Artykuły prasowe

Nowa kampania promocyjna marki własnej Żabki
Żółte, zielone, czerwone... – Foodini to płynne przekąski w pięknych kolorach natury. W najnowszej i pierwszej przeznaczonej dla marki własnej kampanii 360 stopni Żabka przypomina o walorach swoich produktów.

Czy popularne bajki są odpowiednie dla dzieci?
Dla niektórych zaskoczeniem może okazać się fakt, iż kultowe bajki z dzieciństwa, niekoniecznie są odpowiednie dla małych dzieci. Przykładem jest bajka o Czerwonym Kapturku, która może doprowadzić je do płaczu. Dlaczego? Jak wybierać treści dla dzieci? Po jakie bajki sięgać?

Ciąża kontra upał – jak nie dać się wysokim temperaturom
Kobiety w ciąży są szczególnie narażone na niekorzystne działania ostrych promieni słonecznych. Tymczasem lato w Polsce nie odpuszcza, a synoptycy zapowiadają kolejne fale upałów.

Poznaj sprawdzone triki na wakacyjne pakowanie walizki
Mamy pełnię lata, co dla wielu z nas oznacza podróżowanie. Cel podróży wybrany, bilety kupione, a my – nie spakowani. Pojawiają się pytania, co ze sobą zabrać? Przedstawiamy Wam sprawdzone sposoby, jak opanować sztukę pakowania i cieszyć się upragnionym urlopem.
Mój świat się zatrzymał. Co mogą czuć osoby, które nagle tracą bliskich? Jak można im pomóc?
Mój świat się zatrzymał. Co mogą czuć osoby, które nagle tracą bliskich? Jak można im pomóc? Komentarz ekspercki Justyny Palevič, psychoterapeutki Fundacji Nagle Sami

Rekordowa kwota zebrana przez Coccodrillo w ramach akcji charytatywnej
Ponad 6 ton ubrań zebrała firma CDRL, właściciel marki Coccodrillo w ramach akcji „Ubierz Marzenia”. Pieniądze pozyskane ze zbiórki odzieży oraz akcji „Torba Pełna Pomocy” zasiliły konto fundacji Mam Marzenie – w sumie zostało przekazanych już ponad 450 tys. zł.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Twoja droga do harmonii – inspiracje z holistycznego SPA
W hotelu Manor House SPA luksusowy wypoczynek idzie w parze z rozwojem i odkrywaniem drogi do zdrowia i dobrostanu. Jego misją jest nie tylko relaks, ale też edukowanie i inspirowanie do życia w harmonii z naturą, z wykorzystaniem jej naturalnych energii i metod wspierających długowieczność.
Tesori d’Oriente Byzantium. Poznaj zapach, który przenosi w świat cesarskiego luksusu
Byzantium to zapach pełen kontrastów – słodycz orientalnych przypraw łączy się z głębią drzewnych nut, a woń kadzidła i piżma tworzy tajemniczy, niemal hipnotyzujący aromat.
Nowość od Tesori d’Oriente
trzy kultowe zapachy w nowej formie - lekkie, orzeźwiające mgiełki
Przyszedł wyczekiwany sezon na Pumpkin Spice Latte! Kultowy napój powraca do kawiarni Starbucks
Gdy na drzewach pojawia się więcej barw, a dni stają się chłodniejsze, to znak, że nadszedł wyczekiwany sezon Pumpkin Spice Latte. Ten symbol jesieni powraca do Starbucks już 2 września, razem z masą sezonowych pyszności i gadżetów.
„Fresh & Fruity – galaretki nadziane latem” - nowa kampania marki Fresh & Fruity
Producent słodyczy Wawel, właściciel marki Fresh & Fruity, prezentuje nowy spot reklamowy pod hasłem „Fresh & Fruity - galaretki nadziane latem”. To już druga produkcja w tym roku stworzona z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, podkreślająca innowacyjny kierunek komunikacji marki.
Najczęściej czytane artykuły:
Powrót do szkoły ze słodyczami Wawel!
Dzięki sklepowi internetowemu Słodki Wawel (www.slodkiwawel.pl), sklepom firmowym Wawel oraz ekspozytorom „Królestwo Dobrego Smaku” w całej Polsce, każdy może uczcić nowy rok szkolny ulubionymi słodyczami marki Wawel.
Suszone pomidory w paskach w oleju z ziołami ze słonecznikiem OLE! – stwórz dania z twistem!
Gotowanie to nie tylko obowiązek, ale też przyjemność – szczególnie wtedy, gdy w kuchni sięga się po składniki, które łączą wygodę z wyrazistym smakiem. Czasem wystarczy jeden dodatek, by zwykłe danie zamieniło się w coś naprawdę wyjątkowego.
Orient na talerzu – bakalie KRESTO w kuchni pełnej aromatów
Egzotyczne przyprawy, bogactwo smaków, słodycz suszonych owoców i chrupkość orzechów – kuchnia orientalna to prawdziwa uczta dla zmysłów. Jej podstawą są naturalne składniki, które łączą kulinarną tradycję z wartościami odżywczymi.
Lemoniada arbuzowa
Orzeźwiająca, lekka i pełna letniego smaku – arbuzowa lemoniada to idealny napój na gorące dni. Woda źródlana, naturalna słodycz arbuza, odrobina miodu, świeżo wyciśnięty sok z cytryny tworzą zgrany duet, który ugasi każde pragnienie.
Ile wody powinna pić kobieta karmiąca? Fakty, rytuały i codzienne wybory
W czasie laktacji zapotrzebowanie organizmu na płyny znacząco wzrasta. To naturalny mechanizm – produkcja mleka dla maluszka wymaga od mamy nie tylko wydatku energii, ale również odpowiedniego nawodnienia.
ASICS prezentuje kolekcję Night Energy stworzoną z myślą o grze w blasku reflektorów
ASICS wprowadza na rynek swoją pierwszą tenisową kolekcję Night Energy – wyjątkową linię produktów, która przyciąga wzrok dzięki detalom błyszczącym w świetle reflektorów, zaprojektowaną z myślą o nocnych meczach w Nowym Jorku podczas wielkoszlemowego US Open.
Siatkówka plażowa w centrum biurowym
Dwa boiska do siatkówki plażowej powstały na terenie największego polskiego centrum biznesowego Olivia Centre.
Evans wygrywa UTMB® 2025, 2. miejsce dla Dhimana. Witek w czołów
ASICS świętuje spektakularne występy zawodników ASICS Trail Team podczas UTMB® Mont Blanc 2025, gdzie sportowcy marki zapewnili kibicom niezapomniany tydzień zmagań w najbardziej ikonicznym biegu górskim na świecie.
Kampania edukacyjna Poranek Po wyróżniona przez The Association of the European Self-Care Industry
Z okazji Międzynarodowego Dnia Dbania o Siebie The Association of the European Self-Care Industry (AESGP) uruchomiło nową platformę cyfrową Self-Care Insight & Inspire, na której prezentowane są najciekawsze europejskie kampanie promujące edukację zdrowotną.
Work-life balance w praktyce - Adgar Poland otwiera boisko do siatkówki plażowej
Adgar Poland otworzył nową przestrzeń sportową przy kompleksie Adgar Plaza na warszawskim Służewcu.