Artykuły prasowe
Upoluj roślinne nowości. Produkty Plant Hunter dostępne tylko w Żabce
Coraz więcej osób w Polsce wyklucza lub ogranicza spożycie mięsa. Z myślą o klientach szukających zamienników dla produktów i dań pochodzenia zwierzęcego, Żabka stworzyła pierwszą w 100% roślinną markę własną, która będzie miała swoją premierę w wybranych sklepach Żabka w całej Polsce.

Jak wspierać seniorów w codziennej aktywności
Regularny ruch ma zbawienne działanie na nas wszystkich, jednak szczególnie ważny jest w przypadku osób starszych. Dostosowana do wieku aktywność fizyczna poprawia samopoczucie i opóźnia efekty starzenia. Ale jak zachęcić seniorów do codziennej dawki ruchu? Podpowiadamy.

„Czym jest sukces w dzisiejszych czasach?” - wywiad z Jakubem B. Bączkiem
Jakub B. Bączek to wybitny mówca i guru motywacyjny Polaków, trener mentalny kadry narodowej siatkarzy Stephane Antigi, z którą w 2014 roku zdobył złoty medal podczas Mistrzostw Świata, autor 18 książek sprzedawanych w 17 krajach.

Nestlé przekazuje personelowi medycznemu żywność wartą 9 mln zł
Nestlé w okresie pandemii postanowiło otoczyć szczególną troską tych, którzy na co dzień bohatersko troszczą się o innych. Do połowy 2021 r. firma, we współpracy z Fundacją Lekarze Lekarzom oraz Raben Logistics, przekaże ok. 4,5 mln produktów spożywczych i butelek wody .

COSMOS ORGANIC wielofunkcyjna pasta do zębów z olejem z nasion konopi
Olej konopny posiada wiele cennych właściwości pielęgnacyjnych i zdrowotnych, a jego zastosowanie nie ogranicza się tylko do kosmetyki. Konopie zawierają wiele związków, które mają dobroczynny wpływ na organizm człowieka.

„Zabić w dziecku Indianina” - film dokumentalny w ARTE.tv
Obok ruchów takich jak #MeToo czy #BlackLivesMatter, na pierwsze strony gazet trafia coraz częściej temat kulturowego ludobójstwa Pierwszych Narodów w Kanadzie, tym bardziej, że do ich cierpienia przyczynił się Kościół katolicki, a wielu księży nigdy nie zostało ukaranych.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Powstała Grupa Robocza ds. zaawansowanej praktyki pielęgniarskiej
W odpowiedzi na rosnące potrzeby systemu ochrony zdrowia powołano Grupę Roboczą ds. Zaawansowanej Praktyki Pielęgniarskiej w Anestezjologii i Intensywnej Opiece w ramach Koalicji na rzecz Bezpieczeństwa Szpitali.
Mała przekąska z wielką historią, Orbit i Dzień Gumy do żucia
Dziś guma do żucia to nie tylko sposób na orzeźwienie, lecz także globalny fenomen oraz nieodłączny element popkultury. Nic więc dziwnego, że produkt doczekał się swojego święta, które przypada 30 września.
Bonding Gdańsk - czym jest i jak przebiega zabieg?
Bonding Gdańsk - czym jest i jak przebiega zabieg?
Przesyłanie intymnych zdjęć. Konsekwencje dla dzieci i dorosłych
Według London University College, około 76% dziewczyn w wieku między 12. a 18. rokiem życia przyznało, że otrzymało niechciane zdjęcie o charakterze seksualnym. Z badań UN Women UK wynika, że 48% kobiet powyżej 18. roku życia padło ofiarą internetowych ekshibicjonistów.
Pierwszy w Polsce smartwatch dla dzieci z bezpiecznym asystentem AI od LOCON
LOCON, polska firma specjalizująca się w technologiach bezpieczeństwa, wprowadza na rynek dwa nowe modele zegarków GPS dla dzieci: LOCON Watch GOAT oraz innowacyjny LOCON Watch Slay AI – pierwszy w Polsce smartwatch z wbudowanym, bezpiecznym dla najmłodszych asystentem sztucznej inteligencji.
Najczęściej czytane artykuły:
Przesyłanie intymnych zdjęć. Konsekwencje dla dzieci i dorosłych
Według London University College, około 76% dziewczyn w wieku między 12. a 18. rokiem życia przyznało, że otrzymało niechciane zdjęcie o charakterze seksualnym. Z badań UN Women UK wynika, że 48% kobiet powyżej 18. roku życia padło ofiarą internetowych ekshibicjonistów.
Bonding Gdańsk - czym jest i jak przebiega zabieg?
Bonding Gdańsk - czym jest i jak przebiega zabieg?
Mała przekąska z wielką historią, Orbit i Dzień Gumy do żucia
Dziś guma do żucia to nie tylko sposób na orzeźwienie, lecz także globalny fenomen oraz nieodłączny element popkultury. Nic więc dziwnego, że produkt doczekał się swojego święta, które przypada 30 września.
Polacy pytają Google’a i AI o tabletkę dzień po!
W dniu 26 września obchodzimy Światowy Dzień Antykoncepcji – globalną inicjatywę przypominającą, że dostęp do środków antykoncepcyjnych jest podstawowym prawem człowieka. Coraz częściej jednak miejscem, do którego ludzie zwracają się po informację o zdrowiu reprodukcyjnym jest Internet.
Evans wygrywa UTMB® 2025, 2. miejsce dla Dhimana. Witek w czołów
ASICS świętuje spektakularne występy zawodników ASICS Trail Team podczas UTMB® Mont Blanc 2025, gdzie sportowcy marki zapewnili kibicom niezapomniany tydzień zmagań w najbardziej ikonicznym biegu górskim na świecie.
Kampania edukacyjna Poranek Po wyróżniona przez The Association of the European Self-Care Industry
Z okazji Międzynarodowego Dnia Dbania o Siebie The Association of the European Self-Care Industry (AESGP) uruchomiło nową platformę cyfrową Self-Care Insight & Inspire, na której prezentowane są najciekawsze europejskie kampanie promujące edukację zdrowotną.
Powstała Grupa Robocza ds. zaawansowanej praktyki pielęgniarskiej
W odpowiedzi na rosnące potrzeby systemu ochrony zdrowia powołano Grupę Roboczą ds. Zaawansowanej Praktyki Pielęgniarskiej w Anestezjologii i Intensywnej Opiece w ramach Koalicji na rzecz Bezpieczeństwa Szpitali.
Kolorowe ziemniaki czyli „superfoods” po polsku
Uniwersytet w Siedlcach prowadzi innowacyjne badania nad uprawą ziemniaka jadalnego o barwnym miąższu. To warzywo, które może stać się polską odpowiedzią na światowy trend „superfoods”.
„Zrzuć to, co nie Twoje. Zaufaj sobie” – warsztaty rozwojowe w Nowym Rynku
Galeria Nowy Rynek zaprasza 24 września na drugie z cyklu bezpłatnych warsztatów rozwojowych, prowadzone przez Izabelę Żurawicką – przewodniczkę na ścieżkach uważności i autentyczności. Spotkanie przebiegać będzie pod hasłem „Zrzuć to, co nie Twoje. Zaufaj sobie”.
„Fresh & Fruity – galaretki nadziane latem” - nowa kampania marki Fresh & Fruity
Producent słodyczy Wawel, właściciel marki Fresh & Fruity, prezentuje nowy spot reklamowy pod hasłem „Fresh & Fruity - galaretki nadziane latem”. To już druga produkcja w tym roku stworzona z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, podkreślająca innowacyjny kierunek komunikacji marki.