Artykuły prasowe
Pilna potrzeba zmian w systemie leczenia – dlaczego kompleksowa opieka jest koniecznością?
Brak jednolitych standardów leczenia ran trudno gojących się to poważne wyzwanie zarówno dla pacjentów, jak i dla systemu ochrony zdrowia.
Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb pielęgniarek w zakresie terapii ran, zainicjowane przez kampanię
Kampania „Rany pod kontrolą” ogłasza start ogólnopolskiego badania ankietowego, mającego na celu poznanie codziennych wyzwań i potrzeb pielęgniarek w zakresie terapii ran przewlekłych.
Wyzwania i szanse na rynku suplementów diety
W ostatnich latach polski rynek suplementów diety doświadcza znaczącego wzrostu, napędzanego rosnącą świadomością zdrowotną społeczeństwa oraz postępem naukowym. Według danych PMR Market Experts, w latach 2024-2029 przewidywany jest dalszy wzrost tego sektora.
Damskie spodnie medyczne – idealna alternatywa dla spódnicy medycznej
Czy wygoda idzie w parze z profesjonalnym wyglądem? Choć tradycyjnie wiele kobiet pracujących w środowisku medycznym, szczególnie pielęgniarki i lekarki, wybierało spódnice, coraz większą popularność zdobywają spodnie medyczne damskie – i to nie bez powodu!
Odkryj harmonię ciała i ducha, zanurz się w przyjemności japońskiej pielęgnacji
Tesori d’Oriente Japanese Rituals – Aromatyczny rytuał piękna inspirowany Japonią – Odkryj harmonię ciała i ducha, zanurz się w przyjemności japońskiej pielęgnacji z linią Japanese Rituals
Nowa odsłona programu lojalnościowego Mój Ziko Optyk z rabatami -50% na okulary.
Program lojalnościowy Mój Ziko Optyk zyskał nową odsłonę, oferując jeszcze więcej korzyści dla klientów. Uczestnicy mogą zbierać punkty za zakupy i polecenia, a następnie wymieniać je na atrakcyjne rabaty m.in. -50% na okulary korekcyjne.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Więcej komfortu, mniejsza waga ASICS wprowadza na rynek nowy model GEL-NIMBUS 28
ASICS ogłasza premierę 28. generacji butów GEL-NIMBUS. Kultowego, amortyzowanego modelu biegowego, znanego z miękkiego jak chmury tłumienia i wyjątkowego komfortu, który wspiera zarówno ciało, jak i umysł.
**29% Polaków zaczyna zakupy w listopadzie;co trzeci konsument z USA używa AI przy wyborze prezentów
Polacy wydają na święta ponad 1300 zł, a co trzeci przekracza budżet, przy czym 29% zaczyna zakupy już w listopadzie. W USA 33% konsumentów korzysta z AI przy wyborze prezentów. W Polsce 70% kupujących online szuka upominków – trwa jesienna wyprzedaż na Waterdrop.
Pochwała dotyku. Dlaczego właśnie dziś potrzebujemy go bardziej niż kiedykolwiek?
W świecie, w którym częściej dotykamy ekranów niż drugiego człowieka, dotyk nabiera wyjątkowej wartości. Koi napięcia, wycisza umysł, przywraca poczucie bliskości, spokoju i bezpieczeństwa — wszystko to, czego współczesny styl życia najdotkliwiej nas pozbawia i czego nie zastąpi żadne urządzenie.
Matcha i pistacje - czy hit mediów społecznościowych może wspierać wzrok?
Matcha i pistacjowe desery, w tym dubajska czekolada, podbijają social media. Najnowsze badania pokazują, że viralowe przysmaki wspierają kondycję oczu, chroniąc siatkówkę przed stresem oksydacyjnym. O roli diety i holistycznego podejścia mówi optometrystka Alensa, Maria Boros.
Dania zaostrza zasady korzystania z mediów społecznościowych przez dzieci
Decyzja duńskiego rządu o wprowadzeniu minimalnego wieku 15 lat dla użytkowników mediów społecznościowych otwiera w Europie nowy rozdział w dyskusji o ochronie dzieci w Internecie.
Najczęściej czytane artykuły:
Hubert Hurkacz w kampanii billboardowej „Moje codzienne nawodnienie”
Hubert Hurkacz zachęca do picia wody w kampanii Waterdrop „Moje codzienne nawodnienie”. Billboardy z tenisistą pojawiły się w największych miastach Polski. Marka przypomina, że prawie połowa Polaków pije za mało wody, a małe, codzienne wybory mają znaczenie dla zdrowia i planety.
Nowy smak Waterdrop: Cola Orange - klasyka w lekkim wydaniu
Waterdrop wprowadza limitowany smak Microdrinka Cola Orange – połączenie klasycznego smaku coli z nutą pomarańczy w lekkiej, bezcukrowej formie.
Ceny kawy w kawiarniach o ⅕ w górę od 2022 r., kawy z mlekiem nawet o 64 proc. droższe od espresso.
Średni koszt filiżanki espresso w polskich kawiarni wynosi 9 zł, co czyni ją najbardziej przystępnym rodzajem kawy do wypicia „na mieście”.
W jaki sposób produkty farmaceutyczne uzyskują dostęp do rynku? Kluczowe procesy i instytucje w Unii
Komentarz przygotował Dr Ioannis Papasotiriou.
Więcej komfortu, mniejsza waga ASICS wprowadza na rynek nowy model GEL-NIMBUS 28
ASICS ogłasza premierę 28. generacji butów GEL-NIMBUS. Kultowego, amortyzowanego modelu biegowego, znanego z miękkiego jak chmury tłumienia i wyjątkowego komfortu, który wspiera zarówno ciało, jak i umysł.
Nawet 1,5 mln Polaków może nie wiedzieć, że ma cukrzycę. Oczy mogą zdradzić wczesne sygnały choroby
W Polsce na cukrzycę cierpi ponad 3 mln osób, a 1,5 mln może nie wiedzieć o chorobie. Z okazji Światowego Dnia Cukrzycy ekspertka marki Alensa przypomina, że regularne badania wzroku pomagają we wczesnym wykryciu problemu.
Defibrylatory AED - Automatyczny Defibrylator Zewnętrzny
Nagłe zatrzymanie krążenia może wystąpić u osób w każdym wieku i w różnych sytuacjach. Szybkie udzielenie pomocy może znacząco zwiększać szanse na podjęcie działań ratunkowych.
Tylko 14% uczniów w szkołach ponadpodstawowych uczęszcza na edukację zdrowotną
Tylko 14% uczniów szkół ponadpodstawowych w Warszawie uczęszcza na zajęcia z edukacji zdrowotnej – reszta została z nich wypisana.
ASICS EMEA odnotowuje wzrost we wszystkich kanałach i kategoriach w III kwartale 2025 roku
ASICS EMEA ogłosił wyniki finansowe za III kwartał 2025 roku. Przychody wzrosły o 17,7% w porównaniu z III kwartałem 2024 roku.
Ekspert wyjaśnia: czy mężczyźni mogą kupić tabletkę dzień po?
Kiedy myślimy o „tabletce dzień po”, zazwyczaj widzimy decyzję kobiety – szybką, trudną i bardzo osobistą. To ona staje przed wyborem, to ona idzie do apteki, to ona mierzy się z oceną innych. Zakładamy, że temat antykoncepcji awaryjnej nie dotyczy mężczyzn, że nie mają wiedzy ani zainteresowania.