Oddychaj Pełną Piersią - Oko w oko z rakiem w CH FORUM
CH FORUM zaangażowało się w kampanię Oddychaj Pełną Piersią, której organizatorem jest Fundacja Oko w Oko z Rakiem. Na gliwicką odsłonę kampanii zaprasza w piątek, 22 października (godz. 15.00-20.00). O tematyce kampanii przypominają specjalne naklejki w toaletach centrum oraz zakładki do książek.
Justyna Dec, Prezes Fundacji, do akcji zaprosiła... panów. Znanych i lubianych aktorów i muzyków, których zadaniem jest zachęcanie innych mężczyzn o dbanie o swoje kobiety poprzez badanie ich piersi. - Jak okazało się podczas wakacyjnych zajęć na fantomach w ub. roku, najszybciej zmiany w piersi fantomu znajdowali panowie - mówi inicjatorka akcji.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Poradnik-Zdrowia.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.: |
Teraz namawiają do tego: Tomasz Karolak, Maciej Zakościelny, Jacek Kawalec, Piotr Kupicha, Adam Fidusiewicz, Maciej Musiałowski i Maciej Stuhr. Głosem kampanii jest Marcin Kydryński. Ich spoty
reklamowe będzie można zobaczyć na ekranie podczas akcji w CH FORUM. Każdy z Ambasadorów do kampanii zachęca chwytliwą rymowanką. W wykonaniu Macieja Stuhra brzmi to następująco: „Wykorzystaj swoje dłonie..., badaj piersi swojej żonie".
Podczas wydarzenia w CH FORUM nie tylko będzie można nauczyć się samodzielnego badania piersi, lecz także dowiedzieć się, jak zapobiegać ich nowotworom. Odbędzie się degustacja soków owocowych, będzie można też ozdobić różowy kamyczek. Chętni będą mogli na wadze Tanita zrobić sobie analizę składu ciała i omówić ją z psychodietetykiem.
Ponadto elementem kampanii w CH FORUM są specjalne naklejki, które pojawiły się w męskich i żeńskich toaletach, a także zakładki do książek dostępne w punkcie informacyjnym. Materiały te przekazują podstawową wiedzę o profilaktyce nowotworów oraz instrukcje samobadania.
O CENTRUM HANDLOWYM FORUM W GLIWICACH
FORUM: centrum handlowo-rozrywkowe o pow. handlowej 43.000 m kw., położone w ścisłym centrum Gliwic. W 2017 roku obiekt przeszedł gruntowną modernizację części wspólnych i pasażu, pojawiły się także nowe ciągi komunikacyjne i rozwiązania funkcjonalne. Wśród około 120 najemców CH FORUM są renomowane marki modowe i z sektora „zdrowie i uroda", w tym m.in.: C&A, Deichmann, Douglas, Half Price (Grupa CCC), H&M, KappAhl, New Yorker, Reserved, Rossmann, Sephora, SuperPharm. Inne branże także reprezentowane są przez wiodące marki: RTV Euro AGD, Pepco, Empik, Martes Sport, Smyk, TEDi, DUKA, Home&You. Część rozrywkowa FORUM to m.in. 13-ekranowe kino Cinema City - jedyny multipleks w Gliwicach. Ofertę gastronomiczną, m.in. w strefie restauracyjnej o oryginalnej architekturze i stylistyce tworzą najemcy reprezentujący kuchnie całego świata. W centrum pod nazwą Biblioforum działa także jedyna w swoim rodzaju filia miejskiej biblioteki publicznej. Właścicielem CH FORUM w Gliwicach jest DEKA Immobilien GmbH; zarządcą: MVGM, jedna z czołowych w Europie firm w obszarze zarządzania nieruchomościami.
Nadesłał:
bezstronny22
|