Ricola z kampanią w TV i radio


Ricola z kampanią w TV i radio
2019-09-25
Wystartowała kampania marki Ricola, promująca ziołowe cukierki odświeżające dla głosu i gardła bez zawartości cukru. Media w kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.

W sobotę 21 września 2019 r. wystartowała  nowa kampania producenta szwajcarskich cukierków ziołowych Ricola. Marka zaplanowała komunikację opartą na platformie Wish you well/ Życzymy Ci tego co najlepsze. To platforma kultywująca szeroko rozumiany i bardzo ważny dla dzisiejszych konsumentów element WELLBEINGU. Ricola wspiera życie oraz dbanie o siebie w zgodzie i harmonii z naturą, dzięki dobroczynnej mocy szwajcarskich ziół oraz ich działaniu odświeżajacym dla ust i gardła.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Poradnik-Zdrowia.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:

W ramach kampanii zaplanowane są działania w TV (spoty 15” i 30” emitowane będą na TVN, Polsacie, pakietach stacji tematycznych Premium TV, Polsatu tematycznego) oraz akcja specjalna na antenie RMF FM – w planie m.in. konkurs z nagrodami oraz dedykowana marce audycja w RMF Classic. Działania zaplanowane są do 24 listopada. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas. Kreację stworzyła agencja Hogarth UK.

Ricola to firma rodzinna założona w 1930 roku przez Emila Richtericha w Szwajcarii w oparciu o dwa filary: innowacyjność i jakość. Firma jest pionierem w zrównoważonej uprawie ziół w szwajcarskich Alpach i eksportuje swoje produkty do ponad 50 krajów na całym świecie. Każdy cukierek Ricola zawiera specjalną mieszankę 13 ziół, które działają odświeżająco dla głosu i gardła. Ricola to 1 marka ziołowych cukierków w Europie ceniona przez konsumentów za wysoką jakość i walory smakowe.


Redakcja serwisu Poradnik-Zdrowia.pl informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja serwisu Poradnik-Zdrowia.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PR Communication

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl