Poradnik Zdrowia - dieta, porady, zdrowe odżywianie, artykuly

Artykuły prasowe

PREZENTOWNIK NA DZIEŃ DZIECKA

PREZENTOWNIK NA DZIEŃ DZIECKA

2020-05-28

Dzieckiem jest się niezależnie od wieku, dlatego nasz prezentownik uwzględni nie tylko najmniejsze pociechy, ale również te starsze, a nawet….dorosłe, wszak każdy z nas ma w sobie dziecko!

więcej »

Słodkie życie pracowników Fabryki Czekolady w XX wieku

2020-05-28

31 maja obchodzimy święto Pracownika Przemysłu Spożywczego

więcej »
TICHAUER - TAK SMAKUJĄ EMOCJE

TICHAUER - TAK SMAKUJĄ EMOCJE

2020-05-28

Tichauer to marka premium, która przełamuje stereotypy i dumnie kroczy swoją indywidualną drogą między piwami koncernowymi a kraftowymi. Jego sekret stanowią ponad 120-letnie receptury warzenia piwa. Dzięki temu ten historyczny brand ma unikalny, tradycyjny smak i współczesny charakter.

więcej »

NIEWYDOLNOŚĆ SERCA – CORAZ BARDZIEJ PILNY PROBLEM

2020-05-27

Największe jak dotąd badanie pacjentów z Covid-19 potwierdza: przewlekłe choroby serca – w tym niewydolność serca istotnym czynnikiem zwiększającym ryzyko śmierci pacjenta.

więcej »
Nowość! Familijne opakowania lodów Grześki, Jeżyki i Śliwka Nałęczowska

Nowość! Familijne opakowania lodów Grześki, Jeżyki i Śliwka Nałęczowska

2020-05-27

Firma Colian rozszerzyła ofertę lodów rodzinnych, by zapewnić jeszcze więcej przyjemności amatorom chłodzących deserów. W sklepowych zamrażarkach pojawiły się lody Grześki, Jeżyki i Śliwka Nałęczowska w familijnym formacie.

więcej »
Plakaty inspirowane Śliwką - znamy laureatów III edycji Design by Śliwka Nałęczowska

Plakaty inspirowane Śliwką - znamy laureatów III edycji Design by Śliwka Nałęczowska

2020-05-27

III odsłona konkursu Design by Śliwka Nałęczowska okazała się wielkim sukcesem. Młodzi artyści zgłosili rekordową liczbę 2874 projektów. Jury wybrało 12 najlepszych plakatów, zainspirowanych hasłem „Śliwka Nałęczowska jest kobietą!”.

więcej »

Wyszukiwarka:

Ostatnio dodane artykuły:

Przesyłanie intymnych zdjęć. Konsekwencje dla dzieci i dorosłych Przesyłanie intymnych zdjęć. Konsekwencje dla dzieci i dorosłych
Według London University College, około 76% dziewczyn w wieku między 12. a 18. rokiem życia przyznało, że otrzymało niechciane zdjęcie o charakterze seksualnym. Z badań UN Women UK wynika, że 48% kobiet powyżej 18. roku życia padło ofiarą internetowych ekshibicjonistów.

Pierwszy w Polsce smartwatch dla dzieci z bezpiecznym asystentem AI od LOCON Pierwszy w Polsce smartwatch dla dzieci z bezpiecznym asystentem AI od LOCON
LOCON, polska firma specjalizująca się w technologiach bezpieczeństwa, wprowadza na rynek dwa nowe modele zegarków GPS dla dzieci: LOCON Watch GOAT oraz innowacyjny LOCON Watch Slay AI – pierwszy w Polsce smartwatch z wbudowanym, bezpiecznym dla najmłodszych asystentem sztucznej inteligencji.

„Zrzuć to, co nie Twoje. Zaufaj sobie” – warsztaty rozwojowe w Nowym Rynku „Zrzuć to, co nie Twoje. Zaufaj sobie” – warsztaty rozwojowe w Nowym Rynku
Galeria Nowy Rynek zaprasza 24 września na drugie z cyklu bezpłatnych warsztatów rozwojowych, prowadzone przez Izabelę Żurawicką – przewodniczkę na ścieżkach uważności i autentyczności. Spotkanie przebiegać będzie pod hasłem „Zrzuć to, co nie Twoje. Zaufaj sobie”.

Kolorowe ziemniaki czyli „superfoods” po polsku
Uniwersytet w Siedlcach prowadzi innowacyjne badania nad uprawą ziemniaka jadalnego o barwnym miąższu. To warzywo, które może stać się polską odpowiedzią na światowy trend „superfoods”.

Polacy pytają Google’a i AI o tabletkę dzień po! Polacy pytają Google’a i AI o tabletkę dzień po!
W dniu 26 września obchodzimy Światowy Dzień Antykoncepcji – globalną inicjatywę przypominającą, że dostęp do środków antykoncepcyjnych jest podstawowym prawem człowieka. Coraz częściej jednak miejscem, do którego ludzie zwracają się po informację o zdrowiu reprodukcyjnym jest Internet.

więcej »

Najczęściej czytane artykuły:

Przesyłanie intymnych zdjęć. Konsekwencje dla dzieci i dorosłych Przesyłanie intymnych zdjęć. Konsekwencje dla dzieci i dorosłych
Według London University College, około 76% dziewczyn w wieku między 12. a 18. rokiem życia przyznało, że otrzymało niechciane zdjęcie o charakterze seksualnym. Z badań UN Women UK wynika, że 48% kobiet powyżej 18. roku życia padło ofiarą internetowych ekshibicjonistów.

Orient na talerzu – bakalie KRESTO w kuchni pełnej aromatów Orient na talerzu – bakalie KRESTO w kuchni pełnej aromatów
Egzotyczne przyprawy, bogactwo smaków, słodycz suszonych owoców i chrupkość orzechów – kuchnia orientalna to prawdziwa uczta dla zmysłów. Jej podstawą są naturalne składniki, które łączą kulinarną tradycję z wartościami odżywczymi.

Polacy pytają Google’a i AI o tabletkę dzień po! Polacy pytają Google’a i AI o tabletkę dzień po!
W dniu 26 września obchodzimy Światowy Dzień Antykoncepcji – globalną inicjatywę przypominającą, że dostęp do środków antykoncepcyjnych jest podstawowym prawem człowieka. Coraz częściej jednak miejscem, do którego ludzie zwracają się po informację o zdrowiu reprodukcyjnym jest Internet.

Lemoniada arbuzowa Lemoniada arbuzowa
Orzeźwiająca, lekka i pełna letniego smaku – arbuzowa lemoniada to idealny napój na gorące dni. Woda źródlana, naturalna słodycz arbuza, odrobina miodu, świeżo wyciśnięty sok z cytryny tworzą zgrany duet, który ugasi każde pragnienie.

Ile wody powinna pić kobieta karmiąca? Fakty, rytuały i codzienne wybory Ile wody powinna pić kobieta karmiąca? Fakty, rytuały i codzienne wybory
W czasie laktacji zapotrzebowanie organizmu na płyny znacząco wzrasta. To naturalny mechanizm – produkcja mleka dla maluszka wymaga od mamy nie tylko wydatku energii, ale również odpowiedniego nawodnienia.

Evans wygrywa UTMB® 2025, 2. miejsce dla Dhimana. Witek w czołów Evans wygrywa UTMB® 2025, 2. miejsce dla Dhimana. Witek w czołów
ASICS świętuje spektakularne występy zawodników ASICS Trail Team podczas UTMB® Mont Blanc 2025, gdzie sportowcy marki zapewnili kibicom niezapomniany tydzień zmagań w najbardziej ikonicznym biegu górskim na świecie.

Kampania edukacyjna Poranek Po wyróżniona przez The Association of the European Self-Care Industry
Z okazji Międzynarodowego Dnia Dbania o Siebie The Association of the European Self-Care Industry (AESGP) uruchomiło nową platformę cyfrową Self-Care Insight & Inspire, na której prezentowane są najciekawsze europejskie kampanie promujące edukację zdrowotną.

Kolorowe ziemniaki czyli „superfoods” po polsku
Uniwersytet w Siedlcach prowadzi innowacyjne badania nad uprawą ziemniaka jadalnego o barwnym miąższu. To warzywo, które może stać się polską odpowiedzią na światowy trend „superfoods”.

„Zrzuć to, co nie Twoje. Zaufaj sobie” – warsztaty rozwojowe w Nowym Rynku „Zrzuć to, co nie Twoje. Zaufaj sobie” – warsztaty rozwojowe w Nowym Rynku
Galeria Nowy Rynek zaprasza 24 września na drugie z cyklu bezpłatnych warsztatów rozwojowych, prowadzone przez Izabelę Żurawicką – przewodniczkę na ścieżkach uważności i autentyczności. Spotkanie przebiegać będzie pod hasłem „Zrzuć to, co nie Twoje. Zaufaj sobie”.

„Fresh & Fruity – galaretki nadziane latem” - nowa kampania marki Fresh & Fruity
Producent słodyczy Wawel, właściciel marki Fresh & Fruity, prezentuje nowy spot reklamowy pod hasłem „Fresh & Fruity - galaretki nadziane latem”. To już druga produkcja w tym roku stworzona z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, podkreślająca innowacyjny kierunek komunikacji marki.

więcej »
Regulamin, Polityka Prywatności i Polityka Cookies Grupy Kafito