Wtorek, 2010-12-7 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:
O skórze, co się zimy nie boi
Atak zimy zaskoczył nie tylko drogowców, bezlitośnie obnażył także wszystkie słabe strony naszej skóry: we znaki nagle dają się nam spierzchnięte usta, przesuszone policzki. Jak odeprzeć atak zimy na naszą skórę? Z pomocą przychodzi medycyna estetyczna.
Piękno i młodość od Mikołaja
Czy można podarować ukochanej osobie botoks lub zabieg odmładzający na Mikołaja? Tak, ale tylko po konsultacji lekarskiej – odpowiadają eksperci medycyny estetycznej. Kuracje odmładzające lub poprawiające wygląd to nie towar z supermarketu.
Nieskazitelny i trwały make up
INGRID COSMETICS wprowadza na rynek nowy produkt – PRELUDE PRIMER BASE, czyli bezbarwną, matującą bazę pod makijaż. Ten wielofunkcyjny kosmetyk, stosowany pod fluid lub puder, wyraźnie wygładza i matuje cerę oraz doskonale wydłuża trwałość makijażu.
Floslek pod choinkę
Floslek przypomina o kosmetykach, które połączone w odpowiednie zestawy mogą stanowić gustowny prezent. Kobiety dojrzałe z pewnością ucieszą się z kosmetyków z serii ReVITA C 45+ lub Rosa Mosqueta 50+, zaś panowie będą zadowoleni upominku w postaci wybranych produktów z serii Flosmen.
Egzotyczna podróż ze smakiem "Coco Drink Blood Orange" marki dr Antonio Martins
W poszukiwaniu egzotycznych smaków sięgamy po tropikalne owoce, zaskakujące nas swoją słodyczą, kuszącym zapachem i delikatnym miąższem pełnym witamin i wartości odżywczych.
Finał jesiennej odsłony kampanii edukacyjnej "Mam SM"
Zakończył się jesienny cykl ogólnopolskiej kampanii społecznej „Mam SM”. Akcje edukacyjne uświadamiające problematykę stwardnienia rozsianego odbyły się na uniwersytetach w Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Katowicach i Wrocławiu.
Wątki na forum z tego dnia
- FLOSLEK POD CHOINKĘ - komentarze (1)
- O skórze, co się zimy nie boi - komentarze (0)
- Piękno i młodość od Mikołaja - komentarze (0)
- Piękno i młodość od Mikołaja - komentarze (0)
- NIESKAZITELNY I TRWAŁY MAKE UP - komentarze (0)
- Oryginalne prezenty do pielęgnacji ciała - komentarze (0)
- Egzotyczna podróż ze smakiem „Coco Drink Blood Orange” marki dr Antonio Marti... (0)
- Finał jesiennej odsłony kampanii edukacyjnej „Mam SM” - komentarze (0)
Wyszukiwarka:
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Dania zaostrza zasady korzystania z mediów społecznościowych przez dzieci
Decyzja duńskiego rządu o wprowadzeniu minimalnego wieku 15 lat dla użytkowników mediów społecznościowych otwiera w Europie nowy rozdział w dyskusji o ochronie dzieci w Internecie.
Dostępna innowacyjna metoda dla pacjentów dializowanych: mniejsze ryzyko powikłań chirurgicznych i k
Innowacyjna metoda endowaskularnego wytwarzania przetoki (endoAVF) zdobywa uznanie na świecie. Procedura jest już dostępna w wybranych ośrodkach w Ameryce Północnej i Europie, m.in. w Niemczech i Wielkiej Brytanii, a liczba krajów wdrażających tę technikę systematycznie rośnie.
Psychiatra młodzieży w Krakowie – charakterystyka najczęściej rozpoznawanych trudności
Dojrzewanie to okres intensywnych zmian biologicznych, emocjonalnych i społecznych, które mogą towarzyszyć pojawieniu się różnorodnych wyzwań psychicznych.
ASICS EMEA odnotowuje wzrost we wszystkich kanałach i kategoriach w III kwartale 2025 roku
ASICS EMEA ogłosił wyniki finansowe za III kwartał 2025 roku. Przychody wzrosły o 17,7% w porównaniu z III kwartałem 2024 roku.
Tylko 14% uczniów w szkołach ponadpodstawowych uczęszcza na edukację zdrowotną
Tylko 14% uczniów szkół ponadpodstawowych w Warszawie uczęszcza na zajęcia z edukacji zdrowotnej – reszta została z nich wypisana.
Najczęściej czytane artykuły:
Hubert Hurkacz w kampanii billboardowej „Moje codzienne nawodnienie”
Hubert Hurkacz zachęca do picia wody w kampanii Waterdrop „Moje codzienne nawodnienie”. Billboardy z tenisistą pojawiły się w największych miastach Polski. Marka przypomina, że prawie połowa Polaków pije za mało wody, a małe, codzienne wybory mają znaczenie dla zdrowia i planety.
Nowy smak Waterdrop: Cola Orange - klasyka w lekkim wydaniu
Waterdrop wprowadza limitowany smak Microdrinka Cola Orange – połączenie klasycznego smaku coli z nutą pomarańczy w lekkiej, bezcukrowej formie.
Ceny kawy w kawiarniach o ⅕ w górę od 2022 r., kawy z mlekiem nawet o 64 proc. droższe od espresso.
Średni koszt filiżanki espresso w polskich kawiarni wynosi 9 zł, co czyni ją najbardziej przystępnym rodzajem kawy do wypicia „na mieście”.
Świętujemy Dzień Pierogów: wzrost zamówień o 15% jesienią. Gdy robi się chłodno, zamawiamy pierogi
Gdy dni stają się krótsze, a za oknem coraz częściej pojawia się chłód i deszcz, Polacy chętniej sięgają po dania, które przywołują wspomnienia rodzinnych spotkań i dają poczucie domowego ciepła.
W jaki sposób produkty farmaceutyczne uzyskują dostęp do rynku? Kluczowe procesy i instytucje w Unii
Komentarz przygotował Dr Ioannis Papasotiriou.
Nawet 1,5 mln Polaków może nie wiedzieć, że ma cukrzycę. Oczy mogą zdradzić wczesne sygnały choroby
W Polsce na cukrzycę cierpi ponad 3 mln osób, a 1,5 mln może nie wiedzieć o chorobie. Z okazji Światowego Dnia Cukrzycy ekspertka marki Alensa przypomina, że regularne badania wzroku pomagają we wczesnym wykryciu problemu.
Defibrylatory AED - Automatyczny Defibrylator Zewnętrzny
Nagłe zatrzymanie krążenia może wystąpić u osób w każdym wieku i w różnych sytuacjach. Szybkie udzielenie pomocy może znacząco zwiększać szanse na podjęcie działań ratunkowych.
Tylko 14% uczniów w szkołach ponadpodstawowych uczęszcza na edukację zdrowotną
Tylko 14% uczniów szkół ponadpodstawowych w Warszawie uczęszcza na zajęcia z edukacji zdrowotnej – reszta została z nich wypisana.
ASICS EMEA odnotowuje wzrost we wszystkich kanałach i kategoriach w III kwartale 2025 roku
ASICS EMEA ogłosił wyniki finansowe za III kwartał 2025 roku. Przychody wzrosły o 17,7% w porównaniu z III kwartałem 2024 roku.
Ekspert wyjaśnia: czy mężczyźni mogą kupić tabletkę dzień po?
Kiedy myślimy o „tabletce dzień po”, zazwyczaj widzimy decyzję kobiety – szybką, trudną i bardzo osobistą. To ona staje przed wyborem, to ona idzie do apteki, to ona mierzy się z oceną innych. Zakładamy, że temat antykoncepcji awaryjnej nie dotyczy mężczyzn, że nie mają wiedzy ani zainteresowania.