Artykuły prasowe
Miód lipowy - subtelny smak z bogatą historią leczniczą
W świecie naturalnych produktów pszczelich miód lipowy zajmuje wyjątkowe miejsce. Zachwyca nie tylko swoim wyrafinowanym aromatem, ale przede wszystkim właściwościami zdrowotnymi, które znane są od setek lat.
Poczuj komfort, odnajdź spokój. ASICS prezentuje nowy model GEL-KAYANO 32
ASICS ogłasza premierę butów GEL-KAYANO 32 – najnowszej odsłony swojej flagowej serii butów do biegania zapewniających stabilizację.
Maczfit obchodzi 10. urodziny i uruchamia loterię
W tym roku Maczfit świętuje dziesięciolecie – dekadę smaku i zdrowych wyborów. Tym razem jednak to jubilat rozdaje upominki i organizuje loterię z nagrodami. Do wygrania są m.in. Fiat 600, skuter, rower elektryczny, zestaw kina domowego i vouchery na wakacje. Loteria trwa do listopada 2025 r.
Badanie ASICS: Najlepszy przyjaciel człowieka najlepiej motywuje do ruchu
ASICS prezentuje wyniki badania przeprowadzonego między innymi w Polsce, które potwierdzają wyjątkową rolę psów w motywowaniu ludzi do codziennej aktywności fizycznej i dbania o zdrowie psychiczne.
Gwiazdy piłki nożnej José Mourinho, Aitana Bonmatí oraz Bukayo Saka w najnowszej kampanii Snickers!!
Wystartowała najnowsza odsłona kampanii Snickers® „Wypadasz z gry?”, do której zostały zaangażowane znane osobistości ze świata piłki nożnej: José Mourinho, Aitana Bonmatí oraz Bukayo Saka. Marka nawiązuje do pozycjonowania „Głodny nie jesteś sobą”, tym razem prezentując futbolowe odsłony!
Słynna kawiarnia Starbucks otwiera się w Galerii Łódzkiej
9 maja w Galerii Łódzkiej otwiera się Starbucks! Czekają aromatyczne kawy 100% Arabica, kultowe napoje i apetyczne przekąski. Idealne miejsce, by na chwilę się zatrzymać i spędzić miło czas wśród zapachu świeżej kawy.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Więcej komfortu, mniejsza waga ASICS wprowadza na rynek nowy model GEL-NIMBUS 28
ASICS ogłasza premierę 28. generacji butów GEL-NIMBUS. Kultowego, amortyzowanego modelu biegowego, znanego z miękkiego jak chmury tłumienia i wyjątkowego komfortu, który wspiera zarówno ciało, jak i umysł.
**29% Polaków zaczyna zakupy w listopadzie;co trzeci konsument z USA używa AI przy wyborze prezentów
Polacy wydają na święta ponad 1300 zł, a co trzeci przekracza budżet, przy czym 29% zaczyna zakupy już w listopadzie. W USA 33% konsumentów korzysta z AI przy wyborze prezentów. W Polsce 70% kupujących online szuka upominków – trwa jesienna wyprzedaż na Waterdrop.
Pochwała dotyku. Dlaczego właśnie dziś potrzebujemy go bardziej niż kiedykolwiek?
W świecie, w którym częściej dotykamy ekranów niż drugiego człowieka, dotyk nabiera wyjątkowej wartości. Koi napięcia, wycisza umysł, przywraca poczucie bliskości, spokoju i bezpieczeństwa — wszystko to, czego współczesny styl życia najdotkliwiej nas pozbawia i czego nie zastąpi żadne urządzenie.
Matcha i pistacje - czy hit mediów społecznościowych może wspierać wzrok?
Matcha i pistacjowe desery, w tym dubajska czekolada, podbijają social media. Najnowsze badania pokazują, że viralowe przysmaki wspierają kondycję oczu, chroniąc siatkówkę przed stresem oksydacyjnym. O roli diety i holistycznego podejścia mówi optometrystka Alensa, Maria Boros.
Dania zaostrza zasady korzystania z mediów społecznościowych przez dzieci
Decyzja duńskiego rządu o wprowadzeniu minimalnego wieku 15 lat dla użytkowników mediów społecznościowych otwiera w Europie nowy rozdział w dyskusji o ochronie dzieci w Internecie.
Najczęściej czytane artykuły:
Hubert Hurkacz w kampanii billboardowej „Moje codzienne nawodnienie”
Hubert Hurkacz zachęca do picia wody w kampanii Waterdrop „Moje codzienne nawodnienie”. Billboardy z tenisistą pojawiły się w największych miastach Polski. Marka przypomina, że prawie połowa Polaków pije za mało wody, a małe, codzienne wybory mają znaczenie dla zdrowia i planety.
Nowy smak Waterdrop: Cola Orange - klasyka w lekkim wydaniu
Waterdrop wprowadza limitowany smak Microdrinka Cola Orange – połączenie klasycznego smaku coli z nutą pomarańczy w lekkiej, bezcukrowej formie.
Ceny kawy w kawiarniach o ⅕ w górę od 2022 r., kawy z mlekiem nawet o 64 proc. droższe od espresso.
Średni koszt filiżanki espresso w polskich kawiarni wynosi 9 zł, co czyni ją najbardziej przystępnym rodzajem kawy do wypicia „na mieście”.
W jaki sposób produkty farmaceutyczne uzyskują dostęp do rynku? Kluczowe procesy i instytucje w Unii
Komentarz przygotował Dr Ioannis Papasotiriou.
Więcej komfortu, mniejsza waga ASICS wprowadza na rynek nowy model GEL-NIMBUS 28
ASICS ogłasza premierę 28. generacji butów GEL-NIMBUS. Kultowego, amortyzowanego modelu biegowego, znanego z miękkiego jak chmury tłumienia i wyjątkowego komfortu, który wspiera zarówno ciało, jak i umysł.
Nawet 1,5 mln Polaków może nie wiedzieć, że ma cukrzycę. Oczy mogą zdradzić wczesne sygnały choroby
W Polsce na cukrzycę cierpi ponad 3 mln osób, a 1,5 mln może nie wiedzieć o chorobie. Z okazji Światowego Dnia Cukrzycy ekspertka marki Alensa przypomina, że regularne badania wzroku pomagają we wczesnym wykryciu problemu.
Defibrylatory AED - Automatyczny Defibrylator Zewnętrzny
Nagłe zatrzymanie krążenia może wystąpić u osób w każdym wieku i w różnych sytuacjach. Szybkie udzielenie pomocy może znacząco zwiększać szanse na podjęcie działań ratunkowych.
Tylko 14% uczniów w szkołach ponadpodstawowych uczęszcza na edukację zdrowotną
Tylko 14% uczniów szkół ponadpodstawowych w Warszawie uczęszcza na zajęcia z edukacji zdrowotnej – reszta została z nich wypisana.
ASICS EMEA odnotowuje wzrost we wszystkich kanałach i kategoriach w III kwartale 2025 roku
ASICS EMEA ogłosił wyniki finansowe za III kwartał 2025 roku. Przychody wzrosły o 17,7% w porównaniu z III kwartałem 2024 roku.
Ekspert wyjaśnia: czy mężczyźni mogą kupić tabletkę dzień po?
Kiedy myślimy o „tabletce dzień po”, zazwyczaj widzimy decyzję kobiety – szybką, trudną i bardzo osobistą. To ona staje przed wyborem, to ona idzie do apteki, to ona mierzy się z oceną innych. Zakładamy, że temat antykoncepcji awaryjnej nie dotyczy mężczyzn, że nie mają wiedzy ani zainteresowania.