Środa, 2011-06-29 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:
Menu Bez Tajemnic – podsumowanie eksperymentu w Bistro Melon
17 maja w Bistro Melon, w warszawskiej Szkole Głównej Handlowej rozpoczął się eksperyment Menu Bez Tajemnic. Studenci, profesorowie oraz goście lokalu przez miesiąc testowali autorski Program Unilever Food Solutions, którego celem jest „odtajnienie” menu w restauracjach, barach i jadłodajniach.
Rodos – wyspa słońca i miłości
Długie piaszczyste plaże, lazurowe morze, urokliwe zatoki i niezmienna słoneczna pogoda to główne atuty Rodos – wyspy znajdującej się na granicy trzech kontynentów – Europy, Azji i Afryki, na której czas zatrzymał się kilka wieków temu.
Pożywna przekąska dla Twojego dziecka
Obecnie na rynku dostępnych jest bardzo dużo słodkich przekąsek. Niestety, zdecydowana większość z nich jest po prostu pozbawiona wartościowych substancji odżywczych. Co w takim razie powinnaś podawać dziecku do jedzenia, gdy ma ono ochotę na „coś słodkiego”?
Woda najlepsza na upały
Wyczekiwane przez większość z nas lato nareszcie nadeszło. Czas wakacji, urlopów oraz relaks w promieniach słońca rozpoczął się na dobre. Pamiętajmy jednak, że tym beztroskim chwilom często towarzyszą upały, które mogą okazać się niebezpieczne.
Higiena Intymna z kosmetykami marki Soraya
Odpowiednia higiena intymna daje poczucie czystości, świeżości oraz komfortu. Należy o nią dbać codziennie, szczególnie latem, kiedy bardziej się pocimy i jesteśmy bardziej podatne na infekcje oraz zakażenia.
Wątki na forum z tego dnia
- Herbata - komentarze (0)
- Mc'Laden - komentarze (0)
- Najnowsze piwo - komentarze (0)
- Biuro podróży - komentarze (0)
- Wycieczka turystyczna - komentarze (0)
- Dwóch arabów - komentarze (0)
- Jogurt - komentarze (0)
- Zachorowała - komentarze (0)
- Camel - komentarze (0)
- Cola - komentarze (0)
- Plaża - komentarze (0)
- Drink - komentarze (0)
- W Maroku - komentarze (0)
- Pociąg do Kołobrzegu - komentarze (0)
- Menu Bez Tajemnic – podsumowanie eksperymentu w Bistro Melon - komentarze (0)
- Rodos – wyspa słońca i miłości - komentarze (0)
- Good Food z Perłą Rynku FMCG 2011! - komentarze (0)
- Jak nie płacić za wakacje? - komentarze (0)
- Pożywna przekąska dla Twojego dziecka - komentarze (0)
- Woda najlepsza na upały - komentarze (0)
- Higiena Intymna z kosmetykami marki Soraya - komentarze (0)
Wyszukiwarka:
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Dania zaostrza zasady korzystania z mediów społecznościowych przez dzieci
Decyzja duńskiego rządu o wprowadzeniu minimalnego wieku 15 lat dla użytkowników mediów społecznościowych otwiera w Europie nowy rozdział w dyskusji o ochronie dzieci w Internecie.
Dostępna innowacyjna metoda dla pacjentów dializowanych: mniejsze ryzyko powikłań chirurgicznych i k
Innowacyjna metoda endowaskularnego wytwarzania przetoki (endoAVF) zdobywa uznanie na świecie. Procedura jest już dostępna w wybranych ośrodkach w Ameryce Północnej i Europie, m.in. w Niemczech i Wielkiej Brytanii, a liczba krajów wdrażających tę technikę systematycznie rośnie.
Psychiatra młodzieży w Krakowie – charakterystyka najczęściej rozpoznawanych trudności
Dojrzewanie to okres intensywnych zmian biologicznych, emocjonalnych i społecznych, które mogą towarzyszyć pojawieniu się różnorodnych wyzwań psychicznych.
ASICS EMEA odnotowuje wzrost we wszystkich kanałach i kategoriach w III kwartale 2025 roku
ASICS EMEA ogłosił wyniki finansowe za III kwartał 2025 roku. Przychody wzrosły o 17,7% w porównaniu z III kwartałem 2024 roku.
Tylko 14% uczniów w szkołach ponadpodstawowych uczęszcza na edukację zdrowotną
Tylko 14% uczniów szkół ponadpodstawowych w Warszawie uczęszcza na zajęcia z edukacji zdrowotnej – reszta została z nich wypisana.
Najczęściej czytane artykuły:
Hubert Hurkacz w kampanii billboardowej „Moje codzienne nawodnienie”
Hubert Hurkacz zachęca do picia wody w kampanii Waterdrop „Moje codzienne nawodnienie”. Billboardy z tenisistą pojawiły się w największych miastach Polski. Marka przypomina, że prawie połowa Polaków pije za mało wody, a małe, codzienne wybory mają znaczenie dla zdrowia i planety.
Nowy smak Waterdrop: Cola Orange - klasyka w lekkim wydaniu
Waterdrop wprowadza limitowany smak Microdrinka Cola Orange – połączenie klasycznego smaku coli z nutą pomarańczy w lekkiej, bezcukrowej formie.
Ceny kawy w kawiarniach o ⅕ w górę od 2022 r., kawy z mlekiem nawet o 64 proc. droższe od espresso.
Średni koszt filiżanki espresso w polskich kawiarni wynosi 9 zł, co czyni ją najbardziej przystępnym rodzajem kawy do wypicia „na mieście”.
Świętujemy Dzień Pierogów: wzrost zamówień o 15% jesienią. Gdy robi się chłodno, zamawiamy pierogi
Gdy dni stają się krótsze, a za oknem coraz częściej pojawia się chłód i deszcz, Polacy chętniej sięgają po dania, które przywołują wspomnienia rodzinnych spotkań i dają poczucie domowego ciepła.
W jaki sposób produkty farmaceutyczne uzyskują dostęp do rynku? Kluczowe procesy i instytucje w Unii
Komentarz przygotował Dr Ioannis Papasotiriou.
Nawet 1,5 mln Polaków może nie wiedzieć, że ma cukrzycę. Oczy mogą zdradzić wczesne sygnały choroby
W Polsce na cukrzycę cierpi ponad 3 mln osób, a 1,5 mln może nie wiedzieć o chorobie. Z okazji Światowego Dnia Cukrzycy ekspertka marki Alensa przypomina, że regularne badania wzroku pomagają we wczesnym wykryciu problemu.
Defibrylatory AED - Automatyczny Defibrylator Zewnętrzny
Nagłe zatrzymanie krążenia może wystąpić u osób w każdym wieku i w różnych sytuacjach. Szybkie udzielenie pomocy może znacząco zwiększać szanse na podjęcie działań ratunkowych.
Tylko 14% uczniów w szkołach ponadpodstawowych uczęszcza na edukację zdrowotną
Tylko 14% uczniów szkół ponadpodstawowych w Warszawie uczęszcza na zajęcia z edukacji zdrowotnej – reszta została z nich wypisana.
ASICS EMEA odnotowuje wzrost we wszystkich kanałach i kategoriach w III kwartale 2025 roku
ASICS EMEA ogłosił wyniki finansowe za III kwartał 2025 roku. Przychody wzrosły o 17,7% w porównaniu z III kwartałem 2024 roku.
Ekspert wyjaśnia: czy mężczyźni mogą kupić tabletkę dzień po?
Kiedy myślimy o „tabletce dzień po”, zazwyczaj widzimy decyzję kobiety – szybką, trudną i bardzo osobistą. To ona staje przed wyborem, to ona idzie do apteki, to ona mierzy się z oceną innych. Zakładamy, że temat antykoncepcji awaryjnej nie dotyczy mężczyzn, że nie mają wiedzy ani zainteresowania.
