Artykuły prasowe

Podwójny Złoty Laur Konsumenta 2024 dla HELIO
Polski producent bakalii – firma HELIO została nagrodzona prestiżową nagrodą „Złotym Laurem Konsumenta 2024” aż w dwóch kategoriach: dodatki do wypieków oraz bakalie. To już kolejny raz, kiedy polscy konsumenci potwierdzili, że darzą produkty HELIO największym zaufaniem!
Gwiazdkowe spotkanie ze Świnką Peppą w centrum handlowym Reduta – spędź świąteczny czas z ulubioną b
Już w najbliższy piątek i sobotę warszawskie centrum handlowe Reduta odwiedzą wyjątkowi goście – świnka Peppa i jej braciszek George! W programie przewidziano ogrom atrakcji dla najmłodszych, świąteczną scenerię do pamiątkowych fotografii i konkursy z nagrodami!
Pierwszy kalendarz adwentowy specjalnie dla niemowląt i małych dzieci
Już od prawie 100 lat kalendarze adwentowe pomagają dzieciom i dorosłym odliczać dni do Świąt Bożego Narodzenia. Niestety, dotychczas brakowało propozycji specjalnie dla najmłodszych.
Jak zrobić kalendarz adwentowy dla dzieci?
Pierwsze kalendarze adwentowe powstały prawie 100 lat temu. Stworzenie własnego to sposób na kreatywne spędzenie czasu z dziećmi i wprowadzenie ich w magiczny nastrój Bożego Narodzenia.

Minimalne modyfikacje, maksymalny komfort. Nowy ASICS GEL-NIMBUS 26
To właśnie dziś swoją premierę ma ASICS GEL-NIMBUS 26. Udoskonalona wersja tego obuwia zapewnia jeszcze lepsze dopasowanie i chwyt stopy. 26-sta edycja flagowego, amortyzowanego modelu dostarczać ma biegaczom jeszcze bardziej płynny, komfortowy bieg od pierwszego do ostatniego kroku.

VEGE NOW - nowa tabliczka z Wawelu dla wegan i… nie tylko!
Delikatny aksamitny smak i receptura oparta jedynie na składnikach roślinnych - to wszystko znajduje się w nowej wegańskiej tabliczce VEGE NOW marki Wawel z międzynarodowym certyfikatem V-Label.
Wyszukiwarka:
Ostatnio dodane artykuły:
Kolejne restauracje dołączają do pilotażowego Programu Partnerskiego „Nasz Pstrąg dla HoReCa”.
Promują lokalne, certyfikowane pstrągi. Kolejne restauracje dołączają do pilotażowego Programu Partnerskiego „Nasz Pstrąg dla HoReCa”. Chętni mogą jeszcze zgłaszać swój udział!
Perspektywy rozwoju rynku mleka A2A2 w Polsce
W ostatnich latach rynek mleczarski coraz większą uwagę skupia na mleku A2A2. Zyskuje ono popularność zarówno wśród konsumentów poszukujących łatwostrawnej alternatywy, jak i hodowców oraz przetwórców, którzy dostrzegają szansę rozwoju tego segmentu.
Perspektywy rozwoju rynku mleka A2A2 w Polsce
W ostatnich latach rynek mleczarski coraz większą uwagę skupia na mleku A2A2. Zyskuje ono popularność zarówno wśród konsumentów poszukujących łatwostrawnej alternatywy, jak i hodowców oraz przetwórców, którzy dostrzegają szansę rozwoju tego segmentu.
„Zrzuć to, co nie Twoje. Zaufaj sobie” – warsztaty rozwojowe w Nowym Rynku
Galeria Nowy Rynek zaprasza 24 września na drugie z cyklu bezpłatnych warsztatów rozwojowych, prowadzone przez Izabelę Żurawicką – przewodniczkę na ścieżkach uważności i autentyczności. Spotkanie przebiegać będzie pod hasłem „Zrzuć to, co nie Twoje. Zaufaj sobie”.
Kolorowe ziemniaki czyli „superfoods” po polsku
Uniwersytet w Siedlcach prowadzi innowacyjne badania nad uprawą ziemniaka jadalnego o barwnym miąższu. To warzywo, które może stać się polską odpowiedzią na światowy trend „superfoods”.
Najczęściej czytane artykuły:
Powrót do szkoły ze słodyczami Wawel!
Dzięki sklepowi internetowemu Słodki Wawel (www.slodkiwawel.pl), sklepom firmowym Wawel oraz ekspozytorom „Królestwo Dobrego Smaku” w całej Polsce, każdy może uczcić nowy rok szkolny ulubionymi słodyczami marki Wawel.
Suszone pomidory w paskach w oleju z ziołami ze słonecznikiem OLE! – stwórz dania z twistem!
Gotowanie to nie tylko obowiązek, ale też przyjemność – szczególnie wtedy, gdy w kuchni sięga się po składniki, które łączą wygodę z wyrazistym smakiem. Czasem wystarczy jeden dodatek, by zwykłe danie zamieniło się w coś naprawdę wyjątkowego.
Orient na talerzu – bakalie KRESTO w kuchni pełnej aromatów
Egzotyczne przyprawy, bogactwo smaków, słodycz suszonych owoców i chrupkość orzechów – kuchnia orientalna to prawdziwa uczta dla zmysłów. Jej podstawą są naturalne składniki, które łączą kulinarną tradycję z wartościami odżywczymi.
Polacy pytają Google’a i AI o tabletkę dzień po!
W dniu 26 września obchodzimy Światowy Dzień Antykoncepcji – globalną inicjatywę przypominającą, że dostęp do środków antykoncepcyjnych jest podstawowym prawem człowieka. Coraz częściej jednak miejscem, do którego ludzie zwracają się po informację o zdrowiu reprodukcyjnym jest Internet.
Lemoniada arbuzowa
Orzeźwiająca, lekka i pełna letniego smaku – arbuzowa lemoniada to idealny napój na gorące dni. Woda źródlana, naturalna słodycz arbuza, odrobina miodu, świeżo wyciśnięty sok z cytryny tworzą zgrany duet, który ugasi każde pragnienie.
Ile wody powinna pić kobieta karmiąca? Fakty, rytuały i codzienne wybory
W czasie laktacji zapotrzebowanie organizmu na płyny znacząco wzrasta. To naturalny mechanizm – produkcja mleka dla maluszka wymaga od mamy nie tylko wydatku energii, ale również odpowiedniego nawodnienia.
Evans wygrywa UTMB® 2025, 2. miejsce dla Dhimana. Witek w czołów
ASICS świętuje spektakularne występy zawodników ASICS Trail Team podczas UTMB® Mont Blanc 2025, gdzie sportowcy marki zapewnili kibicom niezapomniany tydzień zmagań w najbardziej ikonicznym biegu górskim na świecie.
Kampania edukacyjna Poranek Po wyróżniona przez The Association of the European Self-Care Industry
Z okazji Międzynarodowego Dnia Dbania o Siebie The Association of the European Self-Care Industry (AESGP) uruchomiło nową platformę cyfrową Self-Care Insight & Inspire, na której prezentowane są najciekawsze europejskie kampanie promujące edukację zdrowotną.
Kolorowe ziemniaki czyli „superfoods” po polsku
Uniwersytet w Siedlcach prowadzi innowacyjne badania nad uprawą ziemniaka jadalnego o barwnym miąższu. To warzywo, które może stać się polską odpowiedzią na światowy trend „superfoods”.
DermoDay w Galerii Nowy Rynek – darmowe badania, porady ekspertów i strefa zdrowia dla każdego
Już 23 sierpnia w Nowym Rynku odbędzie się DermoDay – dzień, w którym uroda i zdrowie idą w parze, a każdy krok po galerii inspiruje do dbania o siebie. Na odwiedzających czekają darmowe badania, porady ekspertów, konsultacje, a także atrakcyjne nagrody i wyjątkowa atmosfera.