Artykuły prasowe

Tego nie wiedzieliście o karmieniu piersią
Początek sierpnia na całym świecie przebiega pod znakiem Światowego Tygodnia Karmienia Piersią. To okazja, żeby opowiedzieć Polakom o tym, jak niezwykłe jest mleko mamy.

Smaczne grillowanie, czyli Kiełbasy z Linii „W naszym Domu” marki Nove
Żaden prawdziwy grill nie może obyć się bez pysznej kiełbasy. Smaki, za którymi tęsknimy przez większość roku nareszcie są na wyciagnięcie ręki. Nieodłącznym elementem spotkań na świeżym powietrzu okazują się być produkty z linii „W naszym Domu” marki Nove.

ZNAJ SWOJE MOŻLIWOŚCI – ZNAJ SWOJE EMOCJE
Inteligencja emocjonalna ma olbrzymi wpływ na nasze życie osobiste i zawodowe, gdyż codziennie znajdujemy się w różnych sytuacjach społecznych. Bardzo ułatwia funkcjonowanie, ale czasem ciężko powiedzieć, które zachowania czy nawyki świadczą o jej wysokim poziomie.
Sphinx uruchamia bloga z konkursem „Leć, gdzie chcesz!”
Sphinx, największa w Polsce sieć restauracji casual dining, uruchomił kulinarno-podróżniczego bloga Mamytensmak.pl. Można na nim znaleźć artykuły, przepisy, a także zdjęcia i filmy, które powstały m.in. podczas podróży do Libanu.

Owocowe nowości marki Wosana – soki 100% NFC w dwóch smakach
Marka Wosana wprowadziła do swojej oferty dwie pyszne nowości - soki NFC o smaku jabłkowym oraz pomarańczowym. Za ich sprawą nie tylko orzeźwimy się w trakcie gorących dni, ale także dostarczymy organizmowi wielu witamin.

Kropla nasycona smakiem – Glassa Gastronomica marki Ponti
Tajemnicą przepysznych dań jest nie tylko dopracowany przepis, ale i właściwie dobrane dodatki, które dbają o pełnię smaku i aromatu. Takim niepozornym, lecz kryjącym w sobie niespotykane walory akcentem jest włoska Glassa Gastronomica marki Ponti stworzona z octu balsamicznego z Modeny.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Mała przekąska z wielką historią, Orbit i Dzień Gumy do żucia
Dziś guma do żucia to nie tylko sposób na orzeźwienie, lecz także globalny fenomen oraz nieodłączny element popkultury. Nic więc dziwnego, że produkt doczekał się swojego święta, które przypada 30 września.
Bonding Gdańsk - czym jest i jak przebiega zabieg?
Bonding Gdańsk - czym jest i jak przebiega zabieg?
Przesyłanie intymnych zdjęć. Konsekwencje dla dzieci i dorosłych
Według London University College, około 76% dziewczyn w wieku między 12. a 18. rokiem życia przyznało, że otrzymało niechciane zdjęcie o charakterze seksualnym. Z badań UN Women UK wynika, że 48% kobiet powyżej 18. roku życia padło ofiarą internetowych ekshibicjonistów.
Pierwszy w Polsce smartwatch dla dzieci z bezpiecznym asystentem AI od LOCON
LOCON, polska firma specjalizująca się w technologiach bezpieczeństwa, wprowadza na rynek dwa nowe modele zegarków GPS dla dzieci: LOCON Watch GOAT oraz innowacyjny LOCON Watch Slay AI – pierwszy w Polsce smartwatch z wbudowanym, bezpiecznym dla najmłodszych asystentem sztucznej inteligencji.
„Zrzuć to, co nie Twoje. Zaufaj sobie” – warsztaty rozwojowe w Nowym Rynku
Galeria Nowy Rynek zaprasza 24 września na drugie z cyklu bezpłatnych warsztatów rozwojowych, prowadzone przez Izabelę Żurawicką – przewodniczkę na ścieżkach uważności i autentyczności. Spotkanie przebiegać będzie pod hasłem „Zrzuć to, co nie Twoje. Zaufaj sobie”.
Najczęściej czytane artykuły:
Przesyłanie intymnych zdjęć. Konsekwencje dla dzieci i dorosłych
Według London University College, około 76% dziewczyn w wieku między 12. a 18. rokiem życia przyznało, że otrzymało niechciane zdjęcie o charakterze seksualnym. Z badań UN Women UK wynika, że 48% kobiet powyżej 18. roku życia padło ofiarą internetowych ekshibicjonistów.
Bonding Gdańsk - czym jest i jak przebiega zabieg?
Bonding Gdańsk - czym jest i jak przebiega zabieg?
Mała przekąska z wielką historią, Orbit i Dzień Gumy do żucia
Dziś guma do żucia to nie tylko sposób na orzeźwienie, lecz także globalny fenomen oraz nieodłączny element popkultury. Nic więc dziwnego, że produkt doczekał się swojego święta, które przypada 30 września.
Polacy pytają Google’a i AI o tabletkę dzień po!
W dniu 26 września obchodzimy Światowy Dzień Antykoncepcji – globalną inicjatywę przypominającą, że dostęp do środków antykoncepcyjnych jest podstawowym prawem człowieka. Coraz częściej jednak miejscem, do którego ludzie zwracają się po informację o zdrowiu reprodukcyjnym jest Internet.
Evans wygrywa UTMB® 2025, 2. miejsce dla Dhimana. Witek w czołów
ASICS świętuje spektakularne występy zawodników ASICS Trail Team podczas UTMB® Mont Blanc 2025, gdzie sportowcy marki zapewnili kibicom niezapomniany tydzień zmagań w najbardziej ikonicznym biegu górskim na świecie.
Kampania edukacyjna Poranek Po wyróżniona przez The Association of the European Self-Care Industry
Z okazji Międzynarodowego Dnia Dbania o Siebie The Association of the European Self-Care Industry (AESGP) uruchomiło nową platformę cyfrową Self-Care Insight & Inspire, na której prezentowane są najciekawsze europejskie kampanie promujące edukację zdrowotną.
Kolorowe ziemniaki czyli „superfoods” po polsku
Uniwersytet w Siedlcach prowadzi innowacyjne badania nad uprawą ziemniaka jadalnego o barwnym miąższu. To warzywo, które może stać się polską odpowiedzią na światowy trend „superfoods”.
„Zrzuć to, co nie Twoje. Zaufaj sobie” – warsztaty rozwojowe w Nowym Rynku
Galeria Nowy Rynek zaprasza 24 września na drugie z cyklu bezpłatnych warsztatów rozwojowych, prowadzone przez Izabelę Żurawicką – przewodniczkę na ścieżkach uważności i autentyczności. Spotkanie przebiegać będzie pod hasłem „Zrzuć to, co nie Twoje. Zaufaj sobie”.
„Fresh & Fruity – galaretki nadziane latem” - nowa kampania marki Fresh & Fruity
Producent słodyczy Wawel, właściciel marki Fresh & Fruity, prezentuje nowy spot reklamowy pod hasłem „Fresh & Fruity - galaretki nadziane latem”. To już druga produkcja w tym roku stworzona z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, podkreślająca innowacyjny kierunek komunikacji marki.
Przyszedł wyczekiwany sezon na Pumpkin Spice Latte! Kultowy napój powraca do kawiarni Starbucks
Gdy na drzewach pojawia się więcej barw, a dni stają się chłodniejsze, to znak, że nadszedł wyczekiwany sezon Pumpkin Spice Latte. Ten symbol jesieni powraca do Starbucks już 2 września, razem z masą sezonowych pyszności i gadżetów.