Poradnik Zdrowia - dieta, porady, zdrowe odżywianie, artykuly

Artykuły prasowe

Gdy maluch idzie do przedszkola, czyli przepis na szybką adaptację w nowym miejscu

2019-10-25

Od pierwszych chwil życia dziecko każdy moment spędza pod czujnym okiem rodziców.

więcej »

AliExpress jest gotowy na Światowy Festiwal Zakupów 11.11.2019

2019-10-25

W wydarzeniu organizowanym przez AliExpress po raz pierwszy wezmą udział małe i średnie przedsiębiorstwa z zagranicy.

więcej »
Jesienna opowieść HELIO

Jesienna opowieść HELIO

2019-10-25

Nadeszła jesień, słońca coraz mniej, a z drzew spadają liście... Wakacje są już wspomnieniem, czas więc polubić się z nową porą roku, dlatego zabieramy Was w smakowity świat słodkich przyjemności. Otul się miękkim kocem, zaparz sobie kubek gorącej herbaty i wypróbuj przysmaków HELIO Natura :-)

więcej »

Z OKNOPLAST można przebiec ultramaratony - Łukasz Filipczak dokonał tego 7 razy w ciągu 7 miesięcy

2019-10-25

Duże małopolskie przedsiębiorstwo – Grupa OKNOPLAST – świętuje w tym roku swoje 25-lecie.

więcej »
Makaronowy zawrót głowy! Pyszne inspiracje na Światowy Dzień Makaronu

Makaronowy zawrót głowy! Pyszne inspiracje na Światowy Dzień Makaronu

2019-10-25

25 października został oficjalnie okrzyknięty Światowym Dniem Makaronu. Nie ma lepszego sposobu na świętowanie niż przyrządzenie makaronowych pyszności według przepisów szefa kuchni Knorr.

więcej »

Wyszukiwarka:

Ostatnio dodane artykuły:

**29% Polaków zaczyna zakupy w listopadzie;co trzeci konsument z USA używa AI przy wyborze prezentów **29% Polaków zaczyna zakupy w listopadzie;co trzeci konsument z USA używa AI przy wyborze prezentów
Polacy wydają na święta ponad 1300 zł, a co trzeci przekracza budżet, przy czym 29% zaczyna zakupy już w listopadzie. W USA 33% konsumentów korzysta z AI przy wyborze prezentów. W Polsce 70% kupujących online szuka upominków – trwa jesienna wyprzedaż na Waterdrop.

Pochwała dotyku. Dlaczego właśnie dziś potrzebujemy go bardziej niż kiedykolwiek? Pochwała dotyku. Dlaczego właśnie dziś potrzebujemy go bardziej niż kiedykolwiek?
W świecie, w którym częściej dotykamy ekranów niż drugiego człowieka, dotyk nabiera wyjątkowej wartości. Koi napięcia, wycisza umysł, przywraca poczucie bliskości, spokoju i bezpieczeństwa — wszystko to, czego współczesny styl życia najdotkliwiej nas pozbawia i czego nie zastąpi żadne urządzenie.

Matcha i pistacje - czy hit mediów społecznościowych może wspierać wzrok?
Matcha i pistacjowe desery, w tym dubajska czekolada, podbijają social media. Najnowsze badania pokazują, że viralowe przysmaki wspierają kondycję oczu, chroniąc siatkówkę przed stresem oksydacyjnym. O roli diety i holistycznego podejścia mówi optometrystka Alensa, Maria Boros.

Dania zaostrza zasady korzystania z mediów społecznościowych przez dzieci Dania zaostrza zasady korzystania z mediów społecznościowych przez dzieci
Decyzja duńskiego rządu o wprowadzeniu minimalnego wieku 15 lat dla użytkowników mediów społecznościowych otwiera w Europie nowy rozdział w dyskusji o ochronie dzieci w Internecie.

Dostępna innowacyjna metoda dla pacjentów dializowanych: mniejsze ryzyko powikłań chirurgicznych i k Dostępna innowacyjna metoda dla pacjentów dializowanych: mniejsze ryzyko powikłań chirurgicznych i k
Innowacyjna metoda endowaskularnego wytwarzania przetoki (endoAVF) zdobywa uznanie na świecie. Procedura jest już dostępna w wybranych ośrodkach w Ameryce Północnej i Europie, m.in. w Niemczech i Wielkiej Brytanii, a liczba krajów wdrażających tę technikę systematycznie rośnie.

więcej »

Najczęściej czytane artykuły:

Hubert Hurkacz w kampanii billboardowej „Moje codzienne nawodnienie” Hubert Hurkacz w kampanii billboardowej „Moje codzienne nawodnienie”
Hubert Hurkacz zachęca do picia wody w kampanii Waterdrop „Moje codzienne nawodnienie”. Billboardy z tenisistą pojawiły się w największych miastach Polski. Marka przypomina, że prawie połowa Polaków pije za mało wody, a małe, codzienne wybory mają znaczenie dla zdrowia i planety.

Nowy smak Waterdrop: Cola Orange - klasyka w lekkim wydaniu Nowy smak Waterdrop: Cola Orange - klasyka w lekkim wydaniu
Waterdrop wprowadza limitowany smak Microdrinka Cola Orange – połączenie klasycznego smaku coli z nutą pomarańczy w lekkiej, bezcukrowej formie.

Ceny kawy w kawiarniach o ⅕ w górę od 2022 r., kawy z mlekiem nawet o 64 proc. droższe od espresso. Ceny kawy w kawiarniach o ⅕ w górę od 2022 r., kawy z mlekiem nawet o 64 proc. droższe od espresso.
Średni koszt filiżanki espresso w polskich kawiarni wynosi 9 zł, co czyni ją najbardziej przystępnym rodzajem kawy do wypicia „na mieście”.

Świętujemy Dzień Pierogów: wzrost zamówień o 15% jesienią. Gdy robi się chłodno, zamawiamy pierogi
Gdy dni stają się krótsze, a za oknem coraz częściej pojawia się chłód i deszcz, Polacy chętniej sięgają po dania, które przywołują wspomnienia rodzinnych spotkań i dają poczucie domowego ciepła.

Nawet 1,5 mln Polaków może nie wiedzieć, że ma cukrzycę. Oczy mogą zdradzić wczesne sygnały choroby
W Polsce na cukrzycę cierpi ponad 3 mln osób, a 1,5 mln może nie wiedzieć o chorobie. Z okazji Światowego Dnia Cukrzycy ekspertka marki Alensa przypomina, że regularne badania wzroku pomagają we wczesnym wykryciu problemu.

Defibrylatory AED - Automatyczny Defibrylator Zewnętrzny Defibrylatory AED - Automatyczny Defibrylator Zewnętrzny
Nagłe zatrzymanie krążenia może wystąpić u osób w każdym wieku i w różnych sytuacjach. Szybkie udzielenie pomocy może znacząco zwiększać szanse na podjęcie działań ratunkowych.

Tylko 14% uczniów w szkołach ponadpodstawowych uczęszcza na edukację zdrowotną Tylko 14% uczniów w szkołach ponadpodstawowych uczęszcza na edukację zdrowotną
Tylko 14% uczniów szkół ponadpodstawowych w Warszawie uczęszcza na zajęcia z edukacji zdrowotnej – reszta została z nich wypisana.

ASICS EMEA odnotowuje wzrost we wszystkich kanałach i kategoriach w III kwartale 2025 roku ASICS EMEA odnotowuje wzrost we wszystkich kanałach i kategoriach w III kwartale 2025 roku
ASICS EMEA ogłosił wyniki finansowe za III kwartał 2025 roku. Przychody wzrosły o 17,7% w porównaniu z III kwartałem 2024 roku.

Ekspert wyjaśnia: czy mężczyźni mogą kupić tabletkę dzień po? Ekspert wyjaśnia: czy mężczyźni mogą kupić tabletkę dzień po?
Kiedy myślimy o „tabletce dzień po”, zazwyczaj widzimy decyzję kobiety – szybką, trudną i bardzo osobistą. To ona staje przed wyborem, to ona idzie do apteki, to ona mierzy się z oceną innych. Zakładamy, że temat antykoncepcji awaryjnej nie dotyczy mężczyzn, że nie mają wiedzy ani zainteresowania.

więcej »
Regulamin, Polityka Prywatności i Polityka Cookies Grupy Kafito