Wtorek, 2020-02-18 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:
Nowość w portfolio Big-Active! Herbata zielona Pure Green 20tb
Marka Big-Active, należąca do „Herbapol-Lublin” S.A., jednego z największych polskich producentów herbat, dżemów, syropów i napojów właśnie rozszerzyła swoje portfolio o nowy wariant Herbaty zielonej Pure Green 20 tb.
Dżem z jabłek z mazowieckich sadów - nowa, pyszna propozycja od marki Herbapol
Jabłka to najczęściej kupowany owoc wśród Polaków – aż 77% z nas włącza je do swojej diety . Nie tylko świetnie smakują, ale w formie przetworów stanowią także doskonały dodatek do ulubionych dań i przekąsek.
„Herbapol-Lublin” S.A. startuje z kampanią telewizyjną syropów z witaminą D
„Herbapol-Lublin” S.A., lider w segmencie syropów owocowych wystartował właśnie z kampanią telewizyjną promującą syropy wzbogacone o witaminę D.
Adam Małysz na wydarzeniu w krakowskim Tesco w ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”
WARSZAWA, 17 lutego 2020 – Już jutro w krakowskim Tesco odbędzie się niezwykłe wydarzenie, będące elementem kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”, z atrakcjami dla całej rodziny! W roli gościa specjalnego pojawi się na nim jeden z ulubionych sportowców Polaków – Adam Małysz!
Marka Orzeszek w nowych opakowaniach
Firma Orzeszek wprowadza na rynek nowe opakowania typu flow-pack dla produktów przekąskowych, na początek: orzeszków ziemnych i mieszanki studenckiej.
MODNA KOLORYZACJA – WIOSNA 2020
Nadejście wiosny to doskonały moment na metamorfozę! Najlepszym sposobem na szybką metamorfozę i odświeżenie swojego looku jest koloryzacja.
Jak zwiększona świadomość zdrowotna i trend sprawności fizycznej napędza popyt
Jak zwiększona świadomość zdrowotna i trend sprawności fizycznej napędza popyt na Tribulus Terrestris do utraty wagi i ostatecznej sprawności fizycznej.
Ekocudowna wiosna nadchodzi!
Targi Kosmetyków Naturalnych Ekocuda odbędą się w Poznaniu, Gdańsku i Warszawie!
Wątki na forum z tego dnia
- Nowość w portfolio Big-Active! Herbata zielona Pure Green 20tb - komentarze (0)
- „Herbapol-Lublin” S.A. startuje z kampanią telewizyjną syropów z witaminą D -... (0)
- „Herbapol-Lublin” S.A. startuje z kampanią telewizyjną syropów z witaminą D -... (0)
- Adam Małysz na wydarzeniu w krakowskim Tesco w ramach kampanii „Milka. Sercem... (0)
- Marka Orzeszek w nowych opakowaniach - komentarze (0)
- MODNA KOLORYZACJA – WIOSNA 2020 - komentarze (0)
- Jak zwiększona świadomość zdrowotna i trend sprawności fizycznej napędza popy... (0)
- Ekocudowna wiosna nadchodzi! - komentarze (0)
Wyszukiwarka:
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Zmysłoterapia
Świat pędzi. Powiadomienia rozbrzmiewają w telefonie zanim jeszcze otworzymy oczy, w pracy czekają wyzwania, a w domu lista zadań wydaje się nie mieć końca.
W jaki sposób produkty farmaceutyczne uzyskują dostęp do rynku? Kluczowe procesy i instytucje w Unii
Komentarz przygotował Dr Ioannis Papasotiriou.
Ceny kawy w kawiarniach o ⅕ w górę od 2022 r., kawy z mlekiem nawet o 64 proc. droższe od espresso.
Średni koszt filiżanki espresso w polskich kawiarni wynosi 9 zł, co czyni ją najbardziej przystępnym rodzajem kawy do wypicia „na mieście”.
Nowy smak Waterdrop: Cola Orange - klasyka w lekkim wydaniu
Waterdrop wprowadza limitowany smak Microdrinka Cola Orange – połączenie klasycznego smaku coli z nutą pomarańczy w lekkiej, bezcukrowej formie.
Hubert Hurkacz w kampanii billboardowej „Moje codzienne nawodnienie”
Hubert Hurkacz zachęca do picia wody w kampanii Waterdrop „Moje codzienne nawodnienie”. Billboardy z tenisistą pojawiły się w największych miastach Polski. Marka przypomina, że prawie połowa Polaków pije za mało wody, a małe, codzienne wybory mają znaczenie dla zdrowia i planety.
Najczęściej czytane artykuły:
Hubert Hurkacz w kampanii billboardowej „Moje codzienne nawodnienie”
Hubert Hurkacz zachęca do picia wody w kampanii Waterdrop „Moje codzienne nawodnienie”. Billboardy z tenisistą pojawiły się w największych miastach Polski. Marka przypomina, że prawie połowa Polaków pije za mało wody, a małe, codzienne wybory mają znaczenie dla zdrowia i planety.
Nowy smak Waterdrop: Cola Orange - klasyka w lekkim wydaniu
Waterdrop wprowadza limitowany smak Microdrinka Cola Orange – połączenie klasycznego smaku coli z nutą pomarańczy w lekkiej, bezcukrowej formie.
Ceny kawy w kawiarniach o ⅕ w górę od 2022 r., kawy z mlekiem nawet o 64 proc. droższe od espresso.
Średni koszt filiżanki espresso w polskich kawiarni wynosi 9 zł, co czyni ją najbardziej przystępnym rodzajem kawy do wypicia „na mieście”.
Świętujemy Dzień Pierogów: wzrost zamówień o 15% jesienią. Gdy robi się chłodno, zamawiamy pierogi
Gdy dni stają się krótsze, a za oknem coraz częściej pojawia się chłód i deszcz, Polacy chętniej sięgają po dania, które przywołują wspomnienia rodzinnych spotkań i dają poczucie domowego ciepła.
W jaki sposób produkty farmaceutyczne uzyskują dostęp do rynku? Kluczowe procesy i instytucje w Unii
Komentarz przygotował Dr Ioannis Papasotiriou.
Zmysłoterapia
Świat pędzi. Powiadomienia rozbrzmiewają w telefonie zanim jeszcze otworzymy oczy, w pracy czekają wyzwania, a w domu lista zadań wydaje się nie mieć końca.
Odkryj park Manor House SPA podążając ścieżkami natury, energii i historii
Zabytkowy park w Chlewiskach zyskał nowe oblicze. Szlaki przyrodniczy, historyczny i energetyczny zachęcają do zwiedzania posiadłości i uważnego zanurzenia się w naturze. Tu każdy krok prowadzi ku harmonii, tak pożądanej we współczesnym świecie.
Operacja zaćmy - przygotowanie, przebieg i rekonwalescencja
Operacja zaćmy to procedura polegająca na usunięciu zmętniałej soczewki i zastąpieniu jej soczewką sztuczną.
Jedzenie, emocje i akceptacja siebie – inspirujące spotkanie z Karoliną Gruszecką w Galerii Pomorski
Galeria Pomorska zaprasza na kolejne wydarzenie w ramach nowego cyklu „GP Loves You!”. Już w sobotę 18 października w Kinie Helios w galerii odbędzie się wykład Karoliny Gruszeckiej, psychodietetyczki i trenerki personalnej, poświęcony budowaniu zdrowej relacji z jedzeniem i samym sobą.
Ekspert wyjaśnia: czy mężczyźni mogą kupić tabletkę dzień po?
Kiedy myślimy o „tabletce dzień po”, zazwyczaj widzimy decyzję kobiety – szybką, trudną i bardzo osobistą. To ona staje przed wyborem, to ona idzie do apteki, to ona mierzy się z oceną innych. Zakładamy, że temat antykoncepcji awaryjnej nie dotyczy mężczyzn, że nie mają wiedzy ani zainteresowania.