Czwartek, 2025-01-23 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:
Czy zdarzyło Ci się obiecywać sobie, że od teraz naprawdę zadbasz o swoje zdrowie?
Jak zadbać o siebie, by nie chorować przez cały rok? Czy zdarzyło Ci się obiecywać sobie, że od teraz naprawdę zadbasz o swoje zdrowie? A potem w codziennym pędzie zapominać o tych obietnicach?
Premiera Microenergy Cherry i Mango marki Waterdrop
Austriacka marka Waterdrop stale rozwija ofertę produktową, do której dołączają nowe smaki Microenergy – Berry Boost oraz Mango Boost, a także nowe butelki z charakterystycznym gradientem ombre.
Tenisiści Struff, Hanfmann, Arnaldi oraz Bublik nowymi ambasadorami Waterdrop
Zawodnicy tegorocznego turnieju Australian Open: Jan-Lennard Struff, Yannick Hanfmann, Matteo Arnaldi i Alexander Bublik dołączają do grona ambasadorów austriackiej marki Waterdrop, wśród których jest m.in. Hubert Hurkacz.
JAK UNIKNĄĆ ZIMOWEJ DEPRESJI
Znasz to uczucie, kiedy dopada Cię zmęczenie i brak motywacji? Nie jest łatwo utrzymać energię i optymizm w zimie tak jak w ciepłe, letnie dni. Dowiedz się, czym objawia się zimowa depresja i jak z nią walczyć.
Krok po kroku ku zdrowiu czyli jak zadbać o siebie, by nie chorować przez cały rok
Zadbanie o siebie to najgłębsza wartość, jaką możemy podarować sobie samym. To, jak się sobą opiekujemy, jak myślimy, jak jemy i jak spędzamy czas, determinuje nasze samopoczucie w wymiarze psychicznym i fizycznym. Czasami wystarczy tylko drobna zmiana, by poczuć się znacznie lepiej.
Co zrobić, gdy frustracja jest tak duża, że chce Ci się płakać?
Czasami życie potrafi przytłoczyć. Codzienne wyzwania, niespodziewane trudności czy brak zrozumienia mogą powodować, że frustracja rośnie do takiego poziomu, że masz ochotę po prostu się rozpłakać.
Jak skutecznie nawilżyć włosy dzięki odpowiedniej pielęgnacji i diecie?
Suche, matowe i łamliwe włosy to problem, z którym boryka się wiele osób. Przyczyn tego stanu może być wiele: od niekorzystnych warunków atmosferycznych, przez niewłaściwą pielęgnację, po nieodpowiednią dietę. Jak więc skutecznie nawilżyć włosy, by odzyskały zdrowy wygląd i blask?
Crunchips ma wielki apetyt na pomaganie! Marka wspiera 33. Finał WOŚP
Już 26 stycznia odbędzie się kolejny Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, a Crunchips ponownie dołącza do paczki, która wspiera tę wyjątkową inicjatywę. Marka Crunchips, jako jeden ze sponsorów Finału prowadzi szereg aktywności, angażując swoich pracowników i stawiając na działania od serca.
Nowa odsłona limitowanej serii Śliwka Nałęczowska ART COLLECTION 2025.
Od stycznia br. Śliwka Nałęczowska ponownie łączy wyrafinowany smak z artystycznym designem dzięki nowej, limitowanej serii opakowań ART COLLECTION 2025.
Tom Evans dołącza do trailowej drużyny ASICS
ASICS ogłasza nawiązanie współpracy z brytyjskim ultramaratończykiem, Tomem Evansem. Połączony z marką wspólną wiarą w pozytywny wpływ sportu na ciało i umysł, będzie reprezentować ASICS na światowej scenie biegów trailowych, wnosząc swoje doświadczenie, energię i zaangażowanie.
Wątki na forum z tego dnia
- Czy zdarzyło Ci się obiecywać sobie, że od teraz naprawdę zadbasz o swoje zdr... (2)
- Premiera Microenergy Cherry i Mango marki Waterdrop - komentarze (0)
- Tenisiści Struff, Hanfmann, Arnaldi oraz Bublik nowymi ambasadorami Waterdrop... (0)
- JAK UNIKNĄĆ ZIMOWEJ DEPRESJI - komentarze (0)
- Krok po kroku ku zdrowiu czyli jak zadbać o siebie, by nie chorować przez cał... (0)
- Co zrobić, gdy frustracja jest tak duża, że chce Ci się płakać? - komentarze (0)
- Jak skutecznie nawilżyć włosy dzięki odpowiedniej pielęgnacji i diecie? - kom... (0)
- Crunchips ma wielki apetyt na pomaganie! Marka wspiera 33. Finał WOŚP - komen... (0)
- Nowa odsłona limitowanej serii Śliwka Nałęczowska ART COLLECTION 2025. - kome... (0)
- Tom Evans dołącza do trailowej drużyny ASICS - komentarze (0)
Wyszukiwarka:
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Więcej komfortu, mniejsza waga ASICS wprowadza na rynek nowy model GEL-NIMBUS 28
ASICS ogłasza premierę 28. generacji butów GEL-NIMBUS. Kultowego, amortyzowanego modelu biegowego, znanego z miękkiego jak chmury tłumienia i wyjątkowego komfortu, który wspiera zarówno ciało, jak i umysł.
**29% Polaków zaczyna zakupy w listopadzie;co trzeci konsument z USA używa AI przy wyborze prezentów
Polacy wydają na święta ponad 1300 zł, a co trzeci przekracza budżet, przy czym 29% zaczyna zakupy już w listopadzie. W USA 33% konsumentów korzysta z AI przy wyborze prezentów. W Polsce 70% kupujących online szuka upominków – trwa jesienna wyprzedaż na Waterdrop.
Pochwała dotyku. Dlaczego właśnie dziś potrzebujemy go bardziej niż kiedykolwiek?
W świecie, w którym częściej dotykamy ekranów niż drugiego człowieka, dotyk nabiera wyjątkowej wartości. Koi napięcia, wycisza umysł, przywraca poczucie bliskości, spokoju i bezpieczeństwa — wszystko to, czego współczesny styl życia najdotkliwiej nas pozbawia i czego nie zastąpi żadne urządzenie.
Matcha i pistacje - czy hit mediów społecznościowych może wspierać wzrok?
Matcha i pistacjowe desery, w tym dubajska czekolada, podbijają social media. Najnowsze badania pokazują, że viralowe przysmaki wspierają kondycję oczu, chroniąc siatkówkę przed stresem oksydacyjnym. O roli diety i holistycznego podejścia mówi optometrystka Alensa, Maria Boros.
Dania zaostrza zasady korzystania z mediów społecznościowych przez dzieci
Decyzja duńskiego rządu o wprowadzeniu minimalnego wieku 15 lat dla użytkowników mediów społecznościowych otwiera w Europie nowy rozdział w dyskusji o ochronie dzieci w Internecie.
Najczęściej czytane artykuły:
Hubert Hurkacz w kampanii billboardowej „Moje codzienne nawodnienie”
Hubert Hurkacz zachęca do picia wody w kampanii Waterdrop „Moje codzienne nawodnienie”. Billboardy z tenisistą pojawiły się w największych miastach Polski. Marka przypomina, że prawie połowa Polaków pije za mało wody, a małe, codzienne wybory mają znaczenie dla zdrowia i planety.
Nowy smak Waterdrop: Cola Orange - klasyka w lekkim wydaniu
Waterdrop wprowadza limitowany smak Microdrinka Cola Orange – połączenie klasycznego smaku coli z nutą pomarańczy w lekkiej, bezcukrowej formie.
Ceny kawy w kawiarniach o ⅕ w górę od 2022 r., kawy z mlekiem nawet o 64 proc. droższe od espresso.
Średni koszt filiżanki espresso w polskich kawiarni wynosi 9 zł, co czyni ją najbardziej przystępnym rodzajem kawy do wypicia „na mieście”.
W jaki sposób produkty farmaceutyczne uzyskują dostęp do rynku? Kluczowe procesy i instytucje w Unii
Komentarz przygotował Dr Ioannis Papasotiriou.
Więcej komfortu, mniejsza waga ASICS wprowadza na rynek nowy model GEL-NIMBUS 28
ASICS ogłasza premierę 28. generacji butów GEL-NIMBUS. Kultowego, amortyzowanego modelu biegowego, znanego z miękkiego jak chmury tłumienia i wyjątkowego komfortu, który wspiera zarówno ciało, jak i umysł.
Nawet 1,5 mln Polaków może nie wiedzieć, że ma cukrzycę. Oczy mogą zdradzić wczesne sygnały choroby
W Polsce na cukrzycę cierpi ponad 3 mln osób, a 1,5 mln może nie wiedzieć o chorobie. Z okazji Światowego Dnia Cukrzycy ekspertka marki Alensa przypomina, że regularne badania wzroku pomagają we wczesnym wykryciu problemu.
Defibrylatory AED - Automatyczny Defibrylator Zewnętrzny
Nagłe zatrzymanie krążenia może wystąpić u osób w każdym wieku i w różnych sytuacjach. Szybkie udzielenie pomocy może znacząco zwiększać szanse na podjęcie działań ratunkowych.
Tylko 14% uczniów w szkołach ponadpodstawowych uczęszcza na edukację zdrowotną
Tylko 14% uczniów szkół ponadpodstawowych w Warszawie uczęszcza na zajęcia z edukacji zdrowotnej – reszta została z nich wypisana.
ASICS EMEA odnotowuje wzrost we wszystkich kanałach i kategoriach w III kwartale 2025 roku
ASICS EMEA ogłosił wyniki finansowe za III kwartał 2025 roku. Przychody wzrosły o 17,7% w porównaniu z III kwartałem 2024 roku.
Ekspert wyjaśnia: czy mężczyźni mogą kupić tabletkę dzień po?
Kiedy myślimy o „tabletce dzień po”, zazwyczaj widzimy decyzję kobiety – szybką, trudną i bardzo osobistą. To ona staje przed wyborem, to ona idzie do apteki, to ona mierzy się z oceną innych. Zakładamy, że temat antykoncepcji awaryjnej nie dotyczy mężczyzn, że nie mają wiedzy ani zainteresowania.