Kampania samplingowa L’OR


Kampania samplingowa L’OR
2019-07-29
Wczoraj rozpoczęła się kampania samplingowa kapsułek L’OR kompatybilnych z ekspresami Nespresso realizowana wraz z National Geographic. Media w kampanii zaplanował i zakupił Havas Media.

Trwa sampling kapsułek kompatybilnych z ekspresami Nespresso, dodawanych do prenumeraty National Geographic. Odbiorcy prenumeraty z Warszawy, Poznania, Krakowa, Gdańska i Wrocławia mogą spodziewać się darmowych próbek trzech kapsułek L’OR, przeznaczonych do ekspresów Nespresso. L’OR to marka należąca do grupy Jacobs Douwe Egberts.
 
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Havas Media, która wraz z jednostką Havas Engage, odpowiedzialną za wysyłkę i weryfikację formularzy, prowadzi akcję samplingową, na którą można zapisać się przez internet na stronie www.kawalor.pl do końca roku. Kreację przygotował klient.

Redakcja serwisu Poradnik-Zdrowia.pl informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja serwisu Poradnik-Zdrowia.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PR Communication

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl