Środa, 2013-12-4 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:
TRADYCYJNIE SMACZNE USZKA Z GRZYBAMI MARKI JAWO
Najsmaczniejsze są te niewielkie, starannie i pieczołowicie lepione grudniowymi wieczorami, gdy wcześnie zapadająca noc przypomina o zbliżających się Świętach Bożego Narodzenia.
Słona pokusa
Unikatowe właściwości soli sprawiły, że współcześnie używana jest niemal w każdej polskiej kuchni.
Jak zapobiec plamom przy farbowaniu włosów?
Zna to każda z pań, która poddała się kiedyś koloryzacji włosów. Bez względu na to, czy zabiegowi poddajemy się u fryzjera, czy używamy drogeryjnej farby do włosów – ryzyko zawsze istnieje.
Pierre Winther autorem zdjęć do nowej kampanii Finlandia® Vodka
Finlandia® Vodka, we współpracy z jedną z najlepszych na świecie agencji kreatywnych Wieden+Kennedy London, wprowadza nową globalną kampanię wizerunkową. Autorem zdjęć jest światowej sławy fotograf i reżyser filmowy Pierre Winther.
Krem ochronny na wiatr i mróz SPF 20 - Emolient z wysokim filtrem UV
Zimą skóra dziecka narażona jest na wiele szkodliwych czynników zewnętrznych takich jak wiatr, mróz czy promieniowanie UV.
Nowa kampania Finlandia® Vodka
Finlandia® Vodka, we współpracy z jedną z najlepszych na świecie agencji kreatywnych Wieden+Kennedy London, wprowadza nową globalną kampanię wizerunkową. Niezwykłe połączenie unikatowych elementów wizualnych z ideą celebrowania życia, podkreślają oryginalny wizerunek marki.
Polskie pieczywo zdobywa Wielką Brytanię dzięki Navireo
System Navireo, produkowany przez firmę InsERT, został wdrożony w piekarniach Polish Village Bread w Londynie i Manchesterze. Navireo w dedykowanej wersji dla piekarni i cukierni zarządza m.in. zwrotami pieczywa, zamówieniami i dostawami towarów, a także planowaniem produkcji.
Wątki na forum z tego dnia
- Jak zapobiec plamom przy farbowaniu włosów? - komentarze (1)
- Słona pokusa - komentarze (6) ost. »
- TRADYCYJNIE SMACZNE USZKA Z GRZYBAMI MARKI JAWO - komentarze (0)
- Pierre Winther autorem zdjęć do nowej kampanii Finlandia® Vodka - komentarze (0)
- Krem ochronny na wiatr i mróz SPF 20 - Emolient z wysokim filtrem UV - koment... (0)
- Nowa kampania Finlandia® Vodka - komentarze (0)
- Polskie pieczywo zdobywa Wielką Brytanię dzięki Navireo - komentarze (0)
Wyszukiwarka:
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
ASICS EMEA odnotowuje wzrost we wszystkich kanałach i kategoriach w III kwartale 2025 roku
ASICS EMEA ogłosił wyniki finansowe za III kwartał 2025 roku. Przychody wzrosły o 17,7% w porównaniu z III kwartałem 2024 roku.
Tylko 14% uczniów w szkołach ponadpodstawowych uczęszcza na edukację zdrowotną
Tylko 14% uczniów szkół ponadpodstawowych w Warszawie uczęszcza na zajęcia z edukacji zdrowotnej – reszta została z nich wypisana.
Defibrylatory AED - Automatyczny Defibrylator Zewnętrzny
Nagłe zatrzymanie krążenia może wystąpić u osób w każdym wieku i w różnych sytuacjach. Szybkie udzielenie pomocy może znacząco zwiększać szanse na podjęcie działań ratunkowych.
Nawet 1,5 mln Polaków może nie wiedzieć, że ma cukrzycę. Oczy mogą zdradzić wczesne sygnały choroby
W Polsce na cukrzycę cierpi ponad 3 mln osób, a 1,5 mln może nie wiedzieć o chorobie. Z okazji Światowego Dnia Cukrzycy ekspertka marki Alensa przypomina, że regularne badania wzroku pomagają we wczesnym wykryciu problemu.
W jaki sposób produkty farmaceutyczne uzyskują dostęp do rynku? Kluczowe procesy i instytucje w Unii
Komentarz przygotował Dr Ioannis Papasotiriou.
Najczęściej czytane artykuły:
Hubert Hurkacz w kampanii billboardowej „Moje codzienne nawodnienie”
Hubert Hurkacz zachęca do picia wody w kampanii Waterdrop „Moje codzienne nawodnienie”. Billboardy z tenisistą pojawiły się w największych miastach Polski. Marka przypomina, że prawie połowa Polaków pije za mało wody, a małe, codzienne wybory mają znaczenie dla zdrowia i planety.
Nowy smak Waterdrop: Cola Orange - klasyka w lekkim wydaniu
Waterdrop wprowadza limitowany smak Microdrinka Cola Orange – połączenie klasycznego smaku coli z nutą pomarańczy w lekkiej, bezcukrowej formie.
Ceny kawy w kawiarniach o ⅕ w górę od 2022 r., kawy z mlekiem nawet o 64 proc. droższe od espresso.
Średni koszt filiżanki espresso w polskich kawiarni wynosi 9 zł, co czyni ją najbardziej przystępnym rodzajem kawy do wypicia „na mieście”.
Świętujemy Dzień Pierogów: wzrost zamówień o 15% jesienią. Gdy robi się chłodno, zamawiamy pierogi
Gdy dni stają się krótsze, a za oknem coraz częściej pojawia się chłód i deszcz, Polacy chętniej sięgają po dania, które przywołują wspomnienia rodzinnych spotkań i dają poczucie domowego ciepła.
W jaki sposób produkty farmaceutyczne uzyskują dostęp do rynku? Kluczowe procesy i instytucje w Unii
Komentarz przygotował Dr Ioannis Papasotiriou.
Nawet 1,5 mln Polaków może nie wiedzieć, że ma cukrzycę. Oczy mogą zdradzić wczesne sygnały choroby
W Polsce na cukrzycę cierpi ponad 3 mln osób, a 1,5 mln może nie wiedzieć o chorobie. Z okazji Światowego Dnia Cukrzycy ekspertka marki Alensa przypomina, że regularne badania wzroku pomagają we wczesnym wykryciu problemu.
Defibrylatory AED - Automatyczny Defibrylator Zewnętrzny
Nagłe zatrzymanie krążenia może wystąpić u osób w każdym wieku i w różnych sytuacjach. Szybkie udzielenie pomocy może znacząco zwiększać szanse na podjęcie działań ratunkowych.
Tylko 14% uczniów w szkołach ponadpodstawowych uczęszcza na edukację zdrowotną
Tylko 14% uczniów szkół ponadpodstawowych w Warszawie uczęszcza na zajęcia z edukacji zdrowotnej – reszta została z nich wypisana.
ASICS EMEA odnotowuje wzrost we wszystkich kanałach i kategoriach w III kwartale 2025 roku
ASICS EMEA ogłosił wyniki finansowe za III kwartał 2025 roku. Przychody wzrosły o 17,7% w porównaniu z III kwartałem 2024 roku.
Jedzenie, emocje i akceptacja siebie – inspirujące spotkanie z Karoliną Gruszecką w Galerii Pomorski
Galeria Pomorska zaprasza na kolejne wydarzenie w ramach nowego cyklu „GP Loves You!”. Już w sobotę 18 października w Kinie Helios w galerii odbędzie się wykład Karoliny Gruszeckiej, psychodietetyczki i trenerki personalnej, poświęcony budowaniu zdrowej relacji z jedzeniem i samym sobą.