Hubert Hurkacz w kampanii billboardowej „Moje codzienne nawodnienie”


Hubert Hurkacz w kampanii billboardowej „Moje codzienne nawodnienie”
2025-11-12
Hubert Hurkacz zachęca do picia wody w kampanii Waterdrop „Moje codzienne nawodnienie”. Billboardy z tenisistą pojawiły się w największych miastach Polski. Marka przypomina, że prawie połowa Polaków pije za mało wody, a małe, codzienne wybory mają znaczenie dla zdrowia i planety.

Waterdrop, przy współpracy z ambasadorem i inwestorem marki – najlepszym polskim tenisistą Hubertem Hurkaczem, realizuje ogólnopolską kampanię billboardową, w ramach której powstało kilka wielkoformatowych banerów reklamowych w strategicznych punktach komunikacyjnych w największych polskich miastach. 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Poradnik-Zdrowia.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:

Billboardy można zobaczyć w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu, a także przy trasie ekspresowej S7 na odcinku Kielce-Kraków. Nośniki zostały rozmieszczone w miejscach o dużym natężeniu ruchu, w pobliżu głównych arterii i centrów miejskich, dzięki czemu przekaz marki dociera codziennie do tysięcy kierowców i przechodniów. Z badania Waterdrop wynika, że 47 proc. Polaków pije za mało wody, bo zapomina o regularnym nawadnianiu, a 35 proc., bo nie lubi jej smaku. Średnie dzienne zapotrzebowanie na wodę dla mężczyzn wynosi 2,5 litra, a dla kobiet – 2 litry. 

– Na korcie liczy się koncentracja i energia, ale równie ważne jest to, skąd ją czerpiemy na co dzień – mówi Hubert Hurkacz, ambasador i inwestor Waterdrop. – Dla mnie nawodnienie to podstawa każdego dnia, nie tylko w trakcie treningów. Hasło „Moje codzienne nawodnienie” dobrze oddaje to, jak ważna jest konsekwencja w małych rzeczach. Z Waterdrop łatwiej mi dbać o regularne picie wody. W sporcie, tak jak w życiu, właśnie takie z pozoru drobne, codzienne nawyki robią największą różnicę.

Na billboardach widać Huberta Hurkacza na korcie tenisowym, z butelką Waterdrop, której używa na co dzień podczas treningów. Kreacja podkreśla wartości marki – świadome nawodnienie, zdrowy styl życia i dbałość o środowisko. Kampania billboardowa rozpoczęła się 1 listopada i potrwa do 30 listopada. Szacuje się, że kampania może dotrzeć łącznie do nawet 10 milionów odbiorców w całej Polsce.


Redakcja serwisu Poradnik-Zdrowia.pl informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja serwisu Poradnik-Zdrowia.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Rocket Science Communications
http://

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl