Złote Laury dla HELIO
W tegorocznej edycji największego ogólnopolskiego plebiscytu konsumenckiego „Laur Konsumenta” produkty HELIO stanęły na najwyższym podium aż w dwóch kategoriach.
Przyznane złote godła w kategorii bakalie oraz w kategorii dodatki do ciast świadczą o wysokim uznaniu marki HELIO wśród konsumentów, a zarazem są cenną informacją dla dystrybutorów, po jakie produkty klienci sięgają najczęściej.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Poradnik-Zdrowia.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.: |
Laur Konsumenta to ogólnopolski projekt konsumencki, którego efektem jest coroczne wyłanianie najpopularniejszych produktów i marek w swoich kategoriach. Ze względu na wysoką rozpoznawalność godła Lauru, stanowi ono ogromną wartość informacyjną dla konsumentów, odzwierciedlając przy tym realne tendencje rynkowe.
- Mechanizm Lauru jest bardzo prosty. Skoro wszyscy nosimy buty, szczotkujemy zęby i dzwonimy kilka razy dziennie, to mamy wyrobione opinie na temat marek obuwia, szczoteczek i telefonów. Większość z nas chce dla siebie tego co najlepsze i wierzymy, że inni pragną tego samego. Wierzymy również, że jeżeli nawet czasem pomylimy się w swoim wyborze, to ustalone poglądy rzeszy konsumentów pozwolą nam wrócić na właściwy tor i następnym razem zaufać pewnej marce – wyjaśnia organizator plebiscytu. – Opinie gromadzi ogólnopolski plebiscyt obejmujący głosowanie telefoniczne oraz głosowanie na stronach internetowych. Mapujemy krajobraz rynkowych tendencji emitując potężny sygnał, na który odpowiadają tysiące respondentów. Każdy z nich jest dla nas autorytetem, bo każdy z nich codziennie używa dziesiątek produktów i usług, które może wskazać jako najpopularniejsze w swojej grupie – dodaje.
Złote Laury Konsumenta to już kolejna cenna nagroda dla marki HELIO w tym roku. Produkty bakaliowego potentata uhonorowane zostały ostatnio m.in. statuetką Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich, wyróżnieniem w konkursie Przebój FMCG, medalami opiniotwórczego poradnika – Pani Domu, czy Laurem Konsumenta – Odkrycie Roku. Najwyższe noty w prestiżowych konkursach potwierdzają popularność produktów HELIO wśród konsumentów oraz wysoką ocenę ich sprzedażowego potencjału przez doświadczonych Kupców. Warto również podkreślić, że wyniki powyższych konkursów nie są skorelowane z żadnymi opłatami wstępnymi za udział w badaniach, a tym samym w sposób bezstronny i wiarygodny wskazują liderów rynku. – Jest to dla nas wielki honor, zatem gorąco dziękujemy za wszystkie oddane na HELIO głosy. Świadomość Państwa satysfakcji jest niezwykle budująca i zachęcająca do utrzymania pozycji lidera w przyszłych latach – podsumował Grzegorz Sobociński, Kierownik Biura Zarządu i Marketingu HELIO S.A.
***
Podstawowe informacje o Spółce:
HELIO S.A. jest wolumenowym liderem na rynku paczkowanych bakalii w Polsce oraz samodzielnym liderem w kategorii mas makowych. Poza produktami z maku w ofercie HELIO znajdują się orzechy, owoce suszone i kandyzowane, ziarna oraz masy krówkowe. Spółka oferuje swoje produkty pod markami: HELIO, HELIO GOLD, Słoneczne Owoce do największych sieci handlowych, hurtowni i sklepów spożywczych w Polsce, a także zaopatruje pod markami własnymi m.in. Auchan, Carrefour, EKO Holding, E.Leclerc, Intermarche, JMD „Biedronka”, Makro C&C, Netto, Piotr i Paweł, Real, czy Tesco.
Firma powstała w 1992 roku. Od 2011 r. Spółka posiada nowy zakład w Brochowie k. Sochaczewa będący największym kompleksem produkcyjno-magazynowym w branży bakaliowej w Polsce oraz jednym z największych w Europie. Zakład HELIO certyfikowany jest wg międzynarodowego standardu jakości i bezpieczeństwa produkcji żywności BRC – Global Standard for Food and Safety. W latach 2005-2012 HELIO zostało kilkunastokrotnie uhonorowane godłami Laur Konsumenta, kilkoma statuetkami Perły Rynku FMCG, Złoty Paragon, Superprodukt Świata Kobiety, medalami Pani Domu, a także kilkoma tytułami Gazeli Biznesu. Od 2007 r. papiery wartościowe spółki notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Dodatkowe informacje o Spółce oraz jej produktach: www.helio.pl
Nadesłał:
SUPERB PR
|