Poradnik Zdrowia - dieta, porady, zdrowe odżywianie, artykuly

Artykuły prasowe

„Polskie słodycze na polskie święta” w kampanii telewizyjnej Colian

„Polskie słodycze na polskie święta” w kampanii telewizyjnej Colian

2021-11-19

Wystartowała świąteczna kampania reklamowa słodkich marek Colian, realizowana pod hasłem „Polskie słodycze na polskie święta”. Nowy spot bazuje na adaptacji przeboju zespołu Skaldowie i po raz pierwszy w historii firmy komunikuje pięć marek: Goplana, Familijne, Śliwka Nałęczowska, Grześki i Jeżyki.

więcej »
Obdaruj bliskich pięknem w te święta

Obdaruj bliskich pięknem w te święta

2021-11-19

Nietrafiony prezent? Nie tym razem! W te święta marka Avon przygotowała szeroki wybór zestawów prezentowych z wyjątkową zawartością z upominkami dla niej i dla niego. Znajdą się w niej też kalendarze adwentowe, które pozwolą przez cały miesiąc odkrywać najlepsze produkty z oferty Avon.

więcej »
BETFAN: Kryształowa Kula dla Japończyka, Polacy poza podium

BETFAN: Kryształowa Kula dla Japończyka, Polacy poza podium

2021-11-18

Według analityków BETFAN, legalnego polskiego bukmachera, Ryōyū Kobayashi zajmie pierwsze miejsce w klasyfikacji generalnej Pucharu Świata w skokach narciarskich w sezonie 2021/22. Japończyk jest też faworytem do zwycięstwa w Turnieju Czterech Skoczni oraz Mistrzostw Świata w lotach narciarskich.

więcej »
Ruszył Climate Community Lab – do zdobycia grant w wysokości 30 000 euro

Ruszył Climate Community Lab – do zdobycia grant w wysokości 30 000 euro

2021-11-18

Na właśnie zakończonej konferencji klimatycznej COP26 padły kolejne deklaracje odejścia Europy od węgla przed 2050 rokiem. Wyzwaniem wciąż pozostaje zaplanowanie przyszłości regionów, opierających się na gospodarce węglowej, czym już teraz zajmuje się inicjatywa Climate Community Lab.

więcej »

Dexcom rozpoczyna kampanię informacyjną „Czas w zakresie” z Nickiem Jonasem, aby pomóc poprawić jako

2021-11-18

Czas w zakresie jest ważnym miernikiem nowoczesnego leczenia cukrzycy – badania pokazują, że większość osób z cukrzycą nie jest świadoma jego istnienia! Dexcom, światowy lider w ciągłym monitorowaniu glikemii u osób z cukrzycą, ogłosił rozpoczęcie w Polsce kampanii „Czas w zakresie docelowym”

więcej »
Jakie potrawy przygotować na święta?

Jakie potrawy przygotować na święta?

2021-11-18

Boże Narodzenie coraz bliżej. Jedno jest pewne - im szybciej zabierzemy się za planowanie świąt, tym mniej stresu i zamieszania czeka nas przed samą Wigilią.

więcej »

Wyszukiwarka:

Ostatnio dodane artykuły:


ASICS EMEA odnotowuje wzrost we wszystkich kanałach i kategoriach w III kwartale 2025 roku ASICS EMEA odnotowuje wzrost we wszystkich kanałach i kategoriach w III kwartale 2025 roku
ASICS EMEA ogłosił wyniki finansowe za III kwartał 2025 roku. Przychody wzrosły o 17,7% w porównaniu z III kwartałem 2024 roku.

Tylko 14% uczniów w szkołach ponadpodstawowych uczęszcza na edukację zdrowotną Tylko 14% uczniów w szkołach ponadpodstawowych uczęszcza na edukację zdrowotną
Tylko 14% uczniów szkół ponadpodstawowych w Warszawie uczęszcza na zajęcia z edukacji zdrowotnej – reszta została z nich wypisana.

Defibrylatory AED - Automatyczny Defibrylator Zewnętrzny Defibrylatory AED - Automatyczny Defibrylator Zewnętrzny
Nagłe zatrzymanie krążenia może wystąpić u osób w każdym wieku i w różnych sytuacjach. Szybkie udzielenie pomocy może znacząco zwiększać szanse na podjęcie działań ratunkowych.

Nawet 1,5 mln Polaków może nie wiedzieć, że ma cukrzycę. Oczy mogą zdradzić wczesne sygnały choroby
W Polsce na cukrzycę cierpi ponad 3 mln osób, a 1,5 mln może nie wiedzieć o chorobie. Z okazji Światowego Dnia Cukrzycy ekspertka marki Alensa przypomina, że regularne badania wzroku pomagają we wczesnym wykryciu problemu.

więcej »

Najczęściej czytane artykuły:

Hubert Hurkacz w kampanii billboardowej „Moje codzienne nawodnienie” Hubert Hurkacz w kampanii billboardowej „Moje codzienne nawodnienie”
Hubert Hurkacz zachęca do picia wody w kampanii Waterdrop „Moje codzienne nawodnienie”. Billboardy z tenisistą pojawiły się w największych miastach Polski. Marka przypomina, że prawie połowa Polaków pije za mało wody, a małe, codzienne wybory mają znaczenie dla zdrowia i planety.

Nowy smak Waterdrop: Cola Orange - klasyka w lekkim wydaniu Nowy smak Waterdrop: Cola Orange - klasyka w lekkim wydaniu
Waterdrop wprowadza limitowany smak Microdrinka Cola Orange – połączenie klasycznego smaku coli z nutą pomarańczy w lekkiej, bezcukrowej formie.

Ceny kawy w kawiarniach o ⅕ w górę od 2022 r., kawy z mlekiem nawet o 64 proc. droższe od espresso. Ceny kawy w kawiarniach o ⅕ w górę od 2022 r., kawy z mlekiem nawet o 64 proc. droższe od espresso.
Średni koszt filiżanki espresso w polskich kawiarni wynosi 9 zł, co czyni ją najbardziej przystępnym rodzajem kawy do wypicia „na mieście”.

Świętujemy Dzień Pierogów: wzrost zamówień o 15% jesienią. Gdy robi się chłodno, zamawiamy pierogi
Gdy dni stają się krótsze, a za oknem coraz częściej pojawia się chłód i deszcz, Polacy chętniej sięgają po dania, które przywołują wspomnienia rodzinnych spotkań i dają poczucie domowego ciepła.

Nawet 1,5 mln Polaków może nie wiedzieć, że ma cukrzycę. Oczy mogą zdradzić wczesne sygnały choroby
W Polsce na cukrzycę cierpi ponad 3 mln osób, a 1,5 mln może nie wiedzieć o chorobie. Z okazji Światowego Dnia Cukrzycy ekspertka marki Alensa przypomina, że regularne badania wzroku pomagają we wczesnym wykryciu problemu.

Defibrylatory AED - Automatyczny Defibrylator Zewnętrzny Defibrylatory AED - Automatyczny Defibrylator Zewnętrzny
Nagłe zatrzymanie krążenia może wystąpić u osób w każdym wieku i w różnych sytuacjach. Szybkie udzielenie pomocy może znacząco zwiększać szanse na podjęcie działań ratunkowych.

Tylko 14% uczniów w szkołach ponadpodstawowych uczęszcza na edukację zdrowotną Tylko 14% uczniów w szkołach ponadpodstawowych uczęszcza na edukację zdrowotną
Tylko 14% uczniów szkół ponadpodstawowych w Warszawie uczęszcza na zajęcia z edukacji zdrowotnej – reszta została z nich wypisana.

ASICS EMEA odnotowuje wzrost we wszystkich kanałach i kategoriach w III kwartale 2025 roku ASICS EMEA odnotowuje wzrost we wszystkich kanałach i kategoriach w III kwartale 2025 roku
ASICS EMEA ogłosił wyniki finansowe za III kwartał 2025 roku. Przychody wzrosły o 17,7% w porównaniu z III kwartałem 2024 roku.


więcej »
Regulamin, Polityka Prywatności i Polityka Cookies Grupy Kafito