Wtorek, 2023-02-14 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:
Nowa kampania marki Ptasie Mleczko®
Nowa kampania pod hasłem „Wspólne chwile dwa pięterka wyżej”.
Czekoladki pełne bakalii HELIO
Najlepszy słodki upominek dla wszystkich zakochanych? Czekoladki pełne miłości z Prażonymi Orzechami Laskowymi od HELIO Natura!
Kreatywne ferie w Reducie!
Nareszcie Warszawa doczekała się ferii! W tym roku województwa mazowieckie, dolnośląskie, opolskie i zachodniopomorskie, jako ostatnie skorzystają z zimowej przerwy semestralnej.
Makijaż w Ziko Dermo - Nowość
Klientki Ziko Dermo od lutego mogą korzystać z nowej usługi, którą jest – profesjonalny, dzienny makijaż kosmetykami mineralnymi od najlepszych i sprawdzonych firm, jak Embryolisse i Annabelle Minerals.
Randka w klubie fitness? 4 na 5 Polaków jest za [badanie]
Dla 77% Polaków wspólny trening jest dobrym pomysłem na walentynkową randkę lub walentynkowy prezent − wynika ze specjalnej edycji raportu MultiSport Index. Co ciekawe aż 93% badanych twierdzi również, że wspólnie podejmowana aktywność fizyczna wpływa pozytywnie na ich relację z partnerem.
Piękne i zdrowe włosy także zimą!
Puszenie, brak objętości, kruchość czy zniszczone końcówki to wyzwania, z którymi mierzy się każda z nas. Jak zadbać o włosy zimą, żeby były one mocne i zdrowe przez cały rok? Mamy dla Ciebie kilka wskazówek!
Przenieś pielęgnacje swoich włosów na wyższy poziom
Olejowanie to zabieg pielęgnacyjny stosowany od setek lat m.in. przez Hinduski. Mimo tego, że czynność ta znana jest od tak dawna, dopiero w ostatnim czasie zyskała na popularności w Polsce stając się coraz częściej wybieranym sposobem pielęgnacji.
HARIBO i MAOAM zapraszają na stoki narciarskie
Na miłośników białego szaleństwa, spędzających ferie na Podhalu, czeka niezwykła, pełna pozytywnej energii, kolorowa strefa HARIBO i MAOAM. Dobrą zabawę gwarantują konkursy z atrakcyjnymi nagrodami oraz moc słodkości.
Wątki na forum z tego dnia
- Nowa kampania marki Ptasie Mleczko® - komentarze (0)
- Czekoladki pełne bakalii HELIO - komentarze (0)
- Kreatywne ferie w Reducie! - komentarze (0)
- Makijaż w Ziko Dermo - Nowość - komentarze (0)
- Randka w klubie fitness? 4 na 5 Polaków jest za [badanie] - komentarze (0)
- Piękne i zdrowe włosy także zimą! - komentarze (0)
- Przenieś pielęgnacje swoich włosów na wyższy poziom - komentarze (0)
- HARIBO i MAOAM zapraszają na stoki narciarskie - komentarze (0)
Wyszukiwarka:
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Jak dbać o fale, loki i sprężynki w chłodne dni?
Wielkimi krokami zbliża się ta pora roku, kiedy temperatury spadają, a korzenne przyprawy pojawiają się w rozgrzewającej latte.
Więcej komfortu, mniejsza waga ASICS wprowadza na rynek nowy model GEL-NIMBUS 28
ASICS ogłasza premierę 28. generacji butów GEL-NIMBUS. Kultowego, amortyzowanego modelu biegowego, znanego z miękkiego jak chmury tłumienia i wyjątkowego komfortu, który wspiera zarówno ciało, jak i umysł.
**29% Polaków zaczyna zakupy w listopadzie;co trzeci konsument z USA używa AI przy wyborze prezentów
Polacy wydają na święta ponad 1300 zł, a co trzeci przekracza budżet, przy czym 29% zaczyna zakupy już w listopadzie. W USA 33% konsumentów korzysta z AI przy wyborze prezentów. W Polsce 70% kupujących online szuka upominków – trwa jesienna wyprzedaż na Waterdrop.
Pochwała dotyku. Dlaczego właśnie dziś potrzebujemy go bardziej niż kiedykolwiek?
W świecie, w którym częściej dotykamy ekranów niż drugiego człowieka, dotyk nabiera wyjątkowej wartości. Koi napięcia, wycisza umysł, przywraca poczucie bliskości, spokoju i bezpieczeństwa — wszystko to, czego współczesny styl życia najdotkliwiej nas pozbawia i czego nie zastąpi żadne urządzenie.
Matcha i pistacje - czy hit mediów społecznościowych może wspierać wzrok?
Matcha i pistacjowe desery, w tym dubajska czekolada, podbijają social media. Najnowsze badania pokazują, że viralowe przysmaki wspierają kondycję oczu, chroniąc siatkówkę przed stresem oksydacyjnym. O roli diety i holistycznego podejścia mówi optometrystka Alensa, Maria Boros.
Najczęściej czytane artykuły:
Hubert Hurkacz w kampanii billboardowej „Moje codzienne nawodnienie”
Hubert Hurkacz zachęca do picia wody w kampanii Waterdrop „Moje codzienne nawodnienie”. Billboardy z tenisistą pojawiły się w największych miastach Polski. Marka przypomina, że prawie połowa Polaków pije za mało wody, a małe, codzienne wybory mają znaczenie dla zdrowia i planety.
Nowy smak Waterdrop: Cola Orange - klasyka w lekkim wydaniu
Waterdrop wprowadza limitowany smak Microdrinka Cola Orange – połączenie klasycznego smaku coli z nutą pomarańczy w lekkiej, bezcukrowej formie.
Ceny kawy w kawiarniach o ⅕ w górę od 2022 r., kawy z mlekiem nawet o 64 proc. droższe od espresso.
Średni koszt filiżanki espresso w polskich kawiarni wynosi 9 zł, co czyni ją najbardziej przystępnym rodzajem kawy do wypicia „na mieście”.
W jaki sposób produkty farmaceutyczne uzyskują dostęp do rynku? Kluczowe procesy i instytucje w Unii
Komentarz przygotował Dr Ioannis Papasotiriou.
Więcej komfortu, mniejsza waga ASICS wprowadza na rynek nowy model GEL-NIMBUS 28
ASICS ogłasza premierę 28. generacji butów GEL-NIMBUS. Kultowego, amortyzowanego modelu biegowego, znanego z miękkiego jak chmury tłumienia i wyjątkowego komfortu, który wspiera zarówno ciało, jak i umysł.
Nawet 1,5 mln Polaków może nie wiedzieć, że ma cukrzycę. Oczy mogą zdradzić wczesne sygnały choroby
W Polsce na cukrzycę cierpi ponad 3 mln osób, a 1,5 mln może nie wiedzieć o chorobie. Z okazji Światowego Dnia Cukrzycy ekspertka marki Alensa przypomina, że regularne badania wzroku pomagają we wczesnym wykryciu problemu.
Defibrylatory AED - Automatyczny Defibrylator Zewnętrzny
Nagłe zatrzymanie krążenia może wystąpić u osób w każdym wieku i w różnych sytuacjach. Szybkie udzielenie pomocy może znacząco zwiększać szanse na podjęcie działań ratunkowych.
Jak dbać o fale, loki i sprężynki w chłodne dni?
Wielkimi krokami zbliża się ta pora roku, kiedy temperatury spadają, a korzenne przyprawy pojawiają się w rozgrzewającej latte.
Tylko 14% uczniów w szkołach ponadpodstawowych uczęszcza na edukację zdrowotną
Tylko 14% uczniów szkół ponadpodstawowych w Warszawie uczęszcza na zajęcia z edukacji zdrowotnej – reszta została z nich wypisana.
ASICS EMEA odnotowuje wzrost we wszystkich kanałach i kategoriach w III kwartale 2025 roku
ASICS EMEA ogłosił wyniki finansowe za III kwartał 2025 roku. Przychody wzrosły o 17,7% w porównaniu z III kwartałem 2024 roku.