Wtorek, 2023-02-14 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:
Nowa kampania marki Ptasie Mleczko®
Nowa kampania pod hasłem „Wspólne chwile dwa pięterka wyżej”.
Czekoladki pełne bakalii HELIO
Najlepszy słodki upominek dla wszystkich zakochanych? Czekoladki pełne miłości z Prażonymi Orzechami Laskowymi od HELIO Natura!
Kreatywne ferie w Reducie!
Nareszcie Warszawa doczekała się ferii! W tym roku województwa mazowieckie, dolnośląskie, opolskie i zachodniopomorskie, jako ostatnie skorzystają z zimowej przerwy semestralnej.
Makijaż w Ziko Dermo - Nowość
Klientki Ziko Dermo od lutego mogą korzystać z nowej usługi, którą jest – profesjonalny, dzienny makijaż kosmetykami mineralnymi od najlepszych i sprawdzonych firm, jak Embryolisse i Annabelle Minerals.
Randka w klubie fitness? 4 na 5 Polaków jest za [badanie]
Dla 77% Polaków wspólny trening jest dobrym pomysłem na walentynkową randkę lub walentynkowy prezent − wynika ze specjalnej edycji raportu MultiSport Index. Co ciekawe aż 93% badanych twierdzi również, że wspólnie podejmowana aktywność fizyczna wpływa pozytywnie na ich relację z partnerem.
Piękne i zdrowe włosy także zimą!
Puszenie, brak objętości, kruchość czy zniszczone końcówki to wyzwania, z którymi mierzy się każda z nas. Jak zadbać o włosy zimą, żeby były one mocne i zdrowe przez cały rok? Mamy dla Ciebie kilka wskazówek!
Przenieś pielęgnacje swoich włosów na wyższy poziom
Olejowanie to zabieg pielęgnacyjny stosowany od setek lat m.in. przez Hinduski. Mimo tego, że czynność ta znana jest od tak dawna, dopiero w ostatnim czasie zyskała na popularności w Polsce stając się coraz częściej wybieranym sposobem pielęgnacji.
HARIBO i MAOAM zapraszają na stoki narciarskie
Na miłośników białego szaleństwa, spędzających ferie na Podhalu, czeka niezwykła, pełna pozytywnej energii, kolorowa strefa HARIBO i MAOAM. Dobrą zabawę gwarantują konkursy z atrakcyjnymi nagrodami oraz moc słodkości.
Wątki na forum z tego dnia
- Nowa kampania marki Ptasie Mleczko® - komentarze (0)
- Czekoladki pełne bakalii HELIO - komentarze (0)
- Kreatywne ferie w Reducie! - komentarze (0)
- Makijaż w Ziko Dermo - Nowość - komentarze (0)
- Randka w klubie fitness? 4 na 5 Polaków jest za [badanie] - komentarze (0)
- Piękne i zdrowe włosy także zimą! - komentarze (0)
- Przenieś pielęgnacje swoich włosów na wyższy poziom - komentarze (0)
- HARIBO i MAOAM zapraszają na stoki narciarskie - komentarze (0)
Wyszukiwarka:
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Zmysłoterapia
Świat pędzi. Powiadomienia rozbrzmiewają w telefonie zanim jeszcze otworzymy oczy, w pracy czekają wyzwania, a w domu lista zadań wydaje się nie mieć końca.
W jaki sposób produkty farmaceutyczne uzyskują dostęp do rynku? Kluczowe procesy i instytucje w Unii
Komentarz przygotował Dr Ioannis Papasotiriou.
Ceny kawy w kawiarniach o ⅕ w górę od 2022 r., kawy z mlekiem nawet o 64 proc. droższe od espresso.
Średni koszt filiżanki espresso w polskich kawiarni wynosi 9 zł, co czyni ją najbardziej przystępnym rodzajem kawy do wypicia „na mieście”.
Nowy smak Waterdrop: Cola Orange - klasyka w lekkim wydaniu
Waterdrop wprowadza limitowany smak Microdrinka Cola Orange – połączenie klasycznego smaku coli z nutą pomarańczy w lekkiej, bezcukrowej formie.
Hubert Hurkacz w kampanii billboardowej „Moje codzienne nawodnienie”
Hubert Hurkacz zachęca do picia wody w kampanii Waterdrop „Moje codzienne nawodnienie”. Billboardy z tenisistą pojawiły się w największych miastach Polski. Marka przypomina, że prawie połowa Polaków pije za mało wody, a małe, codzienne wybory mają znaczenie dla zdrowia i planety.
Najczęściej czytane artykuły:
Hubert Hurkacz w kampanii billboardowej „Moje codzienne nawodnienie”
Hubert Hurkacz zachęca do picia wody w kampanii Waterdrop „Moje codzienne nawodnienie”. Billboardy z tenisistą pojawiły się w największych miastach Polski. Marka przypomina, że prawie połowa Polaków pije za mało wody, a małe, codzienne wybory mają znaczenie dla zdrowia i planety.
Nowy smak Waterdrop: Cola Orange - klasyka w lekkim wydaniu
Waterdrop wprowadza limitowany smak Microdrinka Cola Orange – połączenie klasycznego smaku coli z nutą pomarańczy w lekkiej, bezcukrowej formie.
Ceny kawy w kawiarniach o ⅕ w górę od 2022 r., kawy z mlekiem nawet o 64 proc. droższe od espresso.
Średni koszt filiżanki espresso w polskich kawiarni wynosi 9 zł, co czyni ją najbardziej przystępnym rodzajem kawy do wypicia „na mieście”.
Świętujemy Dzień Pierogów: wzrost zamówień o 15% jesienią. Gdy robi się chłodno, zamawiamy pierogi
Gdy dni stają się krótsze, a za oknem coraz częściej pojawia się chłód i deszcz, Polacy chętniej sięgają po dania, które przywołują wspomnienia rodzinnych spotkań i dają poczucie domowego ciepła.
W jaki sposób produkty farmaceutyczne uzyskują dostęp do rynku? Kluczowe procesy i instytucje w Unii
Komentarz przygotował Dr Ioannis Papasotiriou.
Zmysłoterapia
Świat pędzi. Powiadomienia rozbrzmiewają w telefonie zanim jeszcze otworzymy oczy, w pracy czekają wyzwania, a w domu lista zadań wydaje się nie mieć końca.
Odkryj park Manor House SPA podążając ścieżkami natury, energii i historii
Zabytkowy park w Chlewiskach zyskał nowe oblicze. Szlaki przyrodniczy, historyczny i energetyczny zachęcają do zwiedzania posiadłości i uważnego zanurzenia się w naturze. Tu każdy krok prowadzi ku harmonii, tak pożądanej we współczesnym świecie.
Operacja zaćmy - przygotowanie, przebieg i rekonwalescencja
Operacja zaćmy to procedura polegająca na usunięciu zmętniałej soczewki i zastąpieniu jej soczewką sztuczną.
Jedzenie, emocje i akceptacja siebie – inspirujące spotkanie z Karoliną Gruszecką w Galerii Pomorski
Galeria Pomorska zaprasza na kolejne wydarzenie w ramach nowego cyklu „GP Loves You!”. Już w sobotę 18 października w Kinie Helios w galerii odbędzie się wykład Karoliny Gruszeckiej, psychodietetyczki i trenerki personalnej, poświęcony budowaniu zdrowej relacji z jedzeniem i samym sobą.
Ekspert wyjaśnia: czy mężczyźni mogą kupić tabletkę dzień po?
Kiedy myślimy o „tabletce dzień po”, zazwyczaj widzimy decyzję kobiety – szybką, trudną i bardzo osobistą. To ona staje przed wyborem, to ona idzie do apteki, to ona mierzy się z oceną innych. Zakładamy, że temat antykoncepcji awaryjnej nie dotyczy mężczyzn, że nie mają wiedzy ani zainteresowania.