Poradnik Zdrowia - dieta, porady, zdrowe odżywianie, artykuly

Artykuły prasowe

Makarun ze wsparciem agencji PR

Makarun ze wsparciem agencji PR

2017-05-24

Pierwsza w Polsce franczyzowa sieć spaghetterii Makarun wybrała agencję public relations.

więcej »
Poznaj nową odsłonę  i nowe smaki Chłodników marki WINIARY!

Poznaj nową odsłonę i nowe smaki Chłodników marki WINIARY!

2017-05-24

Owocowe czy warzywne? – które orzeźwienie wybierzesz tego lata? Poznaj nową odsłonę i nowe smaki Chłodników marki WINIARY!

więcej »
Europa Centralna wzbogaciła się o markę mody miejskiej

Europa Centralna wzbogaciła się o markę mody miejskiej

2017-05-24

29 kwietnia do grona najemców Europy Centralnej dołączył Sizeer

więcej »
URIAGE: urodzinowa nowość Roseliane SPF30

URIAGE: urodzinowa nowość Roseliane SPF30

2017-05-24

URIAGE ROSÉLIANE to linia dermokosmetyków przygotowana z myślą o potrzebach i wymaganiach skóry naczynkowej: od delikatnego oczyszczania, przez codzienną pielęgnację oraz nawilżanie, do delikatnego makijażu kamuflującego zaczerwienienia.

więcej »

Najnowsza kampania Bebilon 2: marka najczęściej rekomendowana przez pediatrów

2017-05-24

Ruszyła nowa kampania marki Bebilon 2, której celem jest budowanie świadomości wśród konsumentów, że Bebilon 2 z Pronutra+ to nr 1 w rekomendacjach pediatrów. Działania obejmują telewizję, prasę, internet i nośniki OOH.

więcej »
AURIGA: Auriderm XO Cream - doskonały po zabiegach, na siniaki i zaczerwienienia

AURIGA: Auriderm XO Cream - doskonały po zabiegach, na siniaki i zaczerwienienia

2017-05-24

Auriga to laboratorium poszukujące najbardziej efektywnych rozwiązań w profesjonalnej pielęgnacji skóry. To dermokosmetyki, których skuteczność i bezpieczeństwo stosowania opierają się na najnowszych osiągnięciach współczesnej dermatologii i technologii.

więcej »

Wyszukiwarka:

Ostatnio dodane artykuły:

Przesyłanie intymnych zdjęć. Konsekwencje dla dzieci i dorosłych Przesyłanie intymnych zdjęć. Konsekwencje dla dzieci i dorosłych
Według London University College, około 76% dziewczyn w wieku między 12. a 18. rokiem życia przyznało, że otrzymało niechciane zdjęcie o charakterze seksualnym. Z badań UN Women UK wynika, że 48% kobiet powyżej 18. roku życia padło ofiarą internetowych ekshibicjonistów.

Pierwszy w Polsce smartwatch dla dzieci z bezpiecznym asystentem AI od LOCON Pierwszy w Polsce smartwatch dla dzieci z bezpiecznym asystentem AI od LOCON
LOCON, polska firma specjalizująca się w technologiach bezpieczeństwa, wprowadza na rynek dwa nowe modele zegarków GPS dla dzieci: LOCON Watch GOAT oraz innowacyjny LOCON Watch Slay AI – pierwszy w Polsce smartwatch z wbudowanym, bezpiecznym dla najmłodszych asystentem sztucznej inteligencji.

„Zrzuć to, co nie Twoje. Zaufaj sobie” – warsztaty rozwojowe w Nowym Rynku „Zrzuć to, co nie Twoje. Zaufaj sobie” – warsztaty rozwojowe w Nowym Rynku
Galeria Nowy Rynek zaprasza 24 września na drugie z cyklu bezpłatnych warsztatów rozwojowych, prowadzone przez Izabelę Żurawicką – przewodniczkę na ścieżkach uważności i autentyczności. Spotkanie przebiegać będzie pod hasłem „Zrzuć to, co nie Twoje. Zaufaj sobie”.

Kolorowe ziemniaki czyli „superfoods” po polsku
Uniwersytet w Siedlcach prowadzi innowacyjne badania nad uprawą ziemniaka jadalnego o barwnym miąższu. To warzywo, które może stać się polską odpowiedzią na światowy trend „superfoods”.

Polacy pytają Google’a i AI o tabletkę dzień po! Polacy pytają Google’a i AI o tabletkę dzień po!
W dniu 26 września obchodzimy Światowy Dzień Antykoncepcji – globalną inicjatywę przypominającą, że dostęp do środków antykoncepcyjnych jest podstawowym prawem człowieka. Coraz częściej jednak miejscem, do którego ludzie zwracają się po informację o zdrowiu reprodukcyjnym jest Internet.

więcej »

Najczęściej czytane artykuły:

Przesyłanie intymnych zdjęć. Konsekwencje dla dzieci i dorosłych Przesyłanie intymnych zdjęć. Konsekwencje dla dzieci i dorosłych
Według London University College, około 76% dziewczyn w wieku między 12. a 18. rokiem życia przyznało, że otrzymało niechciane zdjęcie o charakterze seksualnym. Z badań UN Women UK wynika, że 48% kobiet powyżej 18. roku życia padło ofiarą internetowych ekshibicjonistów.

Orient na talerzu – bakalie KRESTO w kuchni pełnej aromatów Orient na talerzu – bakalie KRESTO w kuchni pełnej aromatów
Egzotyczne przyprawy, bogactwo smaków, słodycz suszonych owoców i chrupkość orzechów – kuchnia orientalna to prawdziwa uczta dla zmysłów. Jej podstawą są naturalne składniki, które łączą kulinarną tradycję z wartościami odżywczymi.

Polacy pytają Google’a i AI o tabletkę dzień po! Polacy pytają Google’a i AI o tabletkę dzień po!
W dniu 26 września obchodzimy Światowy Dzień Antykoncepcji – globalną inicjatywę przypominającą, że dostęp do środków antykoncepcyjnych jest podstawowym prawem człowieka. Coraz częściej jednak miejscem, do którego ludzie zwracają się po informację o zdrowiu reprodukcyjnym jest Internet.

Lemoniada arbuzowa Lemoniada arbuzowa
Orzeźwiająca, lekka i pełna letniego smaku – arbuzowa lemoniada to idealny napój na gorące dni. Woda źródlana, naturalna słodycz arbuza, odrobina miodu, świeżo wyciśnięty sok z cytryny tworzą zgrany duet, który ugasi każde pragnienie.

Ile wody powinna pić kobieta karmiąca? Fakty, rytuały i codzienne wybory Ile wody powinna pić kobieta karmiąca? Fakty, rytuały i codzienne wybory
W czasie laktacji zapotrzebowanie organizmu na płyny znacząco wzrasta. To naturalny mechanizm – produkcja mleka dla maluszka wymaga od mamy nie tylko wydatku energii, ale również odpowiedniego nawodnienia.

Evans wygrywa UTMB® 2025, 2. miejsce dla Dhimana. Witek w czołów Evans wygrywa UTMB® 2025, 2. miejsce dla Dhimana. Witek w czołów
ASICS świętuje spektakularne występy zawodników ASICS Trail Team podczas UTMB® Mont Blanc 2025, gdzie sportowcy marki zapewnili kibicom niezapomniany tydzień zmagań w najbardziej ikonicznym biegu górskim na świecie.

Kampania edukacyjna Poranek Po wyróżniona przez The Association of the European Self-Care Industry
Z okazji Międzynarodowego Dnia Dbania o Siebie The Association of the European Self-Care Industry (AESGP) uruchomiło nową platformę cyfrową Self-Care Insight & Inspire, na której prezentowane są najciekawsze europejskie kampanie promujące edukację zdrowotną.

Kolorowe ziemniaki czyli „superfoods” po polsku
Uniwersytet w Siedlcach prowadzi innowacyjne badania nad uprawą ziemniaka jadalnego o barwnym miąższu. To warzywo, które może stać się polską odpowiedzią na światowy trend „superfoods”.

„Zrzuć to, co nie Twoje. Zaufaj sobie” – warsztaty rozwojowe w Nowym Rynku „Zrzuć to, co nie Twoje. Zaufaj sobie” – warsztaty rozwojowe w Nowym Rynku
Galeria Nowy Rynek zaprasza 24 września na drugie z cyklu bezpłatnych warsztatów rozwojowych, prowadzone przez Izabelę Żurawicką – przewodniczkę na ścieżkach uważności i autentyczności. Spotkanie przebiegać będzie pod hasłem „Zrzuć to, co nie Twoje. Zaufaj sobie”.

„Fresh & Fruity – galaretki nadziane latem” - nowa kampania marki Fresh & Fruity
Producent słodyczy Wawel, właściciel marki Fresh & Fruity, prezentuje nowy spot reklamowy pod hasłem „Fresh & Fruity - galaretki nadziane latem”. To już druga produkcja w tym roku stworzona z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, podkreślająca innowacyjny kierunek komunikacji marki.

więcej »
Regulamin, Polityka Prywatności i Polityka Cookies Grupy Kafito