Artykuły prasowe

Collagenowa rewolucja w zasięgu Twojej ręki
Czy możemy zachować piękny, młody i promienny wygląd naszej skóry mimo upływających lat? Wydawać by się mogło, że to marzenie ściętej głowy, ale z linią DuoLife Collagen Beauty Care jest to możliwe! To prawdziwa kolagenowa rewolucja, niezwykła linia składająca się z 4 kosmetyków!

Duo Chlorofil - zielono mi czyli wiosenny detoks w wersji PRO
Wiosna jest czasem, kiedy podążamy za budzącą się do życia naturą. To ciepłe promienie słońca motywują nas do troski o własne zdrowie i wygląd. Jeśli chcesz utrzymać swój organizm w optymalnym stanie, wybierz DuoLife Chlorofil, który dzięki swojemu działaniu nazywany bywa „płynną energią”.
Nowy przewodniczący Rady Głównej Instytutów Badawczych
W dniu 6 czerwca w Warszawie obradowało forum sprawozdawczo-wyborcze delegatów 91 instytutów naukowych.
Partnerzy Starbucks Polska dla dzieci!
1 czerwca, z okazji Dnia Dziecka, Partnerzy Starbucks Polska z warszawskich kawiarni odwiedzili podopiecznych Fundacji Joanny Radziwiłł „Opiekuńcze Skrzydła”. Pracownicy warszawskich lokali już od dłuższego czasu wspierają Fundację swoją pracą i zaangażowaniem, w ramach wolontariatu pracowniczego.
SofWave – bezoperacyjny lifting, który wykonamy w przerwie na lunch
W Polsce możliwe jest już przeprowadzanie zabiegów medycyny estetycznej z użyciem SofWave – technologii, która wykorzystuje ultradźwięki do stymulowania wzrostu kolagenu, co pozwala bezpiecznie, nieinwazyjnie i szybko redukować zmarszczki i wiotkość skóry.

Zatrzymać młode spojrzenie – jak skutecznie i bezpiecznie odmłodzić skórę okolicy oczu?
„Oczy są zwierciadłem duszy” – każda z nas słyszała to powiedzenie i chyba każda się z nim zgodzi. Oczy zdradzają nasz nastrój, a skóra wokół nich nasz wiek.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Twoja droga do harmonii – inspiracje z holistycznego SPA
W hotelu Manor House SPA luksusowy wypoczynek idzie w parze z rozwojem i odkrywaniem drogi do zdrowia i dobrostanu. Jego misją jest nie tylko relaks, ale też edukowanie i inspirowanie do życia w harmonii z naturą, z wykorzystaniem jej naturalnych energii i metod wspierających długowieczność.
Tesori d’Oriente Byzantium. Poznaj zapach, który przenosi w świat cesarskiego luksusu
Byzantium to zapach pełen kontrastów – słodycz orientalnych przypraw łączy się z głębią drzewnych nut, a woń kadzidła i piżma tworzy tajemniczy, niemal hipnotyzujący aromat.
Nowość od Tesori d’Oriente
trzy kultowe zapachy w nowej formie - lekkie, orzeźwiające mgiełki
Przyszedł wyczekiwany sezon na Pumpkin Spice Latte! Kultowy napój powraca do kawiarni Starbucks
Gdy na drzewach pojawia się więcej barw, a dni stają się chłodniejsze, to znak, że nadszedł wyczekiwany sezon Pumpkin Spice Latte. Ten symbol jesieni powraca do Starbucks już 2 września, razem z masą sezonowych pyszności i gadżetów.
„Fresh & Fruity – galaretki nadziane latem” - nowa kampania marki Fresh & Fruity
Producent słodyczy Wawel, właściciel marki Fresh & Fruity, prezentuje nowy spot reklamowy pod hasłem „Fresh & Fruity - galaretki nadziane latem”. To już druga produkcja w tym roku stworzona z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, podkreślająca innowacyjny kierunek komunikacji marki.
Najczęściej czytane artykuły:
Powrót do szkoły ze słodyczami Wawel!
Dzięki sklepowi internetowemu Słodki Wawel (www.slodkiwawel.pl), sklepom firmowym Wawel oraz ekspozytorom „Królestwo Dobrego Smaku” w całej Polsce, każdy może uczcić nowy rok szkolny ulubionymi słodyczami marki Wawel.
Suszone pomidory w paskach w oleju z ziołami ze słonecznikiem OLE! – stwórz dania z twistem!
Gotowanie to nie tylko obowiązek, ale też przyjemność – szczególnie wtedy, gdy w kuchni sięga się po składniki, które łączą wygodę z wyrazistym smakiem. Czasem wystarczy jeden dodatek, by zwykłe danie zamieniło się w coś naprawdę wyjątkowego.
Orient na talerzu – bakalie KRESTO w kuchni pełnej aromatów
Egzotyczne przyprawy, bogactwo smaków, słodycz suszonych owoców i chrupkość orzechów – kuchnia orientalna to prawdziwa uczta dla zmysłów. Jej podstawą są naturalne składniki, które łączą kulinarną tradycję z wartościami odżywczymi.
Lemoniada arbuzowa
Orzeźwiająca, lekka i pełna letniego smaku – arbuzowa lemoniada to idealny napój na gorące dni. Woda źródlana, naturalna słodycz arbuza, odrobina miodu, świeżo wyciśnięty sok z cytryny tworzą zgrany duet, który ugasi każde pragnienie.
Ile wody powinna pić kobieta karmiąca? Fakty, rytuały i codzienne wybory
W czasie laktacji zapotrzebowanie organizmu na płyny znacząco wzrasta. To naturalny mechanizm – produkcja mleka dla maluszka wymaga od mamy nie tylko wydatku energii, ale również odpowiedniego nawodnienia.
ASICS prezentuje kolekcję Night Energy stworzoną z myślą o grze w blasku reflektorów
ASICS wprowadza na rynek swoją pierwszą tenisową kolekcję Night Energy – wyjątkową linię produktów, która przyciąga wzrok dzięki detalom błyszczącym w świetle reflektorów, zaprojektowaną z myślą o nocnych meczach w Nowym Jorku podczas wielkoszlemowego US Open.
Siatkówka plażowa w centrum biurowym
Dwa boiska do siatkówki plażowej powstały na terenie największego polskiego centrum biznesowego Olivia Centre.
Evans wygrywa UTMB® 2025, 2. miejsce dla Dhimana. Witek w czołów
ASICS świętuje spektakularne występy zawodników ASICS Trail Team podczas UTMB® Mont Blanc 2025, gdzie sportowcy marki zapewnili kibicom niezapomniany tydzień zmagań w najbardziej ikonicznym biegu górskim na świecie.
Kampania edukacyjna Poranek Po wyróżniona przez The Association of the European Self-Care Industry
Z okazji Międzynarodowego Dnia Dbania o Siebie The Association of the European Self-Care Industry (AESGP) uruchomiło nową platformę cyfrową Self-Care Insight & Inspire, na której prezentowane są najciekawsze europejskie kampanie promujące edukację zdrowotną.
Work-life balance w praktyce - Adgar Poland otwiera boisko do siatkówki plażowej
Adgar Poland otworzył nową przestrzeń sportową przy kompleksie Adgar Plaza na warszawskim Służewcu.