Czwartek, 2011-03-10 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:
Kreujemy przyszłość opieki zdrowotnej w Polsce - zaproszenie na konferencję
W Lesznie oraz powiecie leszczyńskim nabierają tempa prace związane z przygotowaniem placówek medycznych oraz aptek do realizacji recept elektronicznych.
Rozświetlona skóra na wiosnę – nowość od Eveline Cosmetics
SAMOOPALACZ DO TWARZY, SZYI I DEKOLTU
Nowa maska z serii Błyskawiczny Lifting firmy Floslek
BŁYSKAWICZNY LIFTING to nowa linia kosmetyków liftingująco-modelujących, proponowana przez Laboratorium FLOSLEK. Kosmetyki te dedykowane są Paniom ok. 35. - 40. roku życia, których skóra wykazuje oznaki zmęczenia. W skład tej linii wchodzi m.in.: MASKA MODELUJĄCO-NAPINAJĄCA.
JOLANTA LEWICKA KOBIETĄ SUKCESU
Właścicielka salonów Li PARIE Jolanta Lewicka została laureatką konkursu KOBIETA SUKCESU MAZOWSZA 2011. To prestiżowe wyróżnienie odebrała z rąk Marszałka Województwa Mazowieckiego Pana Adama Struzika.
Agora jest kobietą
8 i 12 marca w Agorze Bytom nie zabraknie atrakcji przygotowanych specjalnie z myślą o paniach – porad makijażystów, stylistów, dietetyków czy warsztatów jogi. Wielkie świętowanie kobiecości zakończy konkurs, w którym nagrodą główną
Nowe produkty marki Dobry Wybór
Kolporter poszerzył asortyment marek własnych, znanych pod nazwą Dobry Wybór, o kolejne produkty.
Zmiany na lepsze
Z okazji Dnia Kobiet zastanawiamy się, jak Polki chcą wyglądać i o co gotowe są dbać przede wszystkim. Okazuje się, że najbardziej zależy nam na jakości skóry oraz wyglądzie dolnych partii ciała: czyli brzucha, ud i pośladków. Aż ¾
Wątki na forum z tego dnia
- Nowa maska z serii Błyskawiczny Lifting firmy Floslek - komentarze (1)
- Wiosenne odświeżenie skóry z Delia Cosmetics - komentarze (0)
- Rozświetlona skóra na wiosnę – nowość od Eveline Cosmetics - komentarze (0)
- JOLANTA LEWICKA KOBIETĄ SUKCESU - komentarze (0)
- Agora jest kobietą - komentarze (0)
- Nowe produkty marki Dobry Wybór - komentarze (0)
- Zmiany na lepsze - komentarze (0)
- Kreujemy przyszłość opieki zdrowotnej w Polsce - zaproszenie na konferencję -... (0)
Wyszukiwarka:
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Dania zaostrza zasady korzystania z mediów społecznościowych przez dzieci
Decyzja duńskiego rządu o wprowadzeniu minimalnego wieku 15 lat dla użytkowników mediów społecznościowych otwiera w Europie nowy rozdział w dyskusji o ochronie dzieci w Internecie.
Dostępna innowacyjna metoda dla pacjentów dializowanych: mniejsze ryzyko powikłań chirurgicznych i k
Innowacyjna metoda endowaskularnego wytwarzania przetoki (endoAVF) zdobywa uznanie na świecie. Procedura jest już dostępna w wybranych ośrodkach w Ameryce Północnej i Europie, m.in. w Niemczech i Wielkiej Brytanii, a liczba krajów wdrażających tę technikę systematycznie rośnie.
Psychiatra młodzieży w Krakowie – charakterystyka najczęściej rozpoznawanych trudności
Dojrzewanie to okres intensywnych zmian biologicznych, emocjonalnych i społecznych, które mogą towarzyszyć pojawieniu się różnorodnych wyzwań psychicznych.
ASICS EMEA odnotowuje wzrost we wszystkich kanałach i kategoriach w III kwartale 2025 roku
ASICS EMEA ogłosił wyniki finansowe za III kwartał 2025 roku. Przychody wzrosły o 17,7% w porównaniu z III kwartałem 2024 roku.
Tylko 14% uczniów w szkołach ponadpodstawowych uczęszcza na edukację zdrowotną
Tylko 14% uczniów szkół ponadpodstawowych w Warszawie uczęszcza na zajęcia z edukacji zdrowotnej – reszta została z nich wypisana.
Najczęściej czytane artykuły:
Hubert Hurkacz w kampanii billboardowej „Moje codzienne nawodnienie”
Hubert Hurkacz zachęca do picia wody w kampanii Waterdrop „Moje codzienne nawodnienie”. Billboardy z tenisistą pojawiły się w największych miastach Polski. Marka przypomina, że prawie połowa Polaków pije za mało wody, a małe, codzienne wybory mają znaczenie dla zdrowia i planety.
Nowy smak Waterdrop: Cola Orange - klasyka w lekkim wydaniu
Waterdrop wprowadza limitowany smak Microdrinka Cola Orange – połączenie klasycznego smaku coli z nutą pomarańczy w lekkiej, bezcukrowej formie.
Ceny kawy w kawiarniach o ⅕ w górę od 2022 r., kawy z mlekiem nawet o 64 proc. droższe od espresso.
Średni koszt filiżanki espresso w polskich kawiarni wynosi 9 zł, co czyni ją najbardziej przystępnym rodzajem kawy do wypicia „na mieście”.
Świętujemy Dzień Pierogów: wzrost zamówień o 15% jesienią. Gdy robi się chłodno, zamawiamy pierogi
Gdy dni stają się krótsze, a za oknem coraz częściej pojawia się chłód i deszcz, Polacy chętniej sięgają po dania, które przywołują wspomnienia rodzinnych spotkań i dają poczucie domowego ciepła.
W jaki sposób produkty farmaceutyczne uzyskują dostęp do rynku? Kluczowe procesy i instytucje w Unii
Komentarz przygotował Dr Ioannis Papasotiriou.
Nawet 1,5 mln Polaków może nie wiedzieć, że ma cukrzycę. Oczy mogą zdradzić wczesne sygnały choroby
W Polsce na cukrzycę cierpi ponad 3 mln osób, a 1,5 mln może nie wiedzieć o chorobie. Z okazji Światowego Dnia Cukrzycy ekspertka marki Alensa przypomina, że regularne badania wzroku pomagają we wczesnym wykryciu problemu.
Defibrylatory AED - Automatyczny Defibrylator Zewnętrzny
Nagłe zatrzymanie krążenia może wystąpić u osób w każdym wieku i w różnych sytuacjach. Szybkie udzielenie pomocy może znacząco zwiększać szanse na podjęcie działań ratunkowych.
Tylko 14% uczniów w szkołach ponadpodstawowych uczęszcza na edukację zdrowotną
Tylko 14% uczniów szkół ponadpodstawowych w Warszawie uczęszcza na zajęcia z edukacji zdrowotnej – reszta została z nich wypisana.
ASICS EMEA odnotowuje wzrost we wszystkich kanałach i kategoriach w III kwartale 2025 roku
ASICS EMEA ogłosił wyniki finansowe za III kwartał 2025 roku. Przychody wzrosły o 17,7% w porównaniu z III kwartałem 2024 roku.
Ekspert wyjaśnia: czy mężczyźni mogą kupić tabletkę dzień po?
Kiedy myślimy o „tabletce dzień po”, zazwyczaj widzimy decyzję kobiety – szybką, trudną i bardzo osobistą. To ona staje przed wyborem, to ona idzie do apteki, to ona mierzy się z oceną innych. Zakładamy, że temat antykoncepcji awaryjnej nie dotyczy mężczyzn, że nie mają wiedzy ani zainteresowania.