Poradnik Zdrowia - dieta, porady, zdrowe odżywianie, artykuly

Artykuły prasowe

Bakaliowe Kieszonkowe - przekąski studenta

Bakaliowe Kieszonkowe - przekąski studenta

2020-10-20

Przepis na super wyniki na studiach? Notatki dla zapominalskich i Bakaliowe Kieszonkowe, które pomogą wszystko zapamiętać! Czas ruszyć z głową w nowy rok akademicki, najlepiej w towarzystwie naturalnie zdrowych przekąsek HELIO, które dodadzą energii do pracy i pozytywnie wpłyną na koncentrację.

więcej »
STATUETKA KLINIKA VIP-A

STATUETKA KLINIKA VIP-A

2020-10-20

Już po raz 8. w Warszawie odbyła się Gala VIP organizowana przez magazyn VIP, podczas której wręczane były statuetki za działalność biznesową w bieżącym roku. Laureatką nagrody Klinika VIP-a została Beata Drzazga za centrum medycyny estetycznej, którego jest właścicielką.

więcej »
Cersanit wspiera kobiety w Miesiącu Świadomości Raka Piersi

Cersanit wspiera kobiety w Miesiącu Świadomości Raka Piersi

2020-10-20

Październik to Miesiąc Świadomości Raka Piersi. Marka Cersanit dołączyła do globalnej kampanii okazując solidarność z kobietami przechodzącymi przez chorobę nowotworową – w tym celu przekazała na działania Fundacji Rak’n’Roll 50 tysięcy złotych.

więcej »

Wakacje spędziłeś w domu? Nic nie szkodzi, zaproś Azję do swojej kuchni

2020-10-19

Koronawirus skutecznie pokrzyżował tegoroczne plany urlopowe. Choć sezon wakacyjny dobiegł końca, nie musi oznaczać to jeszcze początku jesiennej chandry i nudy. Z pomocą własnej fantazji podróżować możemy nawet bez wychodzenia z domu!

więcej »
Prace zwycięzców Design by Śliwka Nałęczowska 2020 tworzą galerię w największych miastach Polski

Prace zwycięzców Design by Śliwka Nałęczowska 2020 tworzą galerię w największych miastach Polski

2020-10-19

Plakaty laureatów III edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska podbijają polskie miasta. Prezentacja zwycięskich prac, zainspirowanych hasłem „Śliwka Nałęczowska jest kobietą”, stanowi część jesiennej kampanii reklamowej marki Śliwka Nałęczowska.

więcej »
BIO propozycje i Zielnik Polski od marki Herbapol

BIO propozycje i Zielnik Polski od marki Herbapol

2020-10-19

Troska o środowisko oraz chęć wspierania lokalnych przedsiębiorców stają się ważnymi czynnikami wpływającymi na decyzje konsumenckie Polaków.

więcej »

Wyszukiwarka:

Ostatnio dodane artykuły:

Powstała Grupa Robocza ds. zaawansowanej praktyki pielęgniarskiej
W odpowiedzi na rosnące potrzeby systemu ochrony zdrowia powołano Grupę Roboczą ds. Zaawansowanej Praktyki Pielęgniarskiej w Anestezjologii i Intensywnej Opiece w ramach Koalicji na rzecz Bezpieczeństwa Szpitali.

Mała przekąska z wielką historią, Orbit i Dzień Gumy do żucia Mała przekąska z wielką historią, Orbit i Dzień Gumy do żucia
Dziś guma do żucia to nie tylko sposób na orzeźwienie, lecz także globalny fenomen oraz nieodłączny element popkultury. Nic więc dziwnego, że produkt doczekał się swojego święta, które przypada 30 września.

Bonding Gdańsk - czym jest i jak przebiega zabieg? Bonding Gdańsk - czym jest i jak przebiega zabieg?
Bonding Gdańsk - czym jest i jak przebiega zabieg?

Przesyłanie intymnych zdjęć. Konsekwencje dla dzieci i dorosłych Przesyłanie intymnych zdjęć. Konsekwencje dla dzieci i dorosłych
Według London University College, około 76% dziewczyn w wieku między 12. a 18. rokiem życia przyznało, że otrzymało niechciane zdjęcie o charakterze seksualnym. Z badań UN Women UK wynika, że 48% kobiet powyżej 18. roku życia padło ofiarą internetowych ekshibicjonistów.

Pierwszy w Polsce smartwatch dla dzieci z bezpiecznym asystentem AI od LOCON Pierwszy w Polsce smartwatch dla dzieci z bezpiecznym asystentem AI od LOCON
LOCON, polska firma specjalizująca się w technologiach bezpieczeństwa, wprowadza na rynek dwa nowe modele zegarków GPS dla dzieci: LOCON Watch GOAT oraz innowacyjny LOCON Watch Slay AI – pierwszy w Polsce smartwatch z wbudowanym, bezpiecznym dla najmłodszych asystentem sztucznej inteligencji.

więcej »

Najczęściej czytane artykuły:

Przesyłanie intymnych zdjęć. Konsekwencje dla dzieci i dorosłych Przesyłanie intymnych zdjęć. Konsekwencje dla dzieci i dorosłych
Według London University College, około 76% dziewczyn w wieku między 12. a 18. rokiem życia przyznało, że otrzymało niechciane zdjęcie o charakterze seksualnym. Z badań UN Women UK wynika, że 48% kobiet powyżej 18. roku życia padło ofiarą internetowych ekshibicjonistów.

Bonding Gdańsk - czym jest i jak przebiega zabieg? Bonding Gdańsk - czym jest i jak przebiega zabieg?
Bonding Gdańsk - czym jest i jak przebiega zabieg?

Mała przekąska z wielką historią, Orbit i Dzień Gumy do żucia Mała przekąska z wielką historią, Orbit i Dzień Gumy do żucia
Dziś guma do żucia to nie tylko sposób na orzeźwienie, lecz także globalny fenomen oraz nieodłączny element popkultury. Nic więc dziwnego, że produkt doczekał się swojego święta, które przypada 30 września.

Polacy pytają Google’a i AI o tabletkę dzień po! Polacy pytają Google’a i AI o tabletkę dzień po!
W dniu 26 września obchodzimy Światowy Dzień Antykoncepcji – globalną inicjatywę przypominającą, że dostęp do środków antykoncepcyjnych jest podstawowym prawem człowieka. Coraz częściej jednak miejscem, do którego ludzie zwracają się po informację o zdrowiu reprodukcyjnym jest Internet.

Powstała Grupa Robocza ds. zaawansowanej praktyki pielęgniarskiej
W odpowiedzi na rosnące potrzeby systemu ochrony zdrowia powołano Grupę Roboczą ds. Zaawansowanej Praktyki Pielęgniarskiej w Anestezjologii i Intensywnej Opiece w ramach Koalicji na rzecz Bezpieczeństwa Szpitali.

Kolorowe ziemniaki czyli „superfoods” po polsku
Uniwersytet w Siedlcach prowadzi innowacyjne badania nad uprawą ziemniaka jadalnego o barwnym miąższu. To warzywo, które może stać się polską odpowiedzią na światowy trend „superfoods”.

„Zrzuć to, co nie Twoje. Zaufaj sobie” – warsztaty rozwojowe w Nowym Rynku „Zrzuć to, co nie Twoje. Zaufaj sobie” – warsztaty rozwojowe w Nowym Rynku
Galeria Nowy Rynek zaprasza 24 września na drugie z cyklu bezpłatnych warsztatów rozwojowych, prowadzone przez Izabelę Żurawicką – przewodniczkę na ścieżkach uważności i autentyczności. Spotkanie przebiegać będzie pod hasłem „Zrzuć to, co nie Twoje. Zaufaj sobie”.

„Fresh & Fruity – galaretki nadziane latem” - nowa kampania marki Fresh & Fruity
Producent słodyczy Wawel, właściciel marki Fresh & Fruity, prezentuje nowy spot reklamowy pod hasłem „Fresh & Fruity - galaretki nadziane latem”. To już druga produkcja w tym roku stworzona z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, podkreślająca innowacyjny kierunek komunikacji marki.

Przyszedł wyczekiwany sezon na Pumpkin Spice Latte! Kultowy napój powraca do kawiarni Starbucks
Gdy na drzewach pojawia się więcej barw, a dni stają się chłodniejsze, to znak, że nadszedł wyczekiwany sezon Pumpkin Spice Latte. Ten symbol jesieni powraca do Starbucks już 2 września, razem z masą sezonowych pyszności i gadżetów.

Nowość od Tesori d’Oriente Nowość od Tesori d’Oriente
trzy kultowe zapachy w nowej formie - lekkie, orzeźwiające mgiełki

więcej »
Regulamin, Polityka Prywatności i Polityka Cookies Grupy Kafito