Czwartek, 2024-12-19 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:
Światło czerwone i jego długość fali: Jak wpływa na zdrowie?
Światło czerwone to rodzaj promieniowania elektromagnetycznego, który charakteryzuje się długością fali od 600 do 650 nanometrów (nm).

SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl
Sun & Snow Sp. z o.o dołączył do partnerów sieci handlowej Lidl. Od grudnia do końca stycznia 2025 polscy użytkownicy aplikacji Lidl Plus mają możliwość skorzystania ze zniżki na zimowy wypoczynek w ramach programu Benefit Plus.

HELIO sponsorem głównym imprezy charytatywnej „Muzyka nie wyklucza”
Z radością informujemy, że marka HELIO została sponsorem głównym wyjątkowego wydarzenia charytatywnego „Muzyka nie wyklucza”. Celem projektu jest wsparcie osób z niepełnosprawnościami oraz promowanie integracji i równości poprzez sztukę.

Nowy sezon? Nowe buty!
Jak połączyć styl i funkcjonalność w taki sposób, aby powstały buty, które zachwycą designem i wygodą? Na to pytanie odpowiedź zna Lee Cooper.

Grisport – masz świat do odkrycia!
Masz nowe miejsca do odkrycia i wyższe szczyty do zdobycia – pozwól, aby ruch Cię poniósł i zacznij swoją wyprawę w butach marki Grisport. Ta włoska firma od niemal 50 lat specjalizuje się w produkcji obuwia rekreacyjnego i outdoorowego.

Grześki i Jeżyki zapraszają na świąteczną podróż linią 180!
16 grudnia w Warszawie wystartowała wyjątkowa inicjatywa, dzięki której pasażerowie linii autobusowej nr 180 mogą przenieść się do świata pełnego świątecznej magii oraz słodkich niespodzianek.

Równowaga na wigilijnym stole
Wigilia to wyjątkowy moment, kiedy spotykamy się przy jednym stole, aby celebrować tradycję i bliskość. Na ten dzień czekamy cały rok – nie tylko ze względu na prezenty czy świąteczną atmosferę, ale także na smaki, które tworzą niezapomniany klimat i łączą pokolenia.
Maszyny EMCO znacznie skracają czas produkcji
Maszyny EMCO znacznie skracają czas produkcji
Wątki na forum z tego dnia
- Światło czerwone i jego długość fali: Jak wpływa na zdrowie? - komentarze (0)
- SUN & SNOW dołącza do partnerów sieci handlowej Lidl - komentarze (0)
- HELIO sponsorem głównym imprezy charytatywnej „Muzyka nie wyklucza” - komentarze (0)
- HELIO sponsorem głównym imprezy charytatywnej „Muzyka nie wyklucza” - komentarze (0)
- Nowy sezon? Nowe buty! - komentarze (0)
- Grisport – masz świat do odkrycia! - komentarze (0)
- Grześki i Jeżyki zapraszają na świąteczną podróż linią 180! - komentarze (0)
- Równowaga na wigilijnym stole - komentarze (0)
- Maszyny EMCO znacznie skracają czas produkcji - komentarze (0)
Wyszukiwarka:
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Twoja droga do harmonii – inspiracje z holistycznego SPA
W hotelu Manor House SPA luksusowy wypoczynek idzie w parze z rozwojem i odkrywaniem drogi do zdrowia i dobrostanu. Jego misją jest nie tylko relaks, ale też edukowanie i inspirowanie do życia w harmonii z naturą, z wykorzystaniem jej naturalnych energii i metod wspierających długowieczność.
Tesori d’Oriente Byzantium. Poznaj zapach, który przenosi w świat cesarskiego luksusu
Byzantium to zapach pełen kontrastów – słodycz orientalnych przypraw łączy się z głębią drzewnych nut, a woń kadzidła i piżma tworzy tajemniczy, niemal hipnotyzujący aromat.
Nowość od Tesori d’Oriente
trzy kultowe zapachy w nowej formie - lekkie, orzeźwiające mgiełki
Przyszedł wyczekiwany sezon na Pumpkin Spice Latte! Kultowy napój powraca do kawiarni Starbucks
Gdy na drzewach pojawia się więcej barw, a dni stają się chłodniejsze, to znak, że nadszedł wyczekiwany sezon Pumpkin Spice Latte. Ten symbol jesieni powraca do Starbucks już 2 września, razem z masą sezonowych pyszności i gadżetów.
„Fresh & Fruity – galaretki nadziane latem” - nowa kampania marki Fresh & Fruity
Producent słodyczy Wawel, właściciel marki Fresh & Fruity, prezentuje nowy spot reklamowy pod hasłem „Fresh & Fruity - galaretki nadziane latem”. To już druga produkcja w tym roku stworzona z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, podkreślająca innowacyjny kierunek komunikacji marki.
Najczęściej czytane artykuły:
Powrót do szkoły ze słodyczami Wawel!
Dzięki sklepowi internetowemu Słodki Wawel (www.slodkiwawel.pl), sklepom firmowym Wawel oraz ekspozytorom „Królestwo Dobrego Smaku” w całej Polsce, każdy może uczcić nowy rok szkolny ulubionymi słodyczami marki Wawel.
Suszone pomidory w paskach w oleju z ziołami ze słonecznikiem OLE! – stwórz dania z twistem!
Gotowanie to nie tylko obowiązek, ale też przyjemność – szczególnie wtedy, gdy w kuchni sięga się po składniki, które łączą wygodę z wyrazistym smakiem. Czasem wystarczy jeden dodatek, by zwykłe danie zamieniło się w coś naprawdę wyjątkowego.
Orient na talerzu – bakalie KRESTO w kuchni pełnej aromatów
Egzotyczne przyprawy, bogactwo smaków, słodycz suszonych owoców i chrupkość orzechów – kuchnia orientalna to prawdziwa uczta dla zmysłów. Jej podstawą są naturalne składniki, które łączą kulinarną tradycję z wartościami odżywczymi.
Lemoniada arbuzowa
Orzeźwiająca, lekka i pełna letniego smaku – arbuzowa lemoniada to idealny napój na gorące dni. Woda źródlana, naturalna słodycz arbuza, odrobina miodu, świeżo wyciśnięty sok z cytryny tworzą zgrany duet, który ugasi każde pragnienie.
Ile wody powinna pić kobieta karmiąca? Fakty, rytuały i codzienne wybory
W czasie laktacji zapotrzebowanie organizmu na płyny znacząco wzrasta. To naturalny mechanizm – produkcja mleka dla maluszka wymaga od mamy nie tylko wydatku energii, ale również odpowiedniego nawodnienia.
ASICS prezentuje kolekcję Night Energy stworzoną z myślą o grze w blasku reflektorów
ASICS wprowadza na rynek swoją pierwszą tenisową kolekcję Night Energy – wyjątkową linię produktów, która przyciąga wzrok dzięki detalom błyszczącym w świetle reflektorów, zaprojektowaną z myślą o nocnych meczach w Nowym Jorku podczas wielkoszlemowego US Open.
Siatkówka plażowa w centrum biurowym
Dwa boiska do siatkówki plażowej powstały na terenie największego polskiego centrum biznesowego Olivia Centre.
Evans wygrywa UTMB® 2025, 2. miejsce dla Dhimana. Witek w czołów
ASICS świętuje spektakularne występy zawodników ASICS Trail Team podczas UTMB® Mont Blanc 2025, gdzie sportowcy marki zapewnili kibicom niezapomniany tydzień zmagań w najbardziej ikonicznym biegu górskim na świecie.
Kampania edukacyjna Poranek Po wyróżniona przez The Association of the European Self-Care Industry
Z okazji Międzynarodowego Dnia Dbania o Siebie The Association of the European Self-Care Industry (AESGP) uruchomiło nową platformę cyfrową Self-Care Insight & Inspire, na której prezentowane są najciekawsze europejskie kampanie promujące edukację zdrowotną.
Work-life balance w praktyce - Adgar Poland otwiera boisko do siatkówki plażowej
Adgar Poland otworzył nową przestrzeń sportową przy kompleksie Adgar Plaza na warszawskim Służewcu.