Poniedziałek, 2019-02-4 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:
„Znajdź, wymień na nowego!” - Grześki ruszają z kampanią loterii konsumenckiej
4 lutego wystartowała kampania reklamowa loterii „Milion Grześków do wygrania”. Akcja promocyjna marki Grześki otrzyma silne wsparcie w mediach (TV, digital, social media) oraz w punktach sprzedaży. Działania zaplanowano do końca miesiąca.
Odkryj moc kolagenu!
Kolagen jest jednym z najważniejszych białek organizmu. Stanowi on główny składnik tkanki łącznej, ścięgien, a także odpowiada za jędrność naszej skóry. Nic dziwnego, że zwany jest białkiem młodości! Odkryj wszystkie zalety kolagenu i ciesz się jego niezwykłymi właściwościami!
Naturalne sposoby na poświąteczny detoks
Święta Bożego Narodzenie to wyjątkowy czas, który większość z nas spędza w gronie rodziny i najbliższych. Nieodłącznym elementem corocznej tradycji są spotkania przy suto zastawionym stole wigilijnym, pełnym przepysznych potraw.
Odporność organizmu budujemy od dziecka
Układ odpornościowy najprężniej rozwija się przez pierwsze dwanaście lat życia. To nasza tarcza ochronna, broniąca organizm przed zarazkami, bakteriami czy wirusami.
Tradycyjne, nowoczesne… smaczne! Eksperci programu „Doceń polskie” ocenili kolejne produkty spożywc
Powtarzalność produkcji ma w branży spożywczej ogromne znaczenie. Stała, wysoka jakość żywności to jeden z elementów budujących zaufanie konsumentów do wytwórcy. Doskonale zdają sobie z tego sprawę twórcy programu „Doceń polskie”.
NOWOŚĆ! ARBONNE TRUE HAIR
Arbonne True Hair to linia przeznaczona do codziennej pielęgnacji włosów. Formuła zawierająca w 82% składniki pochodzenia naturalnego jest łagodna i delikatna. W kolekcji Arbonne True Hair znajduje się Szampon do codziennego stosowania, Odżywka do codziennego stosowania oraz Odżywka bez spłukiwania.
Wątki na forum z tego dnia
- „Znajdź, wymień na nowego!” - Grześki ruszają z kampanią loterii konsumenckie... (0)
- Odkryj moc kolagenu! - komentarze (0)
- Naturalne sposoby na poświąteczny detoks - komentarze (0)
- Odporność organizmu budujemy od dziecka - komentarze (0)
- Tradycyjne, nowoczesne… smaczne! Eksperci programu „Doceń polskie” ocenili k... (0)
- NOWOŚĆ! ARBONNE TRUE HAIR - komentarze (0)
Wyszukiwarka:
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Jak dbać o fale, loki i sprężynki w chłodne dni?
Wielkimi krokami zbliża się ta pora roku, kiedy temperatury spadają, a korzenne przyprawy pojawiają się w rozgrzewającej latte.
Więcej komfortu, mniejsza waga ASICS wprowadza na rynek nowy model GEL-NIMBUS 28
ASICS ogłasza premierę 28. generacji butów GEL-NIMBUS. Kultowego, amortyzowanego modelu biegowego, znanego z miękkiego jak chmury tłumienia i wyjątkowego komfortu, który wspiera zarówno ciało, jak i umysł.
**29% Polaków zaczyna zakupy w listopadzie;co trzeci konsument z USA używa AI przy wyborze prezentów
Polacy wydają na święta ponad 1300 zł, a co trzeci przekracza budżet, przy czym 29% zaczyna zakupy już w listopadzie. W USA 33% konsumentów korzysta z AI przy wyborze prezentów. W Polsce 70% kupujących online szuka upominków – trwa jesienna wyprzedaż na Waterdrop.
Pochwała dotyku. Dlaczego właśnie dziś potrzebujemy go bardziej niż kiedykolwiek?
W świecie, w którym częściej dotykamy ekranów niż drugiego człowieka, dotyk nabiera wyjątkowej wartości. Koi napięcia, wycisza umysł, przywraca poczucie bliskości, spokoju i bezpieczeństwa — wszystko to, czego współczesny styl życia najdotkliwiej nas pozbawia i czego nie zastąpi żadne urządzenie.
Matcha i pistacje - czy hit mediów społecznościowych może wspierać wzrok?
Matcha i pistacjowe desery, w tym dubajska czekolada, podbijają social media. Najnowsze badania pokazują, że viralowe przysmaki wspierają kondycję oczu, chroniąc siatkówkę przed stresem oksydacyjnym. O roli diety i holistycznego podejścia mówi optometrystka Alensa, Maria Boros.
Najczęściej czytane artykuły:
Hubert Hurkacz w kampanii billboardowej „Moje codzienne nawodnienie”
Hubert Hurkacz zachęca do picia wody w kampanii Waterdrop „Moje codzienne nawodnienie”. Billboardy z tenisistą pojawiły się w największych miastach Polski. Marka przypomina, że prawie połowa Polaków pije za mało wody, a małe, codzienne wybory mają znaczenie dla zdrowia i planety.
Nowy smak Waterdrop: Cola Orange - klasyka w lekkim wydaniu
Waterdrop wprowadza limitowany smak Microdrinka Cola Orange – połączenie klasycznego smaku coli z nutą pomarańczy w lekkiej, bezcukrowej formie.
Ceny kawy w kawiarniach o ⅕ w górę od 2022 r., kawy z mlekiem nawet o 64 proc. droższe od espresso.
Średni koszt filiżanki espresso w polskich kawiarni wynosi 9 zł, co czyni ją najbardziej przystępnym rodzajem kawy do wypicia „na mieście”.
W jaki sposób produkty farmaceutyczne uzyskują dostęp do rynku? Kluczowe procesy i instytucje w Unii
Komentarz przygotował Dr Ioannis Papasotiriou.
Więcej komfortu, mniejsza waga ASICS wprowadza na rynek nowy model GEL-NIMBUS 28
ASICS ogłasza premierę 28. generacji butów GEL-NIMBUS. Kultowego, amortyzowanego modelu biegowego, znanego z miękkiego jak chmury tłumienia i wyjątkowego komfortu, który wspiera zarówno ciało, jak i umysł.
Nawet 1,5 mln Polaków może nie wiedzieć, że ma cukrzycę. Oczy mogą zdradzić wczesne sygnały choroby
W Polsce na cukrzycę cierpi ponad 3 mln osób, a 1,5 mln może nie wiedzieć o chorobie. Z okazji Światowego Dnia Cukrzycy ekspertka marki Alensa przypomina, że regularne badania wzroku pomagają we wczesnym wykryciu problemu.
Defibrylatory AED - Automatyczny Defibrylator Zewnętrzny
Nagłe zatrzymanie krążenia może wystąpić u osób w każdym wieku i w różnych sytuacjach. Szybkie udzielenie pomocy może znacząco zwiększać szanse na podjęcie działań ratunkowych.
Jak dbać o fale, loki i sprężynki w chłodne dni?
Wielkimi krokami zbliża się ta pora roku, kiedy temperatury spadają, a korzenne przyprawy pojawiają się w rozgrzewającej latte.
Tylko 14% uczniów w szkołach ponadpodstawowych uczęszcza na edukację zdrowotną
Tylko 14% uczniów szkół ponadpodstawowych w Warszawie uczęszcza na zajęcia z edukacji zdrowotnej – reszta została z nich wypisana.
ASICS EMEA odnotowuje wzrost we wszystkich kanałach i kategoriach w III kwartale 2025 roku
ASICS EMEA ogłosił wyniki finansowe za III kwartał 2025 roku. Przychody wzrosły o 17,7% w porównaniu z III kwartałem 2024 roku.