S'portofino otwiera się w Bonarce
S’portofino, unikatowy koncept umiejętnie łączący w swojej ofercie sport i modę premium, 20 października otworzył swój najnowszy salon w krakowskiej Bonarce. To nowe miejsce dla pasjonatów ak-tywnego trybu życia, dla których, oprócz komfortu i jakości, znaczenie ma także niepowtarzalny styl.
Dynamicznie rozwijający się multibrand z ponad 100 markami premium w portfolio, 6 sklepami stacjonarnymi w największych miastach w Polsce oraz e-commerce działającym na 8 rynkach europejskich, w Bonarce ulokował się na poziomie 0.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Poradnik-Zdrowia.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.: |
W salonie o powierzchni 300 m kw. klienci znajdą wyjątkowe propozycje nie tylko do różnego rodzaju aktywności, lecz także na co dzień. W dniu otwarcia na klientów czekały prezenty: voucher na 200 zł na następne zakupy i upominek dla pierwszych 100 klientów, którzy zrobią zakupy powyżej 2000 zł.
W sezonie zimowym w S'portofino króluje narciarstwo - to wtedy klienci mogą przenieść się w wyobraźni na ośnieżone stoki w St. Moritz czy Cortina d'Ampezzo. Wówczas najmocniej wyeksponowana jest odzież i akcesoria narciarskie, między innymi takich znanych marek, jak: Bogner, Sportalm, Descente, Moon Boot, Goldbergh, Rossignol czy Toni Sailer.
Nie brakuje również oferty dla miłośników biegania - w S'portofino mogą znaleźć najszerszy w Polsce, dostępny stacjonarnie wybór butów szwajcarskiej marki On Running.
Multibrand nie zapomina także o fanach i fankach jogi oraz fitnessu oraz amatorach kolarstwa, outdooru czy golfa. Dopełnieniem tego wachlarza jest oferta casual, tworzona z myślą o wszystkich, dla których najważniejsza jest wygoda i jakość materiałów, a w jej ramach produkty na przykład takich marek, jak: Aeronautica Militare, Deha, Mackage czy Woolrich.
S'portofino udowadnia, że sport przenika do mody, a zacierając granice, pozwala na stworzenie indywidualnego stylu na co dzień. Takie podejście, które S'portofino ma w swoim DNA od 13 lat istnienia, obecnie jest międzynarodową tendencją wyrażoną w trendzie athleisure. BONARKA I NEPI ROCKCASTLE PLC
Bonarka to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych
zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na ponad 92 tys. m2 powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji, w tym Auchan, Media Expert, TK Maxx oraz kino Cinema City -
jeden z największych multipleksów kinowych w Polsce. Do dyspozycji klientów jest bezpłatny parking, mogący pomieścić 3200 samochodów. Ponadto na terenie Bonarki znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „Siemacha Spot". Właścicielem centrum jest NEPI Rockcastle. Obiektem zarządza firma APSYS.
Nadesłał:
bezstronny22
|