Wtorek, 2015-01-27 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:
Navington Heritage - bujanie w stylu retro
Bujanie dziecka jest bardzo ważne dla jego prawidłowego rozwoju i stanowi istotny element wychowania multisensorycznego, pozwalając dziecku w łagodny sposób zaadaptować się na świecie.
Kropla zdrowia w kuchni
Czy europejska kuchnia to odpowiednie miejsce dla przyprawy z kraju Kwitnącej Wiśni? Dlaczego warto wprowadzić sos sojowy do codziennej diety? Jaki sos wybrać i czym się kierować przy jego wyborze?
Koniec wymówek - zrób badanie!
Już po raz VI ruszyła Ogólnopolska Kampania „Piękna bo Zdrowa”, organizowana przez fundację Kwiat Kobiecości.
Trening i odżywki
Zasadniczo, jeśli ciężko trenujemy fizycznie, jeśli marzy nam się większa masa naszych mięśni, jeśli chcemy nabrać siły czy też móc wykazać się większą wytrzymałością, to potrzebujemy czegoś jeszcze.
Jak wybrać najlepszą zabawkę kreatywną dla dziecka?”
W mnogości zabawek dostępnych w sklepach można się zgubić. Kuszą wesołymi kolorami, dźwiękami, a reklamodawcy przekonują, że tylko ich produkt zapewni dziecku prawidłowy rozwój.
OGRODOWY POMIDOR BOHATEREM TEJ ZIMY – NOWY SMAK WIELOZBOŻOWYCH CHIPSÓW SUNBITES
• To kolejna propozycja od Sunbites na pyszną i lekką przekąskę idealną na przerwę • Twarzą kampanii promującej nowy produkt jest Małgorzata Socha
Niezapomniane urodziny dla dziecka - jak zorganizować?
“Mamo, chcę mieć przyjęcie urodzinowe!” - coraz częściej słyszysz od swojej pociechy te słowa? Możesz spełnić jej marzenia i przygotować wspaniałe urodziny dla dziecka. Postaw na kreatywność i dobrą organizację.
255 pluszaków dla podopiecznych Fundacji Serce Dziecka
Prawie 62 tys. euro i ponad 250 pluszaków udało się zebrać dzięki zaangażowaniu mieszkańców Warszawy podczas tegorocznej edycji „Pluszaki dla Edukacji”. Maskotki trafiły do podopiecznych Fundacji Serce Dziecka, pieniądze zostaną przekazane na rzecz edukacji dzieci z najbiedniejszych krajów świat
Ser topiony Beauty z błonnikiem marki LACTIMA
Zdrowy tryb życia najczęściej kojarzy się z listą wyrzeczeń, szczególnie w kwestii diety. Ser topiony w plastrach z błonnikiem Beauty marki LACTIMA to lekka alternatywa dla osób dbających o zdrowie i nienaganną sylwetkę, a zarazem potrafiących w pełni cieszyć się życiem.
Wątki na forum z tego dnia
- Navington Heritage - bujanie w stylu retro - komentarze (0)
- Kropla zdrowia w kuchni - komentarze (0)
- Koniec wymówek - zrób badanie! - komentarze (0)
- Telefonem zarezerwuj bilet lotniczy, sprawdź promocje i poczytaj o ulubionym ... (0)
- Trening i odżywki - komentarze (0)
- Jak wybrać najlepszą zabawkę kreatywną dla dziecka?” - komentarze (0)
- OGRODOWY POMIDOR BOHATEREM TEJ ZIMY – NOWY SMAK WIELOZBOŻOWYCH CHIPSÓW SUNBI... (0)
- Niezapomniane urodziny dla dziecka - jak zorganizować? - komentarze (0)
- OGRODOWY POMIDOR BOHATEREM TEJ ZIMY – NOWY SMAK WIELOZBOŻOWYCH CHIPSÓW SUNBI... (0)
- 255 pluszaków dla podopiecznych Fundacji Serce Dziecka - komentarze (0)
- Ser topiony Beauty z błonnikiem marki LACTIMA - komentarze (0)
- Jak zadbać o włosy, skórę i paznokcie zimą? - komentarze (0)
Wyszukiwarka:
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
ASICS EMEA odnotowuje wzrost we wszystkich kanałach i kategoriach w III kwartale 2025 roku
ASICS EMEA ogłosił wyniki finansowe za III kwartał 2025 roku. Przychody wzrosły o 17,7% w porównaniu z III kwartałem 2024 roku.
Tylko 14% uczniów w szkołach ponadpodstawowych uczęszcza na edukację zdrowotną
Tylko 14% uczniów szkół ponadpodstawowych w Warszawie uczęszcza na zajęcia z edukacji zdrowotnej – reszta została z nich wypisana.
Defibrylatory AED - Automatyczny Defibrylator Zewnętrzny
Nagłe zatrzymanie krążenia może wystąpić u osób w każdym wieku i w różnych sytuacjach. Szybkie udzielenie pomocy może znacząco zwiększać szanse na podjęcie działań ratunkowych.
Nawet 1,5 mln Polaków może nie wiedzieć, że ma cukrzycę. Oczy mogą zdradzić wczesne sygnały choroby
W Polsce na cukrzycę cierpi ponad 3 mln osób, a 1,5 mln może nie wiedzieć o chorobie. Z okazji Światowego Dnia Cukrzycy ekspertka marki Alensa przypomina, że regularne badania wzroku pomagają we wczesnym wykryciu problemu.
Najczęściej czytane artykuły:
Hubert Hurkacz w kampanii billboardowej „Moje codzienne nawodnienie”
Hubert Hurkacz zachęca do picia wody w kampanii Waterdrop „Moje codzienne nawodnienie”. Billboardy z tenisistą pojawiły się w największych miastach Polski. Marka przypomina, że prawie połowa Polaków pije za mało wody, a małe, codzienne wybory mają znaczenie dla zdrowia i planety.
Nowy smak Waterdrop: Cola Orange - klasyka w lekkim wydaniu
Waterdrop wprowadza limitowany smak Microdrinka Cola Orange – połączenie klasycznego smaku coli z nutą pomarańczy w lekkiej, bezcukrowej formie.
Ceny kawy w kawiarniach o ⅕ w górę od 2022 r., kawy z mlekiem nawet o 64 proc. droższe od espresso.
Średni koszt filiżanki espresso w polskich kawiarni wynosi 9 zł, co czyni ją najbardziej przystępnym rodzajem kawy do wypicia „na mieście”.
Świętujemy Dzień Pierogów: wzrost zamówień o 15% jesienią. Gdy robi się chłodno, zamawiamy pierogi
Gdy dni stają się krótsze, a za oknem coraz częściej pojawia się chłód i deszcz, Polacy chętniej sięgają po dania, które przywołują wspomnienia rodzinnych spotkań i dają poczucie domowego ciepła.
W jaki sposób produkty farmaceutyczne uzyskują dostęp do rynku? Kluczowe procesy i instytucje w Unii
Komentarz przygotował Dr Ioannis Papasotiriou.
Nawet 1,5 mln Polaków może nie wiedzieć, że ma cukrzycę. Oczy mogą zdradzić wczesne sygnały choroby
W Polsce na cukrzycę cierpi ponad 3 mln osób, a 1,5 mln może nie wiedzieć o chorobie. Z okazji Światowego Dnia Cukrzycy ekspertka marki Alensa przypomina, że regularne badania wzroku pomagają we wczesnym wykryciu problemu.
Defibrylatory AED - Automatyczny Defibrylator Zewnętrzny
Nagłe zatrzymanie krążenia może wystąpić u osób w każdym wieku i w różnych sytuacjach. Szybkie udzielenie pomocy może znacząco zwiększać szanse na podjęcie działań ratunkowych.
Tylko 14% uczniów w szkołach ponadpodstawowych uczęszcza na edukację zdrowotną
Tylko 14% uczniów szkół ponadpodstawowych w Warszawie uczęszcza na zajęcia z edukacji zdrowotnej – reszta została z nich wypisana.
ASICS EMEA odnotowuje wzrost we wszystkich kanałach i kategoriach w III kwartale 2025 roku
ASICS EMEA ogłosił wyniki finansowe za III kwartał 2025 roku. Przychody wzrosły o 17,7% w porównaniu z III kwartałem 2024 roku.
