Poradnik Zdrowia - dieta, porady, zdrowe odżywianie, artykuly

Artykuły prasowe

PREZENTOWNIK NA DZIEŃ DZIECKA

PREZENTOWNIK NA DZIEŃ DZIECKA

2020-05-28

Dzieckiem jest się niezależnie od wieku, dlatego nasz prezentownik uwzględni nie tylko najmniejsze pociechy, ale również te starsze, a nawet….dorosłe, wszak każdy z nas ma w sobie dziecko!

więcej »

Słodkie życie pracowników Fabryki Czekolady w XX wieku

2020-05-28

31 maja obchodzimy święto Pracownika Przemysłu Spożywczego

więcej »
TICHAUER - TAK SMAKUJĄ EMOCJE

TICHAUER - TAK SMAKUJĄ EMOCJE

2020-05-28

Tichauer to marka premium, która przełamuje stereotypy i dumnie kroczy swoją indywidualną drogą między piwami koncernowymi a kraftowymi. Jego sekret stanowią ponad 120-letnie receptury warzenia piwa. Dzięki temu ten historyczny brand ma unikalny, tradycyjny smak i współczesny charakter.

więcej »

NIEWYDOLNOŚĆ SERCA – CORAZ BARDZIEJ PILNY PROBLEM

2020-05-27

Największe jak dotąd badanie pacjentów z Covid-19 potwierdza: przewlekłe choroby serca – w tym niewydolność serca istotnym czynnikiem zwiększającym ryzyko śmierci pacjenta.

więcej »
Nowość! Familijne opakowania lodów Grześki, Jeżyki i Śliwka Nałęczowska

Nowość! Familijne opakowania lodów Grześki, Jeżyki i Śliwka Nałęczowska

2020-05-27

Firma Colian rozszerzyła ofertę lodów rodzinnych, by zapewnić jeszcze więcej przyjemności amatorom chłodzących deserów. W sklepowych zamrażarkach pojawiły się lody Grześki, Jeżyki i Śliwka Nałęczowska w familijnym formacie.

więcej »
Plakaty inspirowane Śliwką - znamy laureatów III edycji Design by Śliwka Nałęczowska

Plakaty inspirowane Śliwką - znamy laureatów III edycji Design by Śliwka Nałęczowska

2020-05-27

III odsłona konkursu Design by Śliwka Nałęczowska okazała się wielkim sukcesem. Młodzi artyści zgłosili rekordową liczbę 2874 projektów. Jury wybrało 12 najlepszych plakatów, zainspirowanych hasłem „Śliwka Nałęczowska jest kobietą!”.

więcej »

Wyszukiwarka:

Ostatnio dodane artykuły:

Perfekcyjny efekt rzęs w kilka sekund   Nowa kolekcja Eylure Salon Lash już w Polsce! Perfekcyjny efekt rzęs w kilka sekund Nowa kolekcja Eylure Salon Lash już w Polsce!
Perfekcyjny efekt rzęs w kilka sekund. Nowa kolekcja Eylure Salon Lash już w Polsce!

Matcha i pistacje - czy hit mediów społecznościowych może wspierać wzrok?
Matcha i pistacjowe desery, w tym dubajska czekolada, podbijają social media. Najnowsze badania pokazują, że viralowe przysmaki wspierają kondycję oczu, chroniąc siatkówkę przed stresem oksydacyjnym. O roli diety i holistycznego podejścia mówi optometrystka Alensa, Maria Boros.

Dania zaostrza zasady korzystania z mediów społecznościowych przez dzieci Dania zaostrza zasady korzystania z mediów społecznościowych przez dzieci
Decyzja duńskiego rządu o wprowadzeniu minimalnego wieku 15 lat dla użytkowników mediów społecznościowych otwiera w Europie nowy rozdział w dyskusji o ochronie dzieci w Internecie.

Dostępna innowacyjna metoda dla pacjentów dializowanych: mniejsze ryzyko powikłań chirurgicznych i k Dostępna innowacyjna metoda dla pacjentów dializowanych: mniejsze ryzyko powikłań chirurgicznych i k
Innowacyjna metoda endowaskularnego wytwarzania przetoki (endoAVF) zdobywa uznanie na świecie. Procedura jest już dostępna w wybranych ośrodkach w Ameryce Północnej i Europie, m.in. w Niemczech i Wielkiej Brytanii, a liczba krajów wdrażających tę technikę systematycznie rośnie.

Psychiatra młodzieży w Krakowie – charakterystyka najczęściej rozpoznawanych trudności Psychiatra młodzieży w Krakowie – charakterystyka najczęściej rozpoznawanych trudności
Dojrzewanie to okres intensywnych zmian biologicznych, emocjonalnych i społecznych, które mogą towarzyszyć pojawieniu się różnorodnych wyzwań psychicznych.

więcej »

Najczęściej czytane artykuły:

Hubert Hurkacz w kampanii billboardowej „Moje codzienne nawodnienie” Hubert Hurkacz w kampanii billboardowej „Moje codzienne nawodnienie”
Hubert Hurkacz zachęca do picia wody w kampanii Waterdrop „Moje codzienne nawodnienie”. Billboardy z tenisistą pojawiły się w największych miastach Polski. Marka przypomina, że prawie połowa Polaków pije za mało wody, a małe, codzienne wybory mają znaczenie dla zdrowia i planety.

Nowy smak Waterdrop: Cola Orange - klasyka w lekkim wydaniu Nowy smak Waterdrop: Cola Orange - klasyka w lekkim wydaniu
Waterdrop wprowadza limitowany smak Microdrinka Cola Orange – połączenie klasycznego smaku coli z nutą pomarańczy w lekkiej, bezcukrowej formie.

Ceny kawy w kawiarniach o ⅕ w górę od 2022 r., kawy z mlekiem nawet o 64 proc. droższe od espresso. Ceny kawy w kawiarniach o ⅕ w górę od 2022 r., kawy z mlekiem nawet o 64 proc. droższe od espresso.
Średni koszt filiżanki espresso w polskich kawiarni wynosi 9 zł, co czyni ją najbardziej przystępnym rodzajem kawy do wypicia „na mieście”.

Świętujemy Dzień Pierogów: wzrost zamówień o 15% jesienią. Gdy robi się chłodno, zamawiamy pierogi
Gdy dni stają się krótsze, a za oknem coraz częściej pojawia się chłód i deszcz, Polacy chętniej sięgają po dania, które przywołują wspomnienia rodzinnych spotkań i dają poczucie domowego ciepła.

Nawet 1,5 mln Polaków może nie wiedzieć, że ma cukrzycę. Oczy mogą zdradzić wczesne sygnały choroby
W Polsce na cukrzycę cierpi ponad 3 mln osób, a 1,5 mln może nie wiedzieć o chorobie. Z okazji Światowego Dnia Cukrzycy ekspertka marki Alensa przypomina, że regularne badania wzroku pomagają we wczesnym wykryciu problemu.

Defibrylatory AED - Automatyczny Defibrylator Zewnętrzny Defibrylatory AED - Automatyczny Defibrylator Zewnętrzny
Nagłe zatrzymanie krążenia może wystąpić u osób w każdym wieku i w różnych sytuacjach. Szybkie udzielenie pomocy może znacząco zwiększać szanse na podjęcie działań ratunkowych.

Tylko 14% uczniów w szkołach ponadpodstawowych uczęszcza na edukację zdrowotną Tylko 14% uczniów w szkołach ponadpodstawowych uczęszcza na edukację zdrowotną
Tylko 14% uczniów szkół ponadpodstawowych w Warszawie uczęszcza na zajęcia z edukacji zdrowotnej – reszta została z nich wypisana.

ASICS EMEA odnotowuje wzrost we wszystkich kanałach i kategoriach w III kwartale 2025 roku ASICS EMEA odnotowuje wzrost we wszystkich kanałach i kategoriach w III kwartale 2025 roku
ASICS EMEA ogłosił wyniki finansowe za III kwartał 2025 roku. Przychody wzrosły o 17,7% w porównaniu z III kwartałem 2024 roku.

Ekspert wyjaśnia: czy mężczyźni mogą kupić tabletkę dzień po? Ekspert wyjaśnia: czy mężczyźni mogą kupić tabletkę dzień po?
Kiedy myślimy o „tabletce dzień po”, zazwyczaj widzimy decyzję kobiety – szybką, trudną i bardzo osobistą. To ona staje przed wyborem, to ona idzie do apteki, to ona mierzy się z oceną innych. Zakładamy, że temat antykoncepcji awaryjnej nie dotyczy mężczyzn, że nie mają wiedzy ani zainteresowania.

więcej »
Regulamin, Polityka Prywatności i Polityka Cookies Grupy Kafito