Poradnik Zdrowia - dieta, porady, zdrowe odżywianie, artykuly

Niedziela, 2015-06-21 - karta z kalendarza:

Imieniny: Alicji i Alojzego
Wybierz życzenia imieninowe i wyślij solenizantom: Życzenia i smsy

Najbliższe wydarzenia:

21 czerwca 2015 - Międzynarodowy Dzień Jogi!

Data: 2015-06-21

Serdecznie zapraszamy na obchody Międzynarodowego Dnia Jogi w dniu 21.06.2015 r. na Polach Mokotowskich w Warszawie. Czekamy na ćwiczących, nie ćwiczących, młodych, seniorów, dzieci, kobiety, mężczyzn... Szczegóły na www.dzienjogi.pl Tak więc nie może Cię tam zabraknąć!

Nadesłał:

Porozumienie Szkół Jogi
http://porozumieniejogi.pl

Artykuły z tego dnia:

Calliope Eyelash and Brow Conditioner od MUSE Cosmetics-skuteczna odbudowa i stymulacja wzrostu rzęs

Calliope Eyelash and Brow Conditioner od MUSE Cosmetics-skuteczna odbudowa i stymulacja wzrostu rzęs

2015-06-21

MUSE Cosmetics – nowa marka kosmetyczna, przedstawia rewelacyjną NOWOŚĆ! Specjalistyczna odżywka stymulująca wzrost rzęs i brwi Calliope Eyelash and Brow Conditioner to profesjonalny wysoce skuteczny sojusznik w walce o naturalne, spektakularnie długie i gęste rzęsy oraz hipnotyzujące spojrzenie.

więcej »
Victualia Saluber wystawcą na targach Mother & Baby

Victualia Saluber wystawcą na targach Mother & Baby

2015-06-21

JUŻ 20 -21 CZERWCA NA TERENIE WYŚCIGÓW KONNYCH W WARSZWIE odbędą się TARGI MOTHER & BABY, na których swoje stoisko zaprezentuje warszawska firma Victualia Saluber – generalny dystrybutor znanych na całym świecie, wysokojakościowych marek Holle i Rotbackchen oferujących ekologiczne produkty dla

więcej »
Miłość, bezpieczeństwo i Holle – Deser gruszka i płatki orkiszowe BIO dla niemowląt

Miłość, bezpieczeństwo i Holle – Deser gruszka i płatki orkiszowe BIO dla niemowląt

2015-06-21

Szwajcarska marka Holle specjalizuje się w produkcji ekologicznej żywności dla dzieci i niemowląt od ponad 80 lat i jest jedną z najstarszych firm w branży żywności dla dzieci na naszym kontynencie.

więcej »
Nowe  BEZGLUTENOWE Tartaletki  od 3Pauly

Nowe BEZGLUTENOWE Tartaletki od 3Pauly

2015-06-21

Dieta bezglutenowa nie musi być monotonna, nie oznacza także rezygnacji za słodkości. Marka 3 PAULY, producent artykułów specjalnego przeznaczenia żywieniowego dla osób cierpiących na nietolerancje pokarmowe, znana jest ze swojej bogatej oferty pełnoziarnistych ciast i ciastek bez glutenu i laktozy

więcej »

Wątki na forum z tego dnia

Wyszukiwarka:

Kalendarium

« Czerwiec 2015 »
PonWtoŚroCzwPiąSobNie
1234567
891011121314
151617181920 21
22232425262728
2930 

Ostatnio dodane artykuły:


ASICS EMEA odnotowuje wzrost we wszystkich kanałach i kategoriach w III kwartale 2025 roku ASICS EMEA odnotowuje wzrost we wszystkich kanałach i kategoriach w III kwartale 2025 roku
ASICS EMEA ogłosił wyniki finansowe za III kwartał 2025 roku. Przychody wzrosły o 17,7% w porównaniu z III kwartałem 2024 roku.

Tylko 14% uczniów w szkołach ponadpodstawowych uczęszcza na edukację zdrowotną Tylko 14% uczniów w szkołach ponadpodstawowych uczęszcza na edukację zdrowotną
Tylko 14% uczniów szkół ponadpodstawowych w Warszawie uczęszcza na zajęcia z edukacji zdrowotnej – reszta została z nich wypisana.

Defibrylatory AED - Automatyczny Defibrylator Zewnętrzny Defibrylatory AED - Automatyczny Defibrylator Zewnętrzny
Nagłe zatrzymanie krążenia może wystąpić u osób w każdym wieku i w różnych sytuacjach. Szybkie udzielenie pomocy może znacząco zwiększać szanse na podjęcie działań ratunkowych.

Nawet 1,5 mln Polaków może nie wiedzieć, że ma cukrzycę. Oczy mogą zdradzić wczesne sygnały choroby
W Polsce na cukrzycę cierpi ponad 3 mln osób, a 1,5 mln może nie wiedzieć o chorobie. Z okazji Światowego Dnia Cukrzycy ekspertka marki Alensa przypomina, że regularne badania wzroku pomagają we wczesnym wykryciu problemu.

więcej »

Najczęściej czytane artykuły:

Hubert Hurkacz w kampanii billboardowej „Moje codzienne nawodnienie” Hubert Hurkacz w kampanii billboardowej „Moje codzienne nawodnienie”
Hubert Hurkacz zachęca do picia wody w kampanii Waterdrop „Moje codzienne nawodnienie”. Billboardy z tenisistą pojawiły się w największych miastach Polski. Marka przypomina, że prawie połowa Polaków pije za mało wody, a małe, codzienne wybory mają znaczenie dla zdrowia i planety.

Nowy smak Waterdrop: Cola Orange - klasyka w lekkim wydaniu Nowy smak Waterdrop: Cola Orange - klasyka w lekkim wydaniu
Waterdrop wprowadza limitowany smak Microdrinka Cola Orange – połączenie klasycznego smaku coli z nutą pomarańczy w lekkiej, bezcukrowej formie.

Ceny kawy w kawiarniach o ⅕ w górę od 2022 r., kawy z mlekiem nawet o 64 proc. droższe od espresso. Ceny kawy w kawiarniach o ⅕ w górę od 2022 r., kawy z mlekiem nawet o 64 proc. droższe od espresso.
Średni koszt filiżanki espresso w polskich kawiarni wynosi 9 zł, co czyni ją najbardziej przystępnym rodzajem kawy do wypicia „na mieście”.

Świętujemy Dzień Pierogów: wzrost zamówień o 15% jesienią. Gdy robi się chłodno, zamawiamy pierogi
Gdy dni stają się krótsze, a za oknem coraz częściej pojawia się chłód i deszcz, Polacy chętniej sięgają po dania, które przywołują wspomnienia rodzinnych spotkań i dają poczucie domowego ciepła.

Nawet 1,5 mln Polaków może nie wiedzieć, że ma cukrzycę. Oczy mogą zdradzić wczesne sygnały choroby
W Polsce na cukrzycę cierpi ponad 3 mln osób, a 1,5 mln może nie wiedzieć o chorobie. Z okazji Światowego Dnia Cukrzycy ekspertka marki Alensa przypomina, że regularne badania wzroku pomagają we wczesnym wykryciu problemu.

Defibrylatory AED - Automatyczny Defibrylator Zewnętrzny Defibrylatory AED - Automatyczny Defibrylator Zewnętrzny
Nagłe zatrzymanie krążenia może wystąpić u osób w każdym wieku i w różnych sytuacjach. Szybkie udzielenie pomocy może znacząco zwiększać szanse na podjęcie działań ratunkowych.

Tylko 14% uczniów w szkołach ponadpodstawowych uczęszcza na edukację zdrowotną Tylko 14% uczniów w szkołach ponadpodstawowych uczęszcza na edukację zdrowotną
Tylko 14% uczniów szkół ponadpodstawowych w Warszawie uczęszcza na zajęcia z edukacji zdrowotnej – reszta została z nich wypisana.

ASICS EMEA odnotowuje wzrost we wszystkich kanałach i kategoriach w III kwartale 2025 roku ASICS EMEA odnotowuje wzrost we wszystkich kanałach i kategoriach w III kwartale 2025 roku
ASICS EMEA ogłosił wyniki finansowe za III kwartał 2025 roku. Przychody wzrosły o 17,7% w porównaniu z III kwartałem 2024 roku.


więcej »
Regulamin, Polityka Prywatności i Polityka Cookies Grupy Kafito