Artykuły prasowe
LUX MED najsilniejszą medialnie marką według magazynu „Press”
Grupa LUX MED zajęła pierwszą pozycję w zestawieniu najsilniejszych medialnie brandów sieci medycznych. Badanie Top Marka przeprowadzane jest przez magazyn „Press”, wg metodologii autorstwa Press-Service Monitoring Mediów.
Piernikowe Jeżyki od Goplany polecają się na święta!
Do oferty marki Goplana dołączyła nowość, Jeżyki o smaku piernikowym. Mleczna czekolada i charakterystyczny korzenny aromat to kwintesencja świątecznych smaków. Piernikowa odsłona kultowych ciasteczek będzie dostępna w ofercie limitowanej co najmniej do końca roku. Poczuj magię świąt z piernikowym jeżykiem!

Bóle brzucha – dlaczego nie powinniśmy ich ignorować?
Bóle brzucha, biegunka, mdłości czy brak apetytu – to dolegliwości ze strony układu pokarmowego, które dają się we znaki wielu Polakom.

Tadek-niejadek
Trudno nadążyć za preferencjami smakowymi maluchów, a jak wiadomo, dziecko powinno jeść, by rozwijało się prawidłowo.

Tydzień Świadomości Niepłodności w białostockiej Artemidzie
Stowarzyszenie na Rzecz Leczenia Niepłodności i Wspierania Adopcji Nasz Bocian wraz z europejską organizacją Fertility Europe już po raz trzeci organizuje Tydzień Świadomości Niepłodności, który w tym roku obchodzony będzie w dniach od 5 do 11 listopada.

Amazonki trenują dla zdrowia
Październik był „Miesiącem Świadomości Raka Piersi”. Pamiętając o tym klub Mrs. Sporty w Hajnówce zrobił paniom dotkniętym tą chorobą nietypowy prezent – przez cały październik mogły bezpłatnie korzystać z zajęć w Mrs. Sporty oraz z konsultacji z trenerkami i dietetykiem.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Powstała Grupa Robocza ds. zaawansowanej praktyki pielęgniarskiej
W odpowiedzi na rosnące potrzeby systemu ochrony zdrowia powołano Grupę Roboczą ds. Zaawansowanej Praktyki Pielęgniarskiej w Anestezjologii i Intensywnej Opiece w ramach Koalicji na rzecz Bezpieczeństwa Szpitali.
Mała przekąska z wielką historią, Orbit i Dzień Gumy do żucia
Dziś guma do żucia to nie tylko sposób na orzeźwienie, lecz także globalny fenomen oraz nieodłączny element popkultury. Nic więc dziwnego, że produkt doczekał się swojego święta, które przypada 30 września.
Bonding Gdańsk - czym jest i jak przebiega zabieg?
Bonding Gdańsk - czym jest i jak przebiega zabieg?
Przesyłanie intymnych zdjęć. Konsekwencje dla dzieci i dorosłych
Według London University College, około 76% dziewczyn w wieku między 12. a 18. rokiem życia przyznało, że otrzymało niechciane zdjęcie o charakterze seksualnym. Z badań UN Women UK wynika, że 48% kobiet powyżej 18. roku życia padło ofiarą internetowych ekshibicjonistów.
Pierwszy w Polsce smartwatch dla dzieci z bezpiecznym asystentem AI od LOCON
LOCON, polska firma specjalizująca się w technologiach bezpieczeństwa, wprowadza na rynek dwa nowe modele zegarków GPS dla dzieci: LOCON Watch GOAT oraz innowacyjny LOCON Watch Slay AI – pierwszy w Polsce smartwatch z wbudowanym, bezpiecznym dla najmłodszych asystentem sztucznej inteligencji.
Najczęściej czytane artykuły:
Przesyłanie intymnych zdjęć. Konsekwencje dla dzieci i dorosłych
Według London University College, około 76% dziewczyn w wieku między 12. a 18. rokiem życia przyznało, że otrzymało niechciane zdjęcie o charakterze seksualnym. Z badań UN Women UK wynika, że 48% kobiet powyżej 18. roku życia padło ofiarą internetowych ekshibicjonistów.
Bonding Gdańsk - czym jest i jak przebiega zabieg?
Bonding Gdańsk - czym jest i jak przebiega zabieg?
Mała przekąska z wielką historią, Orbit i Dzień Gumy do żucia
Dziś guma do żucia to nie tylko sposób na orzeźwienie, lecz także globalny fenomen oraz nieodłączny element popkultury. Nic więc dziwnego, że produkt doczekał się swojego święta, które przypada 30 września.
Polacy pytają Google’a i AI o tabletkę dzień po!
W dniu 26 września obchodzimy Światowy Dzień Antykoncepcji – globalną inicjatywę przypominającą, że dostęp do środków antykoncepcyjnych jest podstawowym prawem człowieka. Coraz częściej jednak miejscem, do którego ludzie zwracają się po informację o zdrowiu reprodukcyjnym jest Internet.
Evans wygrywa UTMB® 2025, 2. miejsce dla Dhimana. Witek w czołów
ASICS świętuje spektakularne występy zawodników ASICS Trail Team podczas UTMB® Mont Blanc 2025, gdzie sportowcy marki zapewnili kibicom niezapomniany tydzień zmagań w najbardziej ikonicznym biegu górskim na świecie.
Kampania edukacyjna Poranek Po wyróżniona przez The Association of the European Self-Care Industry
Z okazji Międzynarodowego Dnia Dbania o Siebie The Association of the European Self-Care Industry (AESGP) uruchomiło nową platformę cyfrową Self-Care Insight & Inspire, na której prezentowane są najciekawsze europejskie kampanie promujące edukację zdrowotną.
Powstała Grupa Robocza ds. zaawansowanej praktyki pielęgniarskiej
W odpowiedzi na rosnące potrzeby systemu ochrony zdrowia powołano Grupę Roboczą ds. Zaawansowanej Praktyki Pielęgniarskiej w Anestezjologii i Intensywnej Opiece w ramach Koalicji na rzecz Bezpieczeństwa Szpitali.
Kolorowe ziemniaki czyli „superfoods” po polsku
Uniwersytet w Siedlcach prowadzi innowacyjne badania nad uprawą ziemniaka jadalnego o barwnym miąższu. To warzywo, które może stać się polską odpowiedzią na światowy trend „superfoods”.
„Zrzuć to, co nie Twoje. Zaufaj sobie” – warsztaty rozwojowe w Nowym Rynku
Galeria Nowy Rynek zaprasza 24 września na drugie z cyklu bezpłatnych warsztatów rozwojowych, prowadzone przez Izabelę Żurawicką – przewodniczkę na ścieżkach uważności i autentyczności. Spotkanie przebiegać będzie pod hasłem „Zrzuć to, co nie Twoje. Zaufaj sobie”.
„Fresh & Fruity – galaretki nadziane latem” - nowa kampania marki Fresh & Fruity
Producent słodyczy Wawel, właściciel marki Fresh & Fruity, prezentuje nowy spot reklamowy pod hasłem „Fresh & Fruity - galaretki nadziane latem”. To już druga produkcja w tym roku stworzona z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, podkreślająca innowacyjny kierunek komunikacji marki.