Artykuły prasowe

Makijaż karnawałowy Kontigo
Wybierasz się na imprezę karnawałową, a może właśnie przygotowujesz się na studniówkę? Potrzebujesz pięknego makijażu? Zapraszamy do Kontigo!

Paweł Katolik- uporządkowaliśmy bieżące sprawy i przygotowaliśmy się na mocne uderzenie
Początek Nowego Roku sprzyja podsumowaniom minionego. Dla przedstawicieli przemysłu spożywczego był on wyjątkowy. 2018 nie był łatwym rokiem, ale bardzo dynamicznym. Plusy i minusy minionych 365 dni przedstawia Paweł Katolik, prezes Zarządu KATOLIK GROUP.

Havas Media dla bezokularow.pl
W ramach wygranego przetargu agencja mediowa Havas Media Group wzbogaciła swoje portfolio o nowego klienta, serwis bezokularow.pl. Dom mediowy Havas Media będzie obsługiwał markę w zakresie zakupu powierzchni mediowej.

5 zasad prawdziwej kosmetycznej minimalistki
Do tego, że mniej znaczy więcej, szczególnie w kontekście kosmetyków, przekonuje się coraz więcej Polek. Jak jednak wcielić plan w życie? Przedstawiamy 5 zasad, dzięki którym uda Ci się wprowadzić kosmetyczny minimalizm.

WIELKA AUKCJA CHARYTATYWNA Z GWIAZDAMI
W sobotę 12 stycznia w godz. 14.00-17.00 w szkole podstawowej Gaudeamus w Józefosławiu koło Warszawy odbędzie się wielka aukcja charytatywna, którą poprowadzi dziennikarka Joanna Racewicz. Przedmioty na licytację przekazały znane i lubiane gwiazdy show biznesu!
Grześki wracają z kampanią „Tyci, ale dzielny!”
Marka Grześki wraca z kolejną odsłoną ogólnopolskiej kampanii reklamowej mini wafelków Grześki Tyci. Działania realizowane pod hasłem „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” potrwają od 7 stycznia do końca miesiąca na łamach telewizji.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Tesori d’Oriente Byzantium. Poznaj zapach, który przenosi w świat cesarskiego luksusu
Byzantium to zapach pełen kontrastów – słodycz orientalnych przypraw łączy się z głębią drzewnych nut, a woń kadzidła i piżma tworzy tajemniczy, niemal hipnotyzujący aromat.
Nowość od Tesori d’Oriente
trzy kultowe zapachy w nowej formie - lekkie, orzeźwiające mgiełki
Przyszedł wyczekiwany sezon na Pumpkin Spice Latte! Kultowy napój powraca do kawiarni Starbucks
Gdy na drzewach pojawia się więcej barw, a dni stają się chłodniejsze, to znak, że nadszedł wyczekiwany sezon Pumpkin Spice Latte. Ten symbol jesieni powraca do Starbucks już 2 września, razem z masą sezonowych pyszności i gadżetów.
„Fresh & Fruity – galaretki nadziane latem” - nowa kampania marki Fresh & Fruity
Producent słodyczy Wawel, właściciel marki Fresh & Fruity, prezentuje nowy spot reklamowy pod hasłem „Fresh & Fruity - galaretki nadziane latem”. To już druga produkcja w tym roku stworzona z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, podkreślająca innowacyjny kierunek komunikacji marki.
Kampania edukacyjna Poranek Po wyróżniona przez The Association of the European Self-Care Industry
Z okazji Międzynarodowego Dnia Dbania o Siebie The Association of the European Self-Care Industry (AESGP) uruchomiło nową platformę cyfrową Self-Care Insight & Inspire, na której prezentowane są najciekawsze europejskie kampanie promujące edukację zdrowotną.
Najczęściej czytane artykuły:
Kiedy dentysta zleca wykonanie zdjęcia RTG zębów?
Zdjęcia rentgenowskie, czyli RTG zębów, pozwalają zobaczyć to, czego nie widać gołym okiem podczas zwykłego badania. Dzięki takim zdjęciom dentysta może dokładnie sprawdzić, czy zęby i kości wokół nich są zdrowe.
Powrót do szkoły ze słodyczami Wawel!
Dzięki sklepowi internetowemu Słodki Wawel (www.slodkiwawel.pl), sklepom firmowym Wawel oraz ekspozytorom „Królestwo Dobrego Smaku” w całej Polsce, każdy może uczcić nowy rok szkolny ulubionymi słodyczami marki Wawel.
ASICS prezentuje kolekcję TOKYO. Nowe modele inspirowane duchem japońskiej metropolii
ASICS ogłasza premierę kolekcji TOKYO – nowej linii produktów inspirowanych niepowtarzalnym duchem Tokio. Kolekcja łączy bogate dziedzictwo miasta z jego nowoczesną energią, oferując połączenie zaawansowanych technologii ASICS i kultowych modeli butów do biegania.
Suszone pomidory w paskach w oleju z ziołami ze słonecznikiem OLE! – stwórz dania z twistem!
Gotowanie to nie tylko obowiązek, ale też przyjemność – szczególnie wtedy, gdy w kuchni sięga się po składniki, które łączą wygodę z wyrazistym smakiem. Czasem wystarczy jeden dodatek, by zwykłe danie zamieniło się w coś naprawdę wyjątkowego.
Orient na talerzu – bakalie KRESTO w kuchni pełnej aromatów
Egzotyczne przyprawy, bogactwo smaków, słodycz suszonych owoców i chrupkość orzechów – kuchnia orientalna to prawdziwa uczta dla zmysłów. Jej podstawą są naturalne składniki, które łączą kulinarną tradycję z wartościami odżywczymi.
Lemoniada arbuzowa
Orzeźwiająca, lekka i pełna letniego smaku – arbuzowa lemoniada to idealny napój na gorące dni. Woda źródlana, naturalna słodycz arbuza, odrobina miodu, świeżo wyciśnięty sok z cytryny tworzą zgrany duet, który ugasi każde pragnienie.
Od śniadania do kolacji
Od śniadania do kolacji – zbożowe posiłki zgodne z Talerzem Zdrowego Żywienia, czyli jak smacznie jeść zboża każdego dnia!
Jęczmień w diecie dziecka
Jęczmień w diecie dziecka – dlaczego powinien znaleźć się na talerzu malucha?
Poznaj pełne zdrowia przepisy prosto z kuchni dietetyczek!
Talerz pełen energii - jak włączyć produkty zbożowe do dziecięcej diety?
Poznaj pełne zdrowia przepisy prosto z kuchni dietetyczek!
Ile wody powinna pić kobieta karmiąca? Fakty, rytuały i codzienne wybory
W czasie laktacji zapotrzebowanie organizmu na płyny znacząco wzrasta. To naturalny mechanizm – produkcja mleka dla maluszka wymaga od mamy nie tylko wydatku energii, ale również odpowiedniego nawodnienia.