Artykuły prasowe
KOSMETYCZNY MUST HAVE NA 2021 ROK
Ciągle rozwijająca się branża kosmetyczna, co chwile zaskakuje nas coraz to nowszymi technologiami i formułami, które stosowane są przez firmy w produktach pielęgnacyjnych. W roku 2021 nie będzie inaczej, dlatego przedstawiamy nowości, które już pojawiły się na rynku i przypadną Wam do gustu.
Wybierając produkty dla dziecka – postaw na polskie marki!
Trzeci trymestr ciąży to czas, kiedy zdecydowana większość kobiet zaczyna „wić gniazdo”. Pięknie udekorowany pokoik, wózek w gotowości na pierwszy spacer, wyprawka do domu oraz szpitala skompletowana i… można spokojnie czekać na przyjście na świat nowego członka rodziny.
Miraculum rozwija nowe kanały sprzedaży
Notowana na rynku głównym GPW spółka kosmetyczna Miraculum ma za sobą okres intensywnych prac nad rozwojem oferty i odświeżeniem portfolio marek. Spółka dywersyfikuje i umacnia kanały dystrybucji. Efekty wprowadzonych zmian mają już odzwierciedlenie w rosnących wynikach sprzedaży.
Centrum Edukacji Medycznej Liderem Roku 2020 w Ochronie Zdrowia
Centrum Edukacji Medycznej Grupy LUX MED zostało Liderem Roku 2020 w Ochronie Zdrowia w kategorii „Działalność edukacyjno-szkoleniowa”. CEM otrzymało nagrodę „za dominację praktyki nad teorią i szybkie przezwyciężenie pandemicznych ograniczeń”.
Pierwsze spotkanie projektowe OPPORTUNITY
W dniach 12 i 13 stycznia 2021 r. przedstawiciele IRSIE dr Kazimierz Waluch i dr Bartosz Prabucki spotkali się online z zespołem projektu OPPORTUNITY składającym się z 9 partnerów z 7 krajów tj. Hiszpania, Portugalia, Francja, Włochy, Chorwacja, Polska i Tunezja.
EKO kuchnia HELIO Natura
Smaczniej, zdrowiej, bez sztucznych dodatków i konserwantów… W nowym roku dbaj o zdrowie i wybieraj sprawdzone, w 100% naturalne produkty – jak pochodzące z polskich upraw ekologicznych – najwyższej jakości bakalie HELIO Natura z certyfikatem AGRO BIO TEST.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Perfekcyjny efekt rzęs w kilka sekund Nowa kolekcja Eylure Salon Lash już w Polsce!
Perfekcyjny efekt rzęs w kilka sekund. Nowa kolekcja Eylure Salon Lash już w Polsce!
Matcha i pistacje - czy hit mediów społecznościowych może wspierać wzrok?
Matcha i pistacjowe desery, w tym dubajska czekolada, podbijają social media. Najnowsze badania pokazują, że viralowe przysmaki wspierają kondycję oczu, chroniąc siatkówkę przed stresem oksydacyjnym. O roli diety i holistycznego podejścia mówi optometrystka Alensa, Maria Boros.
Dania zaostrza zasady korzystania z mediów społecznościowych przez dzieci
Decyzja duńskiego rządu o wprowadzeniu minimalnego wieku 15 lat dla użytkowników mediów społecznościowych otwiera w Europie nowy rozdział w dyskusji o ochronie dzieci w Internecie.
Dostępna innowacyjna metoda dla pacjentów dializowanych: mniejsze ryzyko powikłań chirurgicznych i k
Innowacyjna metoda endowaskularnego wytwarzania przetoki (endoAVF) zdobywa uznanie na świecie. Procedura jest już dostępna w wybranych ośrodkach w Ameryce Północnej i Europie, m.in. w Niemczech i Wielkiej Brytanii, a liczba krajów wdrażających tę technikę systematycznie rośnie.
Psychiatra młodzieży w Krakowie – charakterystyka najczęściej rozpoznawanych trudności
Dojrzewanie to okres intensywnych zmian biologicznych, emocjonalnych i społecznych, które mogą towarzyszyć pojawieniu się różnorodnych wyzwań psychicznych.
Najczęściej czytane artykuły:
Hubert Hurkacz w kampanii billboardowej „Moje codzienne nawodnienie”
Hubert Hurkacz zachęca do picia wody w kampanii Waterdrop „Moje codzienne nawodnienie”. Billboardy z tenisistą pojawiły się w największych miastach Polski. Marka przypomina, że prawie połowa Polaków pije za mało wody, a małe, codzienne wybory mają znaczenie dla zdrowia i planety.
Nowy smak Waterdrop: Cola Orange - klasyka w lekkim wydaniu
Waterdrop wprowadza limitowany smak Microdrinka Cola Orange – połączenie klasycznego smaku coli z nutą pomarańczy w lekkiej, bezcukrowej formie.
Ceny kawy w kawiarniach o ⅕ w górę od 2022 r., kawy z mlekiem nawet o 64 proc. droższe od espresso.
Średni koszt filiżanki espresso w polskich kawiarni wynosi 9 zł, co czyni ją najbardziej przystępnym rodzajem kawy do wypicia „na mieście”.
Świętujemy Dzień Pierogów: wzrost zamówień o 15% jesienią. Gdy robi się chłodno, zamawiamy pierogi
Gdy dni stają się krótsze, a za oknem coraz częściej pojawia się chłód i deszcz, Polacy chętniej sięgają po dania, które przywołują wspomnienia rodzinnych spotkań i dają poczucie domowego ciepła.
W jaki sposób produkty farmaceutyczne uzyskują dostęp do rynku? Kluczowe procesy i instytucje w Unii
Komentarz przygotował Dr Ioannis Papasotiriou.
Nawet 1,5 mln Polaków może nie wiedzieć, że ma cukrzycę. Oczy mogą zdradzić wczesne sygnały choroby
W Polsce na cukrzycę cierpi ponad 3 mln osób, a 1,5 mln może nie wiedzieć o chorobie. Z okazji Światowego Dnia Cukrzycy ekspertka marki Alensa przypomina, że regularne badania wzroku pomagają we wczesnym wykryciu problemu.
Defibrylatory AED - Automatyczny Defibrylator Zewnętrzny
Nagłe zatrzymanie krążenia może wystąpić u osób w każdym wieku i w różnych sytuacjach. Szybkie udzielenie pomocy może znacząco zwiększać szanse na podjęcie działań ratunkowych.
Tylko 14% uczniów w szkołach ponadpodstawowych uczęszcza na edukację zdrowotną
Tylko 14% uczniów szkół ponadpodstawowych w Warszawie uczęszcza na zajęcia z edukacji zdrowotnej – reszta została z nich wypisana.
ASICS EMEA odnotowuje wzrost we wszystkich kanałach i kategoriach w III kwartale 2025 roku
ASICS EMEA ogłosił wyniki finansowe za III kwartał 2025 roku. Przychody wzrosły o 17,7% w porównaniu z III kwartałem 2024 roku.
Ekspert wyjaśnia: czy mężczyźni mogą kupić tabletkę dzień po?
Kiedy myślimy o „tabletce dzień po”, zazwyczaj widzimy decyzję kobiety – szybką, trudną i bardzo osobistą. To ona staje przed wyborem, to ona idzie do apteki, to ona mierzy się z oceną innych. Zakładamy, że temat antykoncepcji awaryjnej nie dotyczy mężczyzn, że nie mają wiedzy ani zainteresowania.