Środa, 2019-04-3 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:

„Zdrowie pod kontrolą” w Galerii Bemowo
W sobotę 6 kwietnia 2019 roku w godzinach 10.00-18.00 w Galerii Bemowo odbędzie się akcja prozdrowotna „Zdrowie pod kontrolą”, organizowana przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Studentów Medycyny IFMSA-Poland.

Lokalni producenci zapraszają do Portu Łódź
Świeże, bez sztucznych konserwantów i niezwykle smaczne – takie produkty zakupić można na regionalnym Jarmarku, który dla swoich Klientów cyklicznie organizuje Port Łódź. Tym razem lokalni wystawcy pojawią się w Centrum w dniach 3 – 6 kwietnia.
Międzynarodowy Dzień Sportu w Porcie Łódź
Port Łódź zaprasza wszystkich do wspólnego biegania! Gdzie? W Atrium Centrum. Kiedy? 6 kwietnia w Międzynarodowy Dzień Sportu. Biegać będziemy nie tylko dla zdrowia ale też dla młodych i ambitnych sportowców, potrzebujących wsparcia w rozwoju swojej kariery.

Deserki z masą krówkową HELIO
Przedstawiamy prosty i efektowny deser dla niespodziewanych gości!

Rośliny to przyszłość! Flora. 100% roślinna. Dobra dla serca.
Receptura oparta na kompozycji trzech cennych olejów, zawartość niezbędnych kwasów tłuszczowych Omega-3 i 6 oraz 100% roślinny skład – oto dwa odświeżone warianty marki Flora: Flora Original oraz Flora Light. To wyjątkowe propozycje dla wszystkich, którzy dbają o zdrowie serca.

BEZPŁATNE BADANIA I KONSULTACJE MEDYCZNE W BONARCE
Zdrowie to podstawa. Czasami jednak brakuje nam czasu na wizytę w przychodni. Bonarka wychodzi naprzeciw potrzebom swoich klientów i 6 kwietnia od godz. 10:00 do 17:00 na placu przy fontannie będzie można wykonać bezpłatne badania oraz otrzymać porady medyczne w ramach akcji „Zdrowie pod Kontrolą"

Nowość ANTI-POLLUTION Detoksykujący szampon na bazie wyciągu z mięty od Klorane
WYJĄTKOWO ŚWIEŻY ZAPACH „GNIECIONEJ MIĘTY”, z nutą mięty nadwodnej, cytryny i akordu herbacianego. Szampon w buteleczce z plastiku w 50% poddanego recyklingowi.

Nowość od Klorane Ochronny Balsam do włosów na bazie wyciągu z mięty
WYJĄTKOWO ŚWIEŻY ZAPACH „GNIECIONEJ MIĘTY”, z nutą mięty nadwodnej, cytryny i akordu herbacianego.
Milka Choco Brownie – czekoladowa przyjemność
Obecnie konsumenci oczekują od produktów nie tylko wysokiej jakości i dobrego smaku – szukają doświadczeń, spełnienia nieoczywistych życzeń. W odpowiedzi na potrzeby Polaków oraz ich umiłowanie do kultowego Brownie, firma Mondelēz International wprowadziła na rynek nowy produkt Milka Choco Brownie.

Nadchodzi druga edycja targów Ekocuda w Poznaniu!
13 i 14 kwietnia 2019 r. to daty, o których powinni pamiętać wszyscy miłośnicy kosmetyków naturalnych.

6. EDYCJA EKOCUDÓW W WARSZAWIE PRZYCIĄGNĘŁA TŁUMY
Duży wybór kosmetyków naturalnych, wiosenne nowości, wartościowe warsztaty i wykłady, a także rozmowy i wymiany opinii pomiędzy producentami, a ich klientami – to wszystko miało miejsce w ostatni marcowy weekend podczas największych targów kosmetyków naturalnych w Polsce – Ekocuda.
Lagardère Sports partnerem marketingowym Federacji KSW
Globalna agencja marketingu sportowego Lagardère Sports oraz Federacja KSW, jedna z największych organizacji MMA na świecie, podpisały umowę o współpracy. Kontrakt będzie obejmować pozyskiwanie sponsorów, sprzedaż praw medialnych i pakietów biznesowych na gale MMA.

REMINGTON NA SPORTOWO
Konferencja marki Remington za nami. Prezentowano nowości produktowe na sezon wiosna-lato 2019, rozwinięcie strategii działań marketingowych oraz globalne partnerstwo z jednym z najlepszych klubów piłkarskich w Europie.

Śniadania pełne lekkości
Czy śniadanie może być lekkie i jednocześnie pożywne? Oczywiście! Ale co najważniejsze - musi po prostu być smaczne. Sprawdźcie, jaki wpływ ma na nas pierwszy posiłek i co zrobić, aby nie wkradała się w niego monotonia.
Wątki na forum z tego dnia
- „Zdrowie pod kontrolą” w Galerii Bemowo - komentarze (0)
- Lokalni producenci zapraszają do Portu Łódź - komentarze (0)
- Międzynarodowy Dzień Sportu w Porcie Łódź - komentarze (0)
- Deserki z masą krówkową HELIO - komentarze (0)
- Damska torebka – na co zwrócić uwagę przy jej wyborze? - komentarze (0)
- City break – zwiedzaj, ale nie daj się okraść! - komentarze (0)
- Poznaj Dr.Bacty - komentarze (0)
- Uciskają dla zdrowia. Jak wybrać rajstopy zdrowe dla nóg? - komentarze (0)
- Rośliny to przyszłość! Flora. 100% roślinna. Dobra dla serca. - komentarze (0)
- Nowość ANTI-POLLUTION Detoksykujący szampon na bazie wyciągu z mięty od Klora... (0)
- BEZPŁATNE BADANIA I KONSULTACJE MEDYCZNE W BONARCE - komentarze (0)
- Nowość od Kloran ANTI-POLLUTION Ochronny Balsam do włosów na bazie wyciągu z ... (0)
- Milka Choco Brownie – czekoladowa przyjemność - komentarze (0)
- Nadchodzi druga edycja targów Ekocuda w Poznaniu! - komentarze (0)
- 6. EDYCJA EKOCUDÓW W WARSZAWIE PRZYCIĄGNĘŁA TŁUMY - komentarze (0)
- Lagardère Sports partnerem marketingowym Federacji KSW - komentarze (0)
- Ciążowe dolegliwości? Poznaj największe mity - komentarze (0)
- REMINGTON NA SPORTOWO - komentarze (0)
- Kotlet mielony wieprzowy – nowość od marki Konspol - komentarze (0)
- Śniadania pełne lekkości - komentarze (0)
Wyszukiwarka:
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Twoja droga do harmonii – inspiracje z holistycznego SPA
W hotelu Manor House SPA luksusowy wypoczynek idzie w parze z rozwojem i odkrywaniem drogi do zdrowia i dobrostanu. Jego misją jest nie tylko relaks, ale też edukowanie i inspirowanie do życia w harmonii z naturą, z wykorzystaniem jej naturalnych energii i metod wspierających długowieczność.
Tesori d’Oriente Byzantium. Poznaj zapach, który przenosi w świat cesarskiego luksusu
Byzantium to zapach pełen kontrastów – słodycz orientalnych przypraw łączy się z głębią drzewnych nut, a woń kadzidła i piżma tworzy tajemniczy, niemal hipnotyzujący aromat.
Nowość od Tesori d’Oriente
trzy kultowe zapachy w nowej formie - lekkie, orzeźwiające mgiełki
Przyszedł wyczekiwany sezon na Pumpkin Spice Latte! Kultowy napój powraca do kawiarni Starbucks
Gdy na drzewach pojawia się więcej barw, a dni stają się chłodniejsze, to znak, że nadszedł wyczekiwany sezon Pumpkin Spice Latte. Ten symbol jesieni powraca do Starbucks już 2 września, razem z masą sezonowych pyszności i gadżetów.
„Fresh & Fruity – galaretki nadziane latem” - nowa kampania marki Fresh & Fruity
Producent słodyczy Wawel, właściciel marki Fresh & Fruity, prezentuje nowy spot reklamowy pod hasłem „Fresh & Fruity - galaretki nadziane latem”. To już druga produkcja w tym roku stworzona z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, podkreślająca innowacyjny kierunek komunikacji marki.
Najczęściej czytane artykuły:
Powrót do szkoły ze słodyczami Wawel!
Dzięki sklepowi internetowemu Słodki Wawel (www.slodkiwawel.pl), sklepom firmowym Wawel oraz ekspozytorom „Królestwo Dobrego Smaku” w całej Polsce, każdy może uczcić nowy rok szkolny ulubionymi słodyczami marki Wawel.
Suszone pomidory w paskach w oleju z ziołami ze słonecznikiem OLE! – stwórz dania z twistem!
Gotowanie to nie tylko obowiązek, ale też przyjemność – szczególnie wtedy, gdy w kuchni sięga się po składniki, które łączą wygodę z wyrazistym smakiem. Czasem wystarczy jeden dodatek, by zwykłe danie zamieniło się w coś naprawdę wyjątkowego.
Orient na talerzu – bakalie KRESTO w kuchni pełnej aromatów
Egzotyczne przyprawy, bogactwo smaków, słodycz suszonych owoców i chrupkość orzechów – kuchnia orientalna to prawdziwa uczta dla zmysłów. Jej podstawą są naturalne składniki, które łączą kulinarną tradycję z wartościami odżywczymi.
Lemoniada arbuzowa
Orzeźwiająca, lekka i pełna letniego smaku – arbuzowa lemoniada to idealny napój na gorące dni. Woda źródlana, naturalna słodycz arbuza, odrobina miodu, świeżo wyciśnięty sok z cytryny tworzą zgrany duet, który ugasi każde pragnienie.
Od śniadania do kolacji
Od śniadania do kolacji – zbożowe posiłki zgodne z Talerzem Zdrowego Żywienia, czyli jak smacznie jeść zboża każdego dnia!
Jęczmień w diecie dziecka
Jęczmień w diecie dziecka – dlaczego powinien znaleźć się na talerzu malucha?
Poznaj pełne zdrowia przepisy prosto z kuchni dietetyczek!
Talerz pełen energii - jak włączyć produkty zbożowe do dziecięcej diety?
Poznaj pełne zdrowia przepisy prosto z kuchni dietetyczek!
Ile wody powinna pić kobieta karmiąca? Fakty, rytuały i codzienne wybory
W czasie laktacji zapotrzebowanie organizmu na płyny znacząco wzrasta. To naturalny mechanizm – produkcja mleka dla maluszka wymaga od mamy nie tylko wydatku energii, ale również odpowiedniego nawodnienia.
ASICS prezentuje kolekcję Night Energy stworzoną z myślą o grze w blasku reflektorów
ASICS wprowadza na rynek swoją pierwszą tenisową kolekcję Night Energy – wyjątkową linię produktów, która przyciąga wzrok dzięki detalom błyszczącym w świetle reflektorów, zaprojektowaną z myślą o nocnych meczach w Nowym Jorku podczas wielkoszlemowego US Open.
Siatkówka plażowa w centrum biurowym
Dwa boiska do siatkówki plażowej powstały na terenie największego polskiego centrum biznesowego Olivia Centre.