Artykuły prasowe

„Polskie słodycze na polskie święta” w kampanii telewizyjnej Colian
Wystartowała świąteczna kampania reklamowa słodkich marek Colian, realizowana pod hasłem „Polskie słodycze na polskie święta”. Nowy spot bazuje na adaptacji przeboju zespołu Skaldowie i po raz pierwszy w historii firmy komunikuje pięć marek: Goplana, Familijne, Śliwka Nałęczowska, Grześki i Jeżyki.

Obdaruj bliskich pięknem w te święta
Nietrafiony prezent? Nie tym razem! W te święta marka Avon przygotowała szeroki wybór zestawów prezentowych z wyjątkową zawartością z upominkami dla niej i dla niego. Znajdą się w niej też kalendarze adwentowe, które pozwolą przez cały miesiąc odkrywać najlepsze produkty z oferty Avon.

BETFAN: Kryształowa Kula dla Japończyka, Polacy poza podium
Według analityków BETFAN, legalnego polskiego bukmachera, Ryōyū Kobayashi zajmie pierwsze miejsce w klasyfikacji generalnej Pucharu Świata w skokach narciarskich w sezonie 2021/22. Japończyk jest też faworytem do zwycięstwa w Turnieju Czterech Skoczni oraz Mistrzostw Świata w lotach narciarskich.

Ruszył Climate Community Lab – do zdobycia grant w wysokości 30 000 euro
Na właśnie zakończonej konferencji klimatycznej COP26 padły kolejne deklaracje odejścia Europy od węgla przed 2050 rokiem. Wyzwaniem wciąż pozostaje zaplanowanie przyszłości regionów, opierających się na gospodarce węglowej, czym już teraz zajmuje się inicjatywa Climate Community Lab.
Dexcom rozpoczyna kampanię informacyjną „Czas w zakresie” z Nickiem Jonasem, aby pomóc poprawić jako
Czas w zakresie jest ważnym miernikiem nowoczesnego leczenia cukrzycy – badania pokazują, że większość osób z cukrzycą nie jest świadoma jego istnienia! Dexcom, światowy lider w ciągłym monitorowaniu glikemii u osób z cukrzycą, ogłosił rozpoczęcie w Polsce kampanii „Czas w zakresie docelowym”

Jakie potrawy przygotować na święta?
Boże Narodzenie coraz bliżej. Jedno jest pewne - im szybciej zabierzemy się za planowanie świąt, tym mniej stresu i zamieszania czeka nas przed samą Wigilią.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Powstała Grupa Robocza ds. zaawansowanej praktyki pielęgniarskiej
W odpowiedzi na rosnące potrzeby systemu ochrony zdrowia powołano Grupę Roboczą ds. Zaawansowanej Praktyki Pielęgniarskiej w Anestezjologii i Intensywnej Opiece w ramach Koalicji na rzecz Bezpieczeństwa Szpitali.
Mała przekąska z wielką historią, Orbit i Dzień Gumy do żucia
Dziś guma do żucia to nie tylko sposób na orzeźwienie, lecz także globalny fenomen oraz nieodłączny element popkultury. Nic więc dziwnego, że produkt doczekał się swojego święta, które przypada 30 września.
Bonding Gdańsk - czym jest i jak przebiega zabieg?
Bonding Gdańsk - czym jest i jak przebiega zabieg?
Przesyłanie intymnych zdjęć. Konsekwencje dla dzieci i dorosłych
Według London University College, około 76% dziewczyn w wieku między 12. a 18. rokiem życia przyznało, że otrzymało niechciane zdjęcie o charakterze seksualnym. Z badań UN Women UK wynika, że 48% kobiet powyżej 18. roku życia padło ofiarą internetowych ekshibicjonistów.
Pierwszy w Polsce smartwatch dla dzieci z bezpiecznym asystentem AI od LOCON
LOCON, polska firma specjalizująca się w technologiach bezpieczeństwa, wprowadza na rynek dwa nowe modele zegarków GPS dla dzieci: LOCON Watch GOAT oraz innowacyjny LOCON Watch Slay AI – pierwszy w Polsce smartwatch z wbudowanym, bezpiecznym dla najmłodszych asystentem sztucznej inteligencji.
Najczęściej czytane artykuły:
Przesyłanie intymnych zdjęć. Konsekwencje dla dzieci i dorosłych
Według London University College, około 76% dziewczyn w wieku między 12. a 18. rokiem życia przyznało, że otrzymało niechciane zdjęcie o charakterze seksualnym. Z badań UN Women UK wynika, że 48% kobiet powyżej 18. roku życia padło ofiarą internetowych ekshibicjonistów.
Bonding Gdańsk - czym jest i jak przebiega zabieg?
Bonding Gdańsk - czym jest i jak przebiega zabieg?
Mała przekąska z wielką historią, Orbit i Dzień Gumy do żucia
Dziś guma do żucia to nie tylko sposób na orzeźwienie, lecz także globalny fenomen oraz nieodłączny element popkultury. Nic więc dziwnego, że produkt doczekał się swojego święta, które przypada 30 września.
Polacy pytają Google’a i AI o tabletkę dzień po!
W dniu 26 września obchodzimy Światowy Dzień Antykoncepcji – globalną inicjatywę przypominającą, że dostęp do środków antykoncepcyjnych jest podstawowym prawem człowieka. Coraz częściej jednak miejscem, do którego ludzie zwracają się po informację o zdrowiu reprodukcyjnym jest Internet.
Evans wygrywa UTMB® 2025, 2. miejsce dla Dhimana. Witek w czołów
ASICS świętuje spektakularne występy zawodników ASICS Trail Team podczas UTMB® Mont Blanc 2025, gdzie sportowcy marki zapewnili kibicom niezapomniany tydzień zmagań w najbardziej ikonicznym biegu górskim na świecie.
Kampania edukacyjna Poranek Po wyróżniona przez The Association of the European Self-Care Industry
Z okazji Międzynarodowego Dnia Dbania o Siebie The Association of the European Self-Care Industry (AESGP) uruchomiło nową platformę cyfrową Self-Care Insight & Inspire, na której prezentowane są najciekawsze europejskie kampanie promujące edukację zdrowotną.
Powstała Grupa Robocza ds. zaawansowanej praktyki pielęgniarskiej
W odpowiedzi na rosnące potrzeby systemu ochrony zdrowia powołano Grupę Roboczą ds. Zaawansowanej Praktyki Pielęgniarskiej w Anestezjologii i Intensywnej Opiece w ramach Koalicji na rzecz Bezpieczeństwa Szpitali.
Kolorowe ziemniaki czyli „superfoods” po polsku
Uniwersytet w Siedlcach prowadzi innowacyjne badania nad uprawą ziemniaka jadalnego o barwnym miąższu. To warzywo, które może stać się polską odpowiedzią na światowy trend „superfoods”.
„Zrzuć to, co nie Twoje. Zaufaj sobie” – warsztaty rozwojowe w Nowym Rynku
Galeria Nowy Rynek zaprasza 24 września na drugie z cyklu bezpłatnych warsztatów rozwojowych, prowadzone przez Izabelę Żurawicką – przewodniczkę na ścieżkach uważności i autentyczności. Spotkanie przebiegać będzie pod hasłem „Zrzuć to, co nie Twoje. Zaufaj sobie”.
„Fresh & Fruity – galaretki nadziane latem” - nowa kampania marki Fresh & Fruity
Producent słodyczy Wawel, właściciel marki Fresh & Fruity, prezentuje nowy spot reklamowy pod hasłem „Fresh & Fruity - galaretki nadziane latem”. To już druga produkcja w tym roku stworzona z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, podkreślająca innowacyjny kierunek komunikacji marki.