Artykuły prasowe

Śliwka Nałęczowska z promocją Śliwkobranie Złotobranie
Marka Solidarność startuje z akcją promocyjną Śliwkobranie Złotobranie. W punktach sprzedaży pojawią się dodatkowe niestandardowe ekspozycje Śliwki Nałęczowskiej. W loterii marki codziennie do wygrania będzie 100 śliwkowych złoconych zawieszek.

Kawa czy herbata? Który napój wybieramy częściej i w jakich okolicznościach?
Codzienny dylemat „kawa czy herbata” znany jest chyba każdemu z nas. Oba napoje nieodłącznie towarzyszą nam, czy to w trakcie śniadań, czy też podczas spotkań towarzyskich.

Adrian Brzózka gotowy na obronę tytułu mistrza
Już w najbliższą sobotę (9 września br.) odbędą się tegoroczne mistrzostwa Polski w maratonie MTB. Wyścig zostanie zorganizowany w Wałbrzychu – w ramach zawodów z cyklu Bike Maraton.

Sieńko i Syn partnerem CrossFit Białystok
Biznes i sport lubią łączyć się w pary. Tak w biznesie jak i w sporcie liczy się rywalizacja, systematyczność, hart ducha i przestrzeganie zasad fair play. Przykładów na kooperację tego typu jest wiele. Jeden z nich zasługuje na szczególne wyróżnienie.

Appetita w nowej edycji MasterChef'a!
Na antenę TVN powraca kulinarne show MasterChef. Po raz kolejny uczestnikom będą towarzyszyć aromatyczne zioła i przyprawy marki Appetita. Premierowy odcinek szóstej edycji programu zostanie wyemitowany już 10 września o godz. 20.00.

Mimo ulewnego deszczu gwiazdy licznie przybyły na medialne otwarcie Panek Clinic
Na estetycznej mapie Warszawy zaistniało nowe miejsce, które wczoraj w bardzo huczny sposób zaprezentowało swoje podwoje.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Przesyłanie intymnych zdjęć. Konsekwencje dla dzieci i dorosłych
Według London University College, około 76% dziewczyn w wieku między 12. a 18. rokiem życia przyznało, że otrzymało niechciane zdjęcie o charakterze seksualnym. Z badań UN Women UK wynika, że 48% kobiet powyżej 18. roku życia padło ofiarą internetowych ekshibicjonistów.
Pierwszy w Polsce smartwatch dla dzieci z bezpiecznym asystentem AI od LOCON
LOCON, polska firma specjalizująca się w technologiach bezpieczeństwa, wprowadza na rynek dwa nowe modele zegarków GPS dla dzieci: LOCON Watch GOAT oraz innowacyjny LOCON Watch Slay AI – pierwszy w Polsce smartwatch z wbudowanym, bezpiecznym dla najmłodszych asystentem sztucznej inteligencji.
„Zrzuć to, co nie Twoje. Zaufaj sobie” – warsztaty rozwojowe w Nowym Rynku
Galeria Nowy Rynek zaprasza 24 września na drugie z cyklu bezpłatnych warsztatów rozwojowych, prowadzone przez Izabelę Żurawicką – przewodniczkę na ścieżkach uważności i autentyczności. Spotkanie przebiegać będzie pod hasłem „Zrzuć to, co nie Twoje. Zaufaj sobie”.
Kolorowe ziemniaki czyli „superfoods” po polsku
Uniwersytet w Siedlcach prowadzi innowacyjne badania nad uprawą ziemniaka jadalnego o barwnym miąższu. To warzywo, które może stać się polską odpowiedzią na światowy trend „superfoods”.
Polacy pytają Google’a i AI o tabletkę dzień po!
W dniu 26 września obchodzimy Światowy Dzień Antykoncepcji – globalną inicjatywę przypominającą, że dostęp do środków antykoncepcyjnych jest podstawowym prawem człowieka. Coraz częściej jednak miejscem, do którego ludzie zwracają się po informację o zdrowiu reprodukcyjnym jest Internet.
Najczęściej czytane artykuły:
Przesyłanie intymnych zdjęć. Konsekwencje dla dzieci i dorosłych
Według London University College, około 76% dziewczyn w wieku między 12. a 18. rokiem życia przyznało, że otrzymało niechciane zdjęcie o charakterze seksualnym. Z badań UN Women UK wynika, że 48% kobiet powyżej 18. roku życia padło ofiarą internetowych ekshibicjonistów.
Orient na talerzu – bakalie KRESTO w kuchni pełnej aromatów
Egzotyczne przyprawy, bogactwo smaków, słodycz suszonych owoców i chrupkość orzechów – kuchnia orientalna to prawdziwa uczta dla zmysłów. Jej podstawą są naturalne składniki, które łączą kulinarną tradycję z wartościami odżywczymi.
Polacy pytają Google’a i AI o tabletkę dzień po!
W dniu 26 września obchodzimy Światowy Dzień Antykoncepcji – globalną inicjatywę przypominającą, że dostęp do środków antykoncepcyjnych jest podstawowym prawem człowieka. Coraz częściej jednak miejscem, do którego ludzie zwracają się po informację o zdrowiu reprodukcyjnym jest Internet.
Lemoniada arbuzowa
Orzeźwiająca, lekka i pełna letniego smaku – arbuzowa lemoniada to idealny napój na gorące dni. Woda źródlana, naturalna słodycz arbuza, odrobina miodu, świeżo wyciśnięty sok z cytryny tworzą zgrany duet, który ugasi każde pragnienie.
Ile wody powinna pić kobieta karmiąca? Fakty, rytuały i codzienne wybory
W czasie laktacji zapotrzebowanie organizmu na płyny znacząco wzrasta. To naturalny mechanizm – produkcja mleka dla maluszka wymaga od mamy nie tylko wydatku energii, ale również odpowiedniego nawodnienia.
Evans wygrywa UTMB® 2025, 2. miejsce dla Dhimana. Witek w czołów
ASICS świętuje spektakularne występy zawodników ASICS Trail Team podczas UTMB® Mont Blanc 2025, gdzie sportowcy marki zapewnili kibicom niezapomniany tydzień zmagań w najbardziej ikonicznym biegu górskim na świecie.
Kampania edukacyjna Poranek Po wyróżniona przez The Association of the European Self-Care Industry
Z okazji Międzynarodowego Dnia Dbania o Siebie The Association of the European Self-Care Industry (AESGP) uruchomiło nową platformę cyfrową Self-Care Insight & Inspire, na której prezentowane są najciekawsze europejskie kampanie promujące edukację zdrowotną.
Kolorowe ziemniaki czyli „superfoods” po polsku
Uniwersytet w Siedlcach prowadzi innowacyjne badania nad uprawą ziemniaka jadalnego o barwnym miąższu. To warzywo, które może stać się polską odpowiedzią na światowy trend „superfoods”.
„Zrzuć to, co nie Twoje. Zaufaj sobie” – warsztaty rozwojowe w Nowym Rynku
Galeria Nowy Rynek zaprasza 24 września na drugie z cyklu bezpłatnych warsztatów rozwojowych, prowadzone przez Izabelę Żurawicką – przewodniczkę na ścieżkach uważności i autentyczności. Spotkanie przebiegać będzie pod hasłem „Zrzuć to, co nie Twoje. Zaufaj sobie”.
„Fresh & Fruity – galaretki nadziane latem” - nowa kampania marki Fresh & Fruity
Producent słodyczy Wawel, właściciel marki Fresh & Fruity, prezentuje nowy spot reklamowy pod hasłem „Fresh & Fruity - galaretki nadziane latem”. To już druga produkcja w tym roku stworzona z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, podkreślająca innowacyjny kierunek komunikacji marki.