Czwartek, 2022-05-19 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:
Afazja – gdy milczenie nie zawsze jest złotem
Mało kto wie czym jest i jak objawia się afazja. Niedawno nazwa tego zespołu cech pourazowych szybko rozpowszechniła się w mediach mainstreamowych. W intensywnym tempie rozprzestrzenił się także koronawirus, po którego przejściu miliony ludzi zmagało się i nadal zmaga z afazją.
Słodki Festiwal Krówek marki Wawel
Rusza wyjątkowy Festiwal Krówek z Wawelu! W tegorocznej edycji fani mogą delektować się aż trzema nowymi smakami: Peanut Butter, Czekoladowym, oraz Słonym Karmelem.
(ZA)KRĘCONA NA PUNKCIE WŁOSÓW
TEMAT WŁOSÓW JEST BLISKI KAŻDEJ Z NAS. ICH KONDYCJA MOŻE SPĘDZAĆ SEN Z POWIEK, A FORA INTERNETOWE ROZGRZEWAJĄ SIĘ DO CZERWONOŚCI OD DYSKUSJI NA TEMAT ICH PIELĘGNACJI. CO SŁUŻY PIĘKNEJ FRYZURZE, A CZEGO NIE LUBIĄ NASZE WŁOSY? SPRAWDZAMY!
Apetyt na piękno!
Jesteś tym co jesz? Zdecydowanie! Zbilansowana dieta to gwarancja zdrowia i… urody. Producenci kosmetyków szukają inspiracji w kuchni, by to co najlepsze zamknąć w formułach produktów do pielęgnacji. Co lubi „(z)jeść” nasza skóra? Oto nasze kosmetyczne menu dla piękna.
Park linowy w Karpackiej Puszczy – nowa atrakcja regionu
Park Linowy „3doliny” - 1 hektar lasu z przeszkodami na trasach o różnej trudności – to doskonałe warunki do aktywności na świeżym powietrzu i trening ruchowy. Atrakcja dla osób w każdym wieku poszerzyła sportowy program #ArłaMOVE w Hotelu Arłamów i infrastrukturę turystyczną Podkarpacia.
Firma Diaverum ruszyła z kampanią Employer Brandingu
Diaverum, jeden z wiodących, światowych dostawców usług nefrologicznych rozpoczął nową kampanię z udziałem pracowników firmy, zatytułowaną ”Voices from the frontline”.
FPP: Czy nakłady na zdrowie spadną poniżej 5%?
Faktyczny stan finansów w ochronie zdrowia jest gorszy niż prognozowane dane
Shamir Glacier Expression™ - powłoka PREMIUM do codziennego użytku!
Kontynuując rozwój portfolio powłok antyrefleksyjnych, Shamir wprowadza na polski rynek innowacyjny produkt, który spełni oczekiwania najbardziej wymagających - Shamir Glacier Expression™. Nowa powłoka zapewnia zdumiewający poziom przejrzystości, pozbawiony przeszkadzających refleksów.
Wątki na forum z tego dnia
- Afazja – gdy milczenie nie zawsze jest złotem - komentarze (0)
- Słodki Festiwal Krówek marki Wawel - komentarze (0)
- Maczfit podsumowuje 7 lat na rynku - komentarze (0)
- (ZA)KRĘCONA NA PUNKCIE WŁOSÓW - komentarze (0)
- Apetyt na piękno! - komentarze (0)
- Park linowy w Karpackiej Puszczy – nowa atrakcja regionu - komentarze (0)
- Firma Diaverum ruszyła z kampanią Employer Brandingu - komentarze (0)
- FPP: Czy nakłady na zdrowie spadną poniżej 5%? - komentarze (0)
- Shamir Glacier Expression™ - powłoka PREMIUM do codziennego użytku! - komentarze (0)
Wyszukiwarka:
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Zmysłoterapia
Świat pędzi. Powiadomienia rozbrzmiewają w telefonie zanim jeszcze otworzymy oczy, w pracy czekają wyzwania, a w domu lista zadań wydaje się nie mieć końca.
W jaki sposób produkty farmaceutyczne uzyskują dostęp do rynku? Kluczowe procesy i instytucje w Unii
Komentarz przygotował Dr Ioannis Papasotiriou.
Ceny kawy w kawiarniach o ⅕ w górę od 2022 r., kawy z mlekiem nawet o 64 proc. droższe od espresso.
Średni koszt filiżanki espresso w polskich kawiarni wynosi 9 zł, co czyni ją najbardziej przystępnym rodzajem kawy do wypicia „na mieście”.
Nowy smak Waterdrop: Cola Orange - klasyka w lekkim wydaniu
Waterdrop wprowadza limitowany smak Microdrinka Cola Orange – połączenie klasycznego smaku coli z nutą pomarańczy w lekkiej, bezcukrowej formie.
Hubert Hurkacz w kampanii billboardowej „Moje codzienne nawodnienie”
Hubert Hurkacz zachęca do picia wody w kampanii Waterdrop „Moje codzienne nawodnienie”. Billboardy z tenisistą pojawiły się w największych miastach Polski. Marka przypomina, że prawie połowa Polaków pije za mało wody, a małe, codzienne wybory mają znaczenie dla zdrowia i planety.
Najczęściej czytane artykuły:
Hubert Hurkacz w kampanii billboardowej „Moje codzienne nawodnienie”
Hubert Hurkacz zachęca do picia wody w kampanii Waterdrop „Moje codzienne nawodnienie”. Billboardy z tenisistą pojawiły się w największych miastach Polski. Marka przypomina, że prawie połowa Polaków pije za mało wody, a małe, codzienne wybory mają znaczenie dla zdrowia i planety.
Nowy smak Waterdrop: Cola Orange - klasyka w lekkim wydaniu
Waterdrop wprowadza limitowany smak Microdrinka Cola Orange – połączenie klasycznego smaku coli z nutą pomarańczy w lekkiej, bezcukrowej formie.
Ceny kawy w kawiarniach o ⅕ w górę od 2022 r., kawy z mlekiem nawet o 64 proc. droższe od espresso.
Średni koszt filiżanki espresso w polskich kawiarni wynosi 9 zł, co czyni ją najbardziej przystępnym rodzajem kawy do wypicia „na mieście”.
Świętujemy Dzień Pierogów: wzrost zamówień o 15% jesienią. Gdy robi się chłodno, zamawiamy pierogi
Gdy dni stają się krótsze, a za oknem coraz częściej pojawia się chłód i deszcz, Polacy chętniej sięgają po dania, które przywołują wspomnienia rodzinnych spotkań i dają poczucie domowego ciepła.
W jaki sposób produkty farmaceutyczne uzyskują dostęp do rynku? Kluczowe procesy i instytucje w Unii
Komentarz przygotował Dr Ioannis Papasotiriou.
Zmysłoterapia
Świat pędzi. Powiadomienia rozbrzmiewają w telefonie zanim jeszcze otworzymy oczy, w pracy czekają wyzwania, a w domu lista zadań wydaje się nie mieć końca.
Odkryj park Manor House SPA podążając ścieżkami natury, energii i historii
Zabytkowy park w Chlewiskach zyskał nowe oblicze. Szlaki przyrodniczy, historyczny i energetyczny zachęcają do zwiedzania posiadłości i uważnego zanurzenia się w naturze. Tu każdy krok prowadzi ku harmonii, tak pożądanej we współczesnym świecie.
Operacja zaćmy - przygotowanie, przebieg i rekonwalescencja
Operacja zaćmy to procedura polegająca na usunięciu zmętniałej soczewki i zastąpieniu jej soczewką sztuczną.
Jedzenie, emocje i akceptacja siebie – inspirujące spotkanie z Karoliną Gruszecką w Galerii Pomorski
Galeria Pomorska zaprasza na kolejne wydarzenie w ramach nowego cyklu „GP Loves You!”. Już w sobotę 18 października w Kinie Helios w galerii odbędzie się wykład Karoliny Gruszeckiej, psychodietetyczki i trenerki personalnej, poświęcony budowaniu zdrowej relacji z jedzeniem i samym sobą.
Ekspert wyjaśnia: czy mężczyźni mogą kupić tabletkę dzień po?
Kiedy myślimy o „tabletce dzień po”, zazwyczaj widzimy decyzję kobiety – szybką, trudną i bardzo osobistą. To ona staje przed wyborem, to ona idzie do apteki, to ona mierzy się z oceną innych. Zakładamy, że temat antykoncepcji awaryjnej nie dotyczy mężczyzn, że nie mają wiedzy ani zainteresowania.