Piątek, 2024-12-20 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:
Przerwa świąteczna – czas na relaks
Zbliżają się wyjazdy świąteczno-noworoczne, czas relaksu i odpoczynku, ale również okres, w którym łatwo zapomnieć o zdrowiu. Przerwa świąteczna to doskonała okazja, aby zadbać o siebie i bliskich, naładować baterie i poprawić samopoczucie.
DHL eCommerce Polska wspiera Powstańców Warszawskich w ramach akcji „Paczka dla Powstańca”
DHL dla Powstańców.
Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce, przekazując foteliki samochodowe dla dzieci
Avionaut, polski producent fotelików samochodowył wsparł Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce przekazując 10 fotelików dla placówek w Siedlcach, Karlinie, Kraśniku i Biłgoraju.
Wątki na forum z tego dnia
Wyszukiwarka:
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Zmysłoterapia
Świat pędzi. Powiadomienia rozbrzmiewają w telefonie zanim jeszcze otworzymy oczy, w pracy czekają wyzwania, a w domu lista zadań wydaje się nie mieć końca.
W jaki sposób produkty farmaceutyczne uzyskują dostęp do rynku? Kluczowe procesy i instytucje w Unii
Komentarz przygotował Dr Ioannis Papasotiriou.
Ceny kawy w kawiarniach o ⅕ w górę od 2022 r., kawy z mlekiem nawet o 64 proc. droższe od espresso.
Średni koszt filiżanki espresso w polskich kawiarni wynosi 9 zł, co czyni ją najbardziej przystępnym rodzajem kawy do wypicia „na mieście”.
Nowy smak Waterdrop: Cola Orange - klasyka w lekkim wydaniu
Waterdrop wprowadza limitowany smak Microdrinka Cola Orange – połączenie klasycznego smaku coli z nutą pomarańczy w lekkiej, bezcukrowej formie.
Hubert Hurkacz w kampanii billboardowej „Moje codzienne nawodnienie”
Hubert Hurkacz zachęca do picia wody w kampanii Waterdrop „Moje codzienne nawodnienie”. Billboardy z tenisistą pojawiły się w największych miastach Polski. Marka przypomina, że prawie połowa Polaków pije za mało wody, a małe, codzienne wybory mają znaczenie dla zdrowia i planety.
Najczęściej czytane artykuły:
Hubert Hurkacz w kampanii billboardowej „Moje codzienne nawodnienie”
Hubert Hurkacz zachęca do picia wody w kampanii Waterdrop „Moje codzienne nawodnienie”. Billboardy z tenisistą pojawiły się w największych miastach Polski. Marka przypomina, że prawie połowa Polaków pije za mało wody, a małe, codzienne wybory mają znaczenie dla zdrowia i planety.
Nowy smak Waterdrop: Cola Orange - klasyka w lekkim wydaniu
Waterdrop wprowadza limitowany smak Microdrinka Cola Orange – połączenie klasycznego smaku coli z nutą pomarańczy w lekkiej, bezcukrowej formie.
Ceny kawy w kawiarniach o ⅕ w górę od 2022 r., kawy z mlekiem nawet o 64 proc. droższe od espresso.
Średni koszt filiżanki espresso w polskich kawiarni wynosi 9 zł, co czyni ją najbardziej przystępnym rodzajem kawy do wypicia „na mieście”.
Świętujemy Dzień Pierogów: wzrost zamówień o 15% jesienią. Gdy robi się chłodno, zamawiamy pierogi
Gdy dni stają się krótsze, a za oknem coraz częściej pojawia się chłód i deszcz, Polacy chętniej sięgają po dania, które przywołują wspomnienia rodzinnych spotkań i dają poczucie domowego ciepła.
W jaki sposób produkty farmaceutyczne uzyskują dostęp do rynku? Kluczowe procesy i instytucje w Unii
Komentarz przygotował Dr Ioannis Papasotiriou.
Zmysłoterapia
Świat pędzi. Powiadomienia rozbrzmiewają w telefonie zanim jeszcze otworzymy oczy, w pracy czekają wyzwania, a w domu lista zadań wydaje się nie mieć końca.
Odkryj park Manor House SPA podążając ścieżkami natury, energii i historii
Zabytkowy park w Chlewiskach zyskał nowe oblicze. Szlaki przyrodniczy, historyczny i energetyczny zachęcają do zwiedzania posiadłości i uważnego zanurzenia się w naturze. Tu każdy krok prowadzi ku harmonii, tak pożądanej we współczesnym świecie.
Operacja zaćmy - przygotowanie, przebieg i rekonwalescencja
Operacja zaćmy to procedura polegająca na usunięciu zmętniałej soczewki i zastąpieniu jej soczewką sztuczną.
Jedzenie, emocje i akceptacja siebie – inspirujące spotkanie z Karoliną Gruszecką w Galerii Pomorski
Galeria Pomorska zaprasza na kolejne wydarzenie w ramach nowego cyklu „GP Loves You!”. Już w sobotę 18 października w Kinie Helios w galerii odbędzie się wykład Karoliny Gruszeckiej, psychodietetyczki i trenerki personalnej, poświęcony budowaniu zdrowej relacji z jedzeniem i samym sobą.
Ekspert wyjaśnia: czy mężczyźni mogą kupić tabletkę dzień po?
Kiedy myślimy o „tabletce dzień po”, zazwyczaj widzimy decyzję kobiety – szybką, trudną i bardzo osobistą. To ona staje przed wyborem, to ona idzie do apteki, to ona mierzy się z oceną innych. Zakładamy, że temat antykoncepcji awaryjnej nie dotyczy mężczyzn, że nie mają wiedzy ani zainteresowania.