czas. Upały doskwierają, w biurze z przymrużeniem oka patrzą na dress code a Ty nie chcesz zwol

Twoje dziecko trudno nawiązuje kontakty? To nieśmiałość a może... autyzm?
Twoje dziecko trudno nawiązuje kontakty? To nieśmiałość a może... autyzm?

Czas na grillowanie!
Najlepszy sposób na spędzanie czasu, to sport i oczywiście grillowanie. Wysiłek wzmaga nasz apetyt stąd najchętniej sięgamy po wędliny z dużą porcją białka lekko zrumienione na ruszcie.

Program „Doceń polskie” rozpoczyna kampanię wizerunkową w TV POLSAT
Twórcy Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie” doskonale wiedzą, jak ważna w dzisiejszych czasach jest wysokiej jakości żywność. Dlatego też tak istotne jest jej promowanie.

Galeria Bronowice wprowadza udogodnienia dla osób ze spektrum autyzmu
Galeria Bronowice oraz znajdujący na jej terenie Auchan dołączyły do listy miejsc i obiektów ułatwiającym zakupy osobom ze spektrum autyzmu. Od wtorku 4 czerwca, w godzinach 15:00 - 17:00, na terenie Galerii obowiązują tzw. „Godziny Ciszy”.

Krakowski kardiolog prof. Dariusz Dudek z nagrodą „Kroki Milowe”!
Podczas tegorocznej Międzynarodowej Konferencji Kardiologicznej, która odbyła w Zabrzu 4-7 czerwca, prof. Dudek został odznaczony nagrodą „Kroki Milowe” w dziedzinie kardiologii. To wyjątkowe wyróżnienie dla krakowskiego lekarza.

Na mammografię do Portu Łódź
W najbliższą sobotę (29 czerwca) na parkingu Portu Łódź (wejście przy Empiku) pojawi się rozpoznawalny już autobus – mobilny punkt, w którym każda Pani będzie mogła wykonać profilaktyczną mammografię.

Mniej lnu, więcej komosy ryżowej i fistaszków- prognozy importerów tuż przed zbiorami
Poprzedni rok nie należał do najłatwiejszych dla branży spożywczej. Panująca niemal na całym świecie susza wszystkim dała się we znaki. Mniej było ziemniaków, ziarna, a obrodziło owocami. Ten rok zdaniem importerów klaruje się podobnie.
Wątki na forum z tego dnia
- Twoje dziecko trudno nawiązuje kontakty? To nieśmiałość a może... autyzm? - k... (1)
- PRZYGOTUJ SIĘ NA WYJŚCIE… DO PRACY - komentarze (0)
- Czas na grillowanie! - komentarze (0)
- Program „Doceń polskie” rozpoczyna kampanię wizerunkową w TV POLSAT - komentarze (0)
- Galeria Bronowice wprowadza udogodnienia dla osób ze spektrum autyzmu - komen... (0)
- Krakowski kardiolog prof. Dariusz Dudek z nagrodą „Kroki Milowe”! - komentarze (0)
- Na mammografię do Portu Łódź - komentarze (0)
- Mniej lnu, więcej komosy ryżowej i fistaszków- prognozy importerów tuż przed ... (0)
Wyszukiwarka:
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Twoja droga do harmonii – inspiracje z holistycznego SPA
W hotelu Manor House SPA luksusowy wypoczynek idzie w parze z rozwojem i odkrywaniem drogi do zdrowia i dobrostanu. Jego misją jest nie tylko relaks, ale też edukowanie i inspirowanie do życia w harmonii z naturą, z wykorzystaniem jej naturalnych energii i metod wspierających długowieczność.
Tesori d’Oriente Byzantium. Poznaj zapach, który przenosi w świat cesarskiego luksusu
Byzantium to zapach pełen kontrastów – słodycz orientalnych przypraw łączy się z głębią drzewnych nut, a woń kadzidła i piżma tworzy tajemniczy, niemal hipnotyzujący aromat.
Nowość od Tesori d’Oriente
trzy kultowe zapachy w nowej formie - lekkie, orzeźwiające mgiełki
Przyszedł wyczekiwany sezon na Pumpkin Spice Latte! Kultowy napój powraca do kawiarni Starbucks
Gdy na drzewach pojawia się więcej barw, a dni stają się chłodniejsze, to znak, że nadszedł wyczekiwany sezon Pumpkin Spice Latte. Ten symbol jesieni powraca do Starbucks już 2 września, razem z masą sezonowych pyszności i gadżetów.
„Fresh & Fruity – galaretki nadziane latem” - nowa kampania marki Fresh & Fruity
Producent słodyczy Wawel, właściciel marki Fresh & Fruity, prezentuje nowy spot reklamowy pod hasłem „Fresh & Fruity - galaretki nadziane latem”. To już druga produkcja w tym roku stworzona z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, podkreślająca innowacyjny kierunek komunikacji marki.
Najczęściej czytane artykuły:
Powrót do szkoły ze słodyczami Wawel!
Dzięki sklepowi internetowemu Słodki Wawel (www.slodkiwawel.pl), sklepom firmowym Wawel oraz ekspozytorom „Królestwo Dobrego Smaku” w całej Polsce, każdy może uczcić nowy rok szkolny ulubionymi słodyczami marki Wawel.
Suszone pomidory w paskach w oleju z ziołami ze słonecznikiem OLE! – stwórz dania z twistem!
Gotowanie to nie tylko obowiązek, ale też przyjemność – szczególnie wtedy, gdy w kuchni sięga się po składniki, które łączą wygodę z wyrazistym smakiem. Czasem wystarczy jeden dodatek, by zwykłe danie zamieniło się w coś naprawdę wyjątkowego.
Orient na talerzu – bakalie KRESTO w kuchni pełnej aromatów
Egzotyczne przyprawy, bogactwo smaków, słodycz suszonych owoców i chrupkość orzechów – kuchnia orientalna to prawdziwa uczta dla zmysłów. Jej podstawą są naturalne składniki, które łączą kulinarną tradycję z wartościami odżywczymi.
Lemoniada arbuzowa
Orzeźwiająca, lekka i pełna letniego smaku – arbuzowa lemoniada to idealny napój na gorące dni. Woda źródlana, naturalna słodycz arbuza, odrobina miodu, świeżo wyciśnięty sok z cytryny tworzą zgrany duet, który ugasi każde pragnienie.
Ile wody powinna pić kobieta karmiąca? Fakty, rytuały i codzienne wybory
W czasie laktacji zapotrzebowanie organizmu na płyny znacząco wzrasta. To naturalny mechanizm – produkcja mleka dla maluszka wymaga od mamy nie tylko wydatku energii, ale również odpowiedniego nawodnienia.
ASICS prezentuje kolekcję Night Energy stworzoną z myślą o grze w blasku reflektorów
ASICS wprowadza na rynek swoją pierwszą tenisową kolekcję Night Energy – wyjątkową linię produktów, która przyciąga wzrok dzięki detalom błyszczącym w świetle reflektorów, zaprojektowaną z myślą o nocnych meczach w Nowym Jorku podczas wielkoszlemowego US Open.
Siatkówka plażowa w centrum biurowym
Dwa boiska do siatkówki plażowej powstały na terenie największego polskiego centrum biznesowego Olivia Centre.
Evans wygrywa UTMB® 2025, 2. miejsce dla Dhimana. Witek w czołów
ASICS świętuje spektakularne występy zawodników ASICS Trail Team podczas UTMB® Mont Blanc 2025, gdzie sportowcy marki zapewnili kibicom niezapomniany tydzień zmagań w najbardziej ikonicznym biegu górskim na świecie.
Kampania edukacyjna Poranek Po wyróżniona przez The Association of the European Self-Care Industry
Z okazji Międzynarodowego Dnia Dbania o Siebie The Association of the European Self-Care Industry (AESGP) uruchomiło nową platformę cyfrową Self-Care Insight & Inspire, na której prezentowane są najciekawsze europejskie kampanie promujące edukację zdrowotną.
Work-life balance w praktyce - Adgar Poland otwiera boisko do siatkówki plażowej
Adgar Poland otworzył nową przestrzeń sportową przy kompleksie Adgar Plaza na warszawskim Służewcu.