Wtorek, 2013-07-30 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:
Poznaj sekret pięknych Francuzek
Mezoterapia to ulubiony zabieg pielęgnacyjny Francuzek. Dostarczanie składników odżywczych w głąb skóry jest ich receptą na piękną i zadbaną cerę. – Polki coraz chętniej idą w ich ślady, bo mają świadomość, że kremy nie dają rewelacyjnych efektów – mówi dr Agnieszka Bliżanowska.
Seria kosmetyków z jedwabiem od Madame LAMBRE
Każda kobieta poszukuje swojego cudownego kosmetyku, który pozwoli jej skórze zachować młodość i blask.
LAMBRE na Jarmarku św. Dominika
Jarmark św. Dominika to wspaniała plenerowa impreza kulturalno-handlowa, jedna z większych w Europie, której tradycja liczy sobie ponad 750 lat.
Marcin Chabowski wciąż w barwach ASICS
Czołowy polski maratończyk, Marcin Chabowski przedłużył współpracę z firmą ASICS. Jako ambasador marki w dalszym ciągu będzie trenował i startował w sprzęcie ASICS. Marcin będzie również testował najnowsze produkty ASICS i promował bieganie na najważniejszych wydarzeniach sportowych.
Podejmij wyzwanie ASICS!
Firma ASICS została sponsorem 14. Poznań Maraton. Specjalnie dla maratończyków, którzy ukończą poznański maraton firma ASICS przygotowała konkurs, którego zwycięzca otrzyma pakiet startowy 38. Marathon de Paris!
Polska żywność ponownie doceniona
W trakcie IX audytu produktów spożywczych biorących udział w Ogólnopolskim Programie Promocyjnym „Doceń polskie”, eksperci oceniali zgłoszone wyroby i decydowali, które z nich powinny zostać wyróżnione certyfikatem.
Dożynkowe – piwo słowiańskich bogów
Odkrywając tajemnicę i magię ludowego święta jakim są Dożynki trzeba wyruszyć daleko w przeszłość, aż do czasów gdy ziemie polskie zamieszkiwane były przez Słowian. Dożynki bowiem są świętem wywodzącym się z tradycji słowiańskiej.
Kosmetyki Realu Madryt w salonikach Kolportera
Licencjonowane kosmetyki o nazwie Realmadrid, firmowane przez słynny hiszpański klub piłkarski, trafiły do oferty saloników prasowych Kolportera.
Wątki na forum z tego dnia
- Poznaj sekret pięknych Francuzek - komentarze (0)
- Seria kosmetyków z jedwabiem od Madame LAMBRE - komentarze (0)
- LAMBRE na Jarmarku św. Dominika - komentarze (0)
- Marcin Chabowski wciąż w barwach ASICS - komentarze (0)
- Podejmij wyzwanie ASICS! - komentarze (0)
- Polska żywność ponownie doceniona - komentarze (0)
- Dożynkowe – piwo słowiańskich bogów - komentarze (0)
- Kosmetyki Realu Madryt w salonikach Kolportera - komentarze (0)
Wyszukiwarka:
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
ASICS EMEA odnotowuje wzrost we wszystkich kanałach i kategoriach w III kwartale 2025 roku
ASICS EMEA ogłosił wyniki finansowe za III kwartał 2025 roku. Przychody wzrosły o 17,7% w porównaniu z III kwartałem 2024 roku.
Tylko 14% uczniów w szkołach ponadpodstawowych uczęszcza na edukację zdrowotną
Tylko 14% uczniów szkół ponadpodstawowych w Warszawie uczęszcza na zajęcia z edukacji zdrowotnej – reszta została z nich wypisana.
Defibrylatory AED - Automatyczny Defibrylator Zewnętrzny
Nagłe zatrzymanie krążenia może wystąpić u osób w każdym wieku i w różnych sytuacjach. Szybkie udzielenie pomocy może znacząco zwiększać szanse na podjęcie działań ratunkowych.
Nawet 1,5 mln Polaków może nie wiedzieć, że ma cukrzycę. Oczy mogą zdradzić wczesne sygnały choroby
W Polsce na cukrzycę cierpi ponad 3 mln osób, a 1,5 mln może nie wiedzieć o chorobie. Z okazji Światowego Dnia Cukrzycy ekspertka marki Alensa przypomina, że regularne badania wzroku pomagają we wczesnym wykryciu problemu.
W jaki sposób produkty farmaceutyczne uzyskują dostęp do rynku? Kluczowe procesy i instytucje w Unii
Komentarz przygotował Dr Ioannis Papasotiriou.
Najczęściej czytane artykuły:
Hubert Hurkacz w kampanii billboardowej „Moje codzienne nawodnienie”
Hubert Hurkacz zachęca do picia wody w kampanii Waterdrop „Moje codzienne nawodnienie”. Billboardy z tenisistą pojawiły się w największych miastach Polski. Marka przypomina, że prawie połowa Polaków pije za mało wody, a małe, codzienne wybory mają znaczenie dla zdrowia i planety.
Nowy smak Waterdrop: Cola Orange - klasyka w lekkim wydaniu
Waterdrop wprowadza limitowany smak Microdrinka Cola Orange – połączenie klasycznego smaku coli z nutą pomarańczy w lekkiej, bezcukrowej formie.
Ceny kawy w kawiarniach o ⅕ w górę od 2022 r., kawy z mlekiem nawet o 64 proc. droższe od espresso.
Średni koszt filiżanki espresso w polskich kawiarni wynosi 9 zł, co czyni ją najbardziej przystępnym rodzajem kawy do wypicia „na mieście”.
Świętujemy Dzień Pierogów: wzrost zamówień o 15% jesienią. Gdy robi się chłodno, zamawiamy pierogi
Gdy dni stają się krótsze, a za oknem coraz częściej pojawia się chłód i deszcz, Polacy chętniej sięgają po dania, które przywołują wspomnienia rodzinnych spotkań i dają poczucie domowego ciepła.
W jaki sposób produkty farmaceutyczne uzyskują dostęp do rynku? Kluczowe procesy i instytucje w Unii
Komentarz przygotował Dr Ioannis Papasotiriou.
Nawet 1,5 mln Polaków może nie wiedzieć, że ma cukrzycę. Oczy mogą zdradzić wczesne sygnały choroby
W Polsce na cukrzycę cierpi ponad 3 mln osób, a 1,5 mln może nie wiedzieć o chorobie. Z okazji Światowego Dnia Cukrzycy ekspertka marki Alensa przypomina, że regularne badania wzroku pomagają we wczesnym wykryciu problemu.
Defibrylatory AED - Automatyczny Defibrylator Zewnętrzny
Nagłe zatrzymanie krążenia może wystąpić u osób w każdym wieku i w różnych sytuacjach. Szybkie udzielenie pomocy może znacząco zwiększać szanse na podjęcie działań ratunkowych.
Tylko 14% uczniów w szkołach ponadpodstawowych uczęszcza na edukację zdrowotną
Tylko 14% uczniów szkół ponadpodstawowych w Warszawie uczęszcza na zajęcia z edukacji zdrowotnej – reszta została z nich wypisana.
ASICS EMEA odnotowuje wzrost we wszystkich kanałach i kategoriach w III kwartale 2025 roku
ASICS EMEA ogłosił wyniki finansowe za III kwartał 2025 roku. Przychody wzrosły o 17,7% w porównaniu z III kwartałem 2024 roku.
Jedzenie, emocje i akceptacja siebie – inspirujące spotkanie z Karoliną Gruszecką w Galerii Pomorski
Galeria Pomorska zaprasza na kolejne wydarzenie w ramach nowego cyklu „GP Loves You!”. Już w sobotę 18 października w Kinie Helios w galerii odbędzie się wykład Karoliny Gruszeckiej, psychodietetyczki i trenerki personalnej, poświęcony budowaniu zdrowej relacji z jedzeniem i samym sobą.