Poradnik Zdrowia - dieta, porady, zdrowe odżywianie, artykuly

Artykuły prasowe

Słodko, pysznie, apetycznie i bez glutenu z Appetitą

Słodko, pysznie, apetycznie i bez glutenu z Appetitą

2021-04-20

Po obiedzie na stole obowiązkowo powinien pojawić się… deser! Czy w wersji bez glutenu słodkości mogą być równie smaczne? Oczywiście, że tak! Pyszne bezglutenowe przekąski można wyczarować we współpracy z marką Appetita, która dzieli się swoimi przepisami i patentami na bezglutenowe cuda.

więcej »

Terrabio w kierunku rewolucji przemysłu rolno-spożywczego

2021-04-19

We Wrocławiu powstaje urządzenie, które ma szansę zrewolucjonizować przemysł rolno-spożywczy. Zespół naukowy Terrabio pod kierownictwem Bartosza Pencakowskiego opracowuje kompletny analizator genetyczny, który zostanie umieszony w urządzeniu rozmiarów niewielkiej skrzynki.

więcej »

Naczelna Izba Aptekarska przegrała w Sądzie Okręgowym w sprawie aplikacji „Recepta Gemini”

2021-04-19

W poniedziałek, 19 kwietnia br., Sąd Okręgowy w Warszawie orzekł, że NIA dopuściła się naruszenia dóbr osobistych właściciela aplikacji „Recepta Gemini”. Opublikowany przez nią 1 lipca 2020 r. komunikat zdaniem Sądu miał „karygodną treść” i był przejawem „linczu na przedsiębiorcy”.

więcej »
100 DNI DO TOKIO – PATRYK DOBEK, POLSKA NADZIEJA NA OLIMPIJSKI MEDAL. JAK SIĘ PRZYGOTOWUJE

100 DNI DO TOKIO – PATRYK DOBEK, POLSKA NADZIEJA NA OLIMPIJSKI MEDAL. JAK SIĘ PRZYGOTOWUJE

2021-04-19

Już 23 lipca zapłonie w Tokio znicz letnich Igrzysk Olimpijskich, niewątpliwie zupełnie innych niż dotąd. Z powodu pandemii Covid19 zawody zostały przeniesione aż o rok, a zmagania sportowców będzie mogła oglądać ograniczona liczba kibiców, w tym nikt spoza Japonii.

więcej »
Biotifem MAX z kampanią TV

Biotifem MAX z kampanią TV

2021-04-19

W kwietniu Natur Produkt Zdrovit promuje lek Biotifem MAX, który zawiera 10 mg biotyny. Media w kampanii TV zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.

więcej »

Black Energy drink powraca

2021-04-19

Po dłuższej przerwie FoodCare, producent napoju energetycznego Black Energy, powraca z podwójną siłą w nowej kampanii promocyjnej. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.

więcej »

Wyszukiwarka:

Ostatnio dodane artykuły:

Dania zaostrza zasady korzystania z mediów społecznościowych przez dzieci Dania zaostrza zasady korzystania z mediów społecznościowych przez dzieci
Decyzja duńskiego rządu o wprowadzeniu minimalnego wieku 15 lat dla użytkowników mediów społecznościowych otwiera w Europie nowy rozdział w dyskusji o ochronie dzieci w Internecie.

Dostępna innowacyjna metoda dla pacjentów dializowanych: mniejsze ryzyko powikłań chirurgicznych i k Dostępna innowacyjna metoda dla pacjentów dializowanych: mniejsze ryzyko powikłań chirurgicznych i k
Innowacyjna metoda endowaskularnego wytwarzania przetoki (endoAVF) zdobywa uznanie na świecie. Procedura jest już dostępna w wybranych ośrodkach w Ameryce Północnej i Europie, m.in. w Niemczech i Wielkiej Brytanii, a liczba krajów wdrażających tę technikę systematycznie rośnie.

Psychiatra młodzieży w Krakowie – charakterystyka najczęściej rozpoznawanych trudności Psychiatra młodzieży w Krakowie – charakterystyka najczęściej rozpoznawanych trudności
Dojrzewanie to okres intensywnych zmian biologicznych, emocjonalnych i społecznych, które mogą towarzyszyć pojawieniu się różnorodnych wyzwań psychicznych.

ASICS EMEA odnotowuje wzrost we wszystkich kanałach i kategoriach w III kwartale 2025 roku ASICS EMEA odnotowuje wzrost we wszystkich kanałach i kategoriach w III kwartale 2025 roku
ASICS EMEA ogłosił wyniki finansowe za III kwartał 2025 roku. Przychody wzrosły o 17,7% w porównaniu z III kwartałem 2024 roku.

Tylko 14% uczniów w szkołach ponadpodstawowych uczęszcza na edukację zdrowotną Tylko 14% uczniów w szkołach ponadpodstawowych uczęszcza na edukację zdrowotną
Tylko 14% uczniów szkół ponadpodstawowych w Warszawie uczęszcza na zajęcia z edukacji zdrowotnej – reszta została z nich wypisana.

więcej »

Najczęściej czytane artykuły:

Hubert Hurkacz w kampanii billboardowej „Moje codzienne nawodnienie” Hubert Hurkacz w kampanii billboardowej „Moje codzienne nawodnienie”
Hubert Hurkacz zachęca do picia wody w kampanii Waterdrop „Moje codzienne nawodnienie”. Billboardy z tenisistą pojawiły się w największych miastach Polski. Marka przypomina, że prawie połowa Polaków pije za mało wody, a małe, codzienne wybory mają znaczenie dla zdrowia i planety.

Nowy smak Waterdrop: Cola Orange - klasyka w lekkim wydaniu Nowy smak Waterdrop: Cola Orange - klasyka w lekkim wydaniu
Waterdrop wprowadza limitowany smak Microdrinka Cola Orange – połączenie klasycznego smaku coli z nutą pomarańczy w lekkiej, bezcukrowej formie.

Ceny kawy w kawiarniach o ⅕ w górę od 2022 r., kawy z mlekiem nawet o 64 proc. droższe od espresso. Ceny kawy w kawiarniach o ⅕ w górę od 2022 r., kawy z mlekiem nawet o 64 proc. droższe od espresso.
Średni koszt filiżanki espresso w polskich kawiarni wynosi 9 zł, co czyni ją najbardziej przystępnym rodzajem kawy do wypicia „na mieście”.

Świętujemy Dzień Pierogów: wzrost zamówień o 15% jesienią. Gdy robi się chłodno, zamawiamy pierogi
Gdy dni stają się krótsze, a za oknem coraz częściej pojawia się chłód i deszcz, Polacy chętniej sięgają po dania, które przywołują wspomnienia rodzinnych spotkań i dają poczucie domowego ciepła.

Nawet 1,5 mln Polaków może nie wiedzieć, że ma cukrzycę. Oczy mogą zdradzić wczesne sygnały choroby
W Polsce na cukrzycę cierpi ponad 3 mln osób, a 1,5 mln może nie wiedzieć o chorobie. Z okazji Światowego Dnia Cukrzycy ekspertka marki Alensa przypomina, że regularne badania wzroku pomagają we wczesnym wykryciu problemu.

Defibrylatory AED - Automatyczny Defibrylator Zewnętrzny Defibrylatory AED - Automatyczny Defibrylator Zewnętrzny
Nagłe zatrzymanie krążenia może wystąpić u osób w każdym wieku i w różnych sytuacjach. Szybkie udzielenie pomocy może znacząco zwiększać szanse na podjęcie działań ratunkowych.

Tylko 14% uczniów w szkołach ponadpodstawowych uczęszcza na edukację zdrowotną Tylko 14% uczniów w szkołach ponadpodstawowych uczęszcza na edukację zdrowotną
Tylko 14% uczniów szkół ponadpodstawowych w Warszawie uczęszcza na zajęcia z edukacji zdrowotnej – reszta została z nich wypisana.

ASICS EMEA odnotowuje wzrost we wszystkich kanałach i kategoriach w III kwartale 2025 roku ASICS EMEA odnotowuje wzrost we wszystkich kanałach i kategoriach w III kwartale 2025 roku
ASICS EMEA ogłosił wyniki finansowe za III kwartał 2025 roku. Przychody wzrosły o 17,7% w porównaniu z III kwartałem 2024 roku.

Ekspert wyjaśnia: czy mężczyźni mogą kupić tabletkę dzień po? Ekspert wyjaśnia: czy mężczyźni mogą kupić tabletkę dzień po?
Kiedy myślimy o „tabletce dzień po”, zazwyczaj widzimy decyzję kobiety – szybką, trudną i bardzo osobistą. To ona staje przed wyborem, to ona idzie do apteki, to ona mierzy się z oceną innych. Zakładamy, że temat antykoncepcji awaryjnej nie dotyczy mężczyzn, że nie mają wiedzy ani zainteresowania.

więcej »
Regulamin, Polityka Prywatności i Polityka Cookies Grupy Kafito