Artykuły prasowe
Maneskin oraz Simple Dimple – czego dzieci szukały online tego lata?
Nowe badanie firmy Kaspersky ujawniło, jaką zawartością online najbardziej interesowały się dzieci latem 2021 r. W okresie tym TikTok wyprzedził WhatsAppa pod względem aplikacji, którym dzieci poświęcały najwięcej czasu.
Jesień pełna smaku w Costa Coffee
W związku z nadchodzącą szybkimi krokami jesienią, sieć kawiarni Costa Coffee przychodzi z nowymi, przepysznymi produktami.
Niedoceniony węch w leczeniu!
Już tysiące lat temu człowiek, który wrzucał drewno do ogniska, musiał czuć, że nadaje mu ono charakterystyczny zapach, który albo pobudza, albo przynosi ukojenie. Najlepiej poznaną pod tym względem cywilizacją są Egipcjanie.
Marka E.Wedel dołożyła słodką cegiełkę do budowy szkoły w Ghanie
Wielkie otwarcie!
Klorane z chininą i organiczną szarotką na ratunek włosom przerzedzonym i wypadającym.
Okresowe wypadanie włosów? Poznaj moc dwóch wyciągów roślinnych nowej linii z Chininą i ORGANICZNĄ Szarotką od Klorane.
Wznieś się na wyżyny i weź udział w Suunto World Vertical Week.
Przeżyj niesamowitą przygodę i weź udział w pierwszej letniej edycji Suunto World Vertical Week. Popularne - wśród miłośników aktywności na świeżym powietrzu - wydarzenie odbędzie się w dniach 20 –26 września 2021 r. na całym świecie. Ty też możesz wziąć w nim udział i wygrać cenne nagrody!
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
**29% Polaków zaczyna zakupy w listopadzie;co trzeci konsument z USA używa AI przy wyborze prezentów
Polacy wydają na święta ponad 1300 zł, a co trzeci przekracza budżet, przy czym 29% zaczyna zakupy już w listopadzie. W USA 33% konsumentów korzysta z AI przy wyborze prezentów. W Polsce 70% kupujących online szuka upominków – trwa jesienna wyprzedaż na Waterdrop.
Pochwała dotyku. Dlaczego właśnie dziś potrzebujemy go bardziej niż kiedykolwiek?
W świecie, w którym częściej dotykamy ekranów niż drugiego człowieka, dotyk nabiera wyjątkowej wartości. Koi napięcia, wycisza umysł, przywraca poczucie bliskości, spokoju i bezpieczeństwa — wszystko to, czego współczesny styl życia najdotkliwiej nas pozbawia i czego nie zastąpi żadne urządzenie.
Matcha i pistacje - czy hit mediów społecznościowych może wspierać wzrok?
Matcha i pistacjowe desery, w tym dubajska czekolada, podbijają social media. Najnowsze badania pokazują, że viralowe przysmaki wspierają kondycję oczu, chroniąc siatkówkę przed stresem oksydacyjnym. O roli diety i holistycznego podejścia mówi optometrystka Alensa, Maria Boros.
Dania zaostrza zasady korzystania z mediów społecznościowych przez dzieci
Decyzja duńskiego rządu o wprowadzeniu minimalnego wieku 15 lat dla użytkowników mediów społecznościowych otwiera w Europie nowy rozdział w dyskusji o ochronie dzieci w Internecie.
Dostępna innowacyjna metoda dla pacjentów dializowanych: mniejsze ryzyko powikłań chirurgicznych i k
Innowacyjna metoda endowaskularnego wytwarzania przetoki (endoAVF) zdobywa uznanie na świecie. Procedura jest już dostępna w wybranych ośrodkach w Ameryce Północnej i Europie, m.in. w Niemczech i Wielkiej Brytanii, a liczba krajów wdrażających tę technikę systematycznie rośnie.
Najczęściej czytane artykuły:
Hubert Hurkacz w kampanii billboardowej „Moje codzienne nawodnienie”
Hubert Hurkacz zachęca do picia wody w kampanii Waterdrop „Moje codzienne nawodnienie”. Billboardy z tenisistą pojawiły się w największych miastach Polski. Marka przypomina, że prawie połowa Polaków pije za mało wody, a małe, codzienne wybory mają znaczenie dla zdrowia i planety.
Nowy smak Waterdrop: Cola Orange - klasyka w lekkim wydaniu
Waterdrop wprowadza limitowany smak Microdrinka Cola Orange – połączenie klasycznego smaku coli z nutą pomarańczy w lekkiej, bezcukrowej formie.
Ceny kawy w kawiarniach o ⅕ w górę od 2022 r., kawy z mlekiem nawet o 64 proc. droższe od espresso.
Średni koszt filiżanki espresso w polskich kawiarni wynosi 9 zł, co czyni ją najbardziej przystępnym rodzajem kawy do wypicia „na mieście”.
Świętujemy Dzień Pierogów: wzrost zamówień o 15% jesienią. Gdy robi się chłodno, zamawiamy pierogi
Gdy dni stają się krótsze, a za oknem coraz częściej pojawia się chłód i deszcz, Polacy chętniej sięgają po dania, które przywołują wspomnienia rodzinnych spotkań i dają poczucie domowego ciepła.
W jaki sposób produkty farmaceutyczne uzyskują dostęp do rynku? Kluczowe procesy i instytucje w Unii
Komentarz przygotował Dr Ioannis Papasotiriou.
Nawet 1,5 mln Polaków może nie wiedzieć, że ma cukrzycę. Oczy mogą zdradzić wczesne sygnały choroby
W Polsce na cukrzycę cierpi ponad 3 mln osób, a 1,5 mln może nie wiedzieć o chorobie. Z okazji Światowego Dnia Cukrzycy ekspertka marki Alensa przypomina, że regularne badania wzroku pomagają we wczesnym wykryciu problemu.
Defibrylatory AED - Automatyczny Defibrylator Zewnętrzny
Nagłe zatrzymanie krążenia może wystąpić u osób w każdym wieku i w różnych sytuacjach. Szybkie udzielenie pomocy może znacząco zwiększać szanse na podjęcie działań ratunkowych.
Tylko 14% uczniów w szkołach ponadpodstawowych uczęszcza na edukację zdrowotną
Tylko 14% uczniów szkół ponadpodstawowych w Warszawie uczęszcza na zajęcia z edukacji zdrowotnej – reszta została z nich wypisana.
ASICS EMEA odnotowuje wzrost we wszystkich kanałach i kategoriach w III kwartale 2025 roku
ASICS EMEA ogłosił wyniki finansowe za III kwartał 2025 roku. Przychody wzrosły o 17,7% w porównaniu z III kwartałem 2024 roku.
Ekspert wyjaśnia: czy mężczyźni mogą kupić tabletkę dzień po?
Kiedy myślimy o „tabletce dzień po”, zazwyczaj widzimy decyzję kobiety – szybką, trudną i bardzo osobistą. To ona staje przed wyborem, to ona idzie do apteki, to ona mierzy się z oceną innych. Zakładamy, że temat antykoncepcji awaryjnej nie dotyczy mężczyzn, że nie mają wiedzy ani zainteresowania.