Poradnik Zdrowia - dieta, porady, zdrowe odżywianie, artykuly

Artykuły prasowe

Hello Denim we Wrocławiu!

Hello Denim we Wrocławiu!

2017-09-21

Jeansy: stylowe, eleganckie, wygodne i niemal na każdą okazję. Od 22 września do 1 października Wrocław Fashion Outlet zaprasza na „Hello Denim” podczas którego rabaty, nie tylko na najpopularniejsze spodnie świata, sięgają nawet 70%

więcej »
Woody Mood Olfactive Studio w ofercie Quality Missala

Woody Mood Olfactive Studio w ofercie Quality Missala

2017-09-20

W ofercie Quality Missala pojawił się Woody Mood, najnowszy zapach marki Olfactive Studio. Orientalno-drzewna kompozycja jest już dostępna na półkach Perfumerii Quality.

więcej »
LenVitol rusza z kampanią TV

LenVitol rusza z kampanią TV

2017-09-20

Ruszyła kampania telewizyjna oleju lnianego LenVitol® pod hasłem „Dodaj zdrowia do swoich dań”. Kampania prowadzona jest w ogólnopolskich oraz tematycznych kanałach telewizyjnych.

więcej »
WHO: 80% przypadków chorób serca można uniknąć dzięki odpowiednim działaniom profilaktycznym

WHO: 80% przypadków chorób serca można uniknąć dzięki odpowiednim działaniom profilaktycznym

2017-09-20

Zgodnie z danymi Światowej Organizacji Zdrowia, aż 80% przypadków chorób serca można uniknąć dzięki profilaktyce. Najważniejsze zasady żywienia, którymi należy się kierować w trosce o serce, przedstawia ekspert programu edukacyjnego „Zdrowe tłuszcze” – mgr inż. Iwonna Niegowska.

więcej »
Twórcy programu „Doceń polskie” nie zwalniają tempa

Twórcy programu „Doceń polskie” nie zwalniają tempa

2017-09-20

Dnia 25 października odbędzie się czwarta w tym roku atestacja artykułów spożywczych, których producenci ubiegają się o certyfikaty jakości programu „Doceń polskie”. Loża Ekspertów będzie obradowała już po raz dwudziesty szósty!

więcej »

Wyszukiwarka:

Ostatnio dodane artykuły:

Przesyłanie intymnych zdjęć. Konsekwencje dla dzieci i dorosłych Przesyłanie intymnych zdjęć. Konsekwencje dla dzieci i dorosłych
Według London University College, około 76% dziewczyn w wieku między 12. a 18. rokiem życia przyznało, że otrzymało niechciane zdjęcie o charakterze seksualnym. Z badań UN Women UK wynika, że 48% kobiet powyżej 18. roku życia padło ofiarą internetowych ekshibicjonistów.

Pierwszy w Polsce smartwatch dla dzieci z bezpiecznym asystentem AI od LOCON Pierwszy w Polsce smartwatch dla dzieci z bezpiecznym asystentem AI od LOCON
LOCON, polska firma specjalizująca się w technologiach bezpieczeństwa, wprowadza na rynek dwa nowe modele zegarków GPS dla dzieci: LOCON Watch GOAT oraz innowacyjny LOCON Watch Slay AI – pierwszy w Polsce smartwatch z wbudowanym, bezpiecznym dla najmłodszych asystentem sztucznej inteligencji.

„Zrzuć to, co nie Twoje. Zaufaj sobie” – warsztaty rozwojowe w Nowym Rynku „Zrzuć to, co nie Twoje. Zaufaj sobie” – warsztaty rozwojowe w Nowym Rynku
Galeria Nowy Rynek zaprasza 24 września na drugie z cyklu bezpłatnych warsztatów rozwojowych, prowadzone przez Izabelę Żurawicką – przewodniczkę na ścieżkach uważności i autentyczności. Spotkanie przebiegać będzie pod hasłem „Zrzuć to, co nie Twoje. Zaufaj sobie”.

Kolorowe ziemniaki czyli „superfoods” po polsku
Uniwersytet w Siedlcach prowadzi innowacyjne badania nad uprawą ziemniaka jadalnego o barwnym miąższu. To warzywo, które może stać się polską odpowiedzią na światowy trend „superfoods”.

Polacy pytają Google’a i AI o tabletkę dzień po! Polacy pytają Google’a i AI o tabletkę dzień po!
W dniu 26 września obchodzimy Światowy Dzień Antykoncepcji – globalną inicjatywę przypominającą, że dostęp do środków antykoncepcyjnych jest podstawowym prawem człowieka. Coraz częściej jednak miejscem, do którego ludzie zwracają się po informację o zdrowiu reprodukcyjnym jest Internet.

więcej »

Najczęściej czytane artykuły:

Przesyłanie intymnych zdjęć. Konsekwencje dla dzieci i dorosłych Przesyłanie intymnych zdjęć. Konsekwencje dla dzieci i dorosłych
Według London University College, około 76% dziewczyn w wieku między 12. a 18. rokiem życia przyznało, że otrzymało niechciane zdjęcie o charakterze seksualnym. Z badań UN Women UK wynika, że 48% kobiet powyżej 18. roku życia padło ofiarą internetowych ekshibicjonistów.

Orient na talerzu – bakalie KRESTO w kuchni pełnej aromatów Orient na talerzu – bakalie KRESTO w kuchni pełnej aromatów
Egzotyczne przyprawy, bogactwo smaków, słodycz suszonych owoców i chrupkość orzechów – kuchnia orientalna to prawdziwa uczta dla zmysłów. Jej podstawą są naturalne składniki, które łączą kulinarną tradycję z wartościami odżywczymi.

Polacy pytają Google’a i AI o tabletkę dzień po! Polacy pytają Google’a i AI o tabletkę dzień po!
W dniu 26 września obchodzimy Światowy Dzień Antykoncepcji – globalną inicjatywę przypominającą, że dostęp do środków antykoncepcyjnych jest podstawowym prawem człowieka. Coraz częściej jednak miejscem, do którego ludzie zwracają się po informację o zdrowiu reprodukcyjnym jest Internet.

Lemoniada arbuzowa Lemoniada arbuzowa
Orzeźwiająca, lekka i pełna letniego smaku – arbuzowa lemoniada to idealny napój na gorące dni. Woda źródlana, naturalna słodycz arbuza, odrobina miodu, świeżo wyciśnięty sok z cytryny tworzą zgrany duet, który ugasi każde pragnienie.

Ile wody powinna pić kobieta karmiąca? Fakty, rytuały i codzienne wybory Ile wody powinna pić kobieta karmiąca? Fakty, rytuały i codzienne wybory
W czasie laktacji zapotrzebowanie organizmu na płyny znacząco wzrasta. To naturalny mechanizm – produkcja mleka dla maluszka wymaga od mamy nie tylko wydatku energii, ale również odpowiedniego nawodnienia.

Evans wygrywa UTMB® 2025, 2. miejsce dla Dhimana. Witek w czołów Evans wygrywa UTMB® 2025, 2. miejsce dla Dhimana. Witek w czołów
ASICS świętuje spektakularne występy zawodników ASICS Trail Team podczas UTMB® Mont Blanc 2025, gdzie sportowcy marki zapewnili kibicom niezapomniany tydzień zmagań w najbardziej ikonicznym biegu górskim na świecie.

Kampania edukacyjna Poranek Po wyróżniona przez The Association of the European Self-Care Industry
Z okazji Międzynarodowego Dnia Dbania o Siebie The Association of the European Self-Care Industry (AESGP) uruchomiło nową platformę cyfrową Self-Care Insight & Inspire, na której prezentowane są najciekawsze europejskie kampanie promujące edukację zdrowotną.

Kolorowe ziemniaki czyli „superfoods” po polsku
Uniwersytet w Siedlcach prowadzi innowacyjne badania nad uprawą ziemniaka jadalnego o barwnym miąższu. To warzywo, które może stać się polską odpowiedzią na światowy trend „superfoods”.

„Zrzuć to, co nie Twoje. Zaufaj sobie” – warsztaty rozwojowe w Nowym Rynku „Zrzuć to, co nie Twoje. Zaufaj sobie” – warsztaty rozwojowe w Nowym Rynku
Galeria Nowy Rynek zaprasza 24 września na drugie z cyklu bezpłatnych warsztatów rozwojowych, prowadzone przez Izabelę Żurawicką – przewodniczkę na ścieżkach uważności i autentyczności. Spotkanie przebiegać będzie pod hasłem „Zrzuć to, co nie Twoje. Zaufaj sobie”.

„Fresh & Fruity – galaretki nadziane latem” - nowa kampania marki Fresh & Fruity
Producent słodyczy Wawel, właściciel marki Fresh & Fruity, prezentuje nowy spot reklamowy pod hasłem „Fresh & Fruity - galaretki nadziane latem”. To już druga produkcja w tym roku stworzona z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, podkreślająca innowacyjny kierunek komunikacji marki.

więcej »
Regulamin, Polityka Prywatności i Polityka Cookies Grupy Kafito