Środa, 2025-09-3 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:

Tesori d’Oriente Byzantium. Poznaj zapach, który przenosi w świat cesarskiego luksusu
Byzantium to zapach pełen kontrastów – słodycz orientalnych przypraw łączy się z głębią drzewnych nut, a woń kadzidła i piżma tworzy tajemniczy, niemal hipnotyzujący aromat.

Nowość od Tesori d’Oriente
trzy kultowe zapachy w nowej formie - lekkie, orzeźwiające mgiełki
Przyszedł wyczekiwany sezon na Pumpkin Spice Latte! Kultowy napój powraca do kawiarni Starbucks
Gdy na drzewach pojawia się więcej barw, a dni stają się chłodniejsze, to znak, że nadszedł wyczekiwany sezon Pumpkin Spice Latte. Ten symbol jesieni powraca do Starbucks już 2 września, razem z masą sezonowych pyszności i gadżetów.
„Fresh & Fruity – galaretki nadziane latem” - nowa kampania marki Fresh & Fruity
Producent słodyczy Wawel, właściciel marki Fresh & Fruity, prezentuje nowy spot reklamowy pod hasłem „Fresh & Fruity - galaretki nadziane latem”. To już druga produkcja w tym roku stworzona z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, podkreślająca innowacyjny kierunek komunikacji marki.
Kampania edukacyjna Poranek Po wyróżniona przez The Association of the European Self-Care Industry
Z okazji Międzynarodowego Dnia Dbania o Siebie The Association of the European Self-Care Industry (AESGP) uruchomiło nową platformę cyfrową Self-Care Insight & Inspire, na której prezentowane są najciekawsze europejskie kampanie promujące edukację zdrowotną.

Jesienna edycja Jarmarku Produktów Regionalnych w CH Biała – czas na lokalne smaki tradycji!
W dniach 3–6 września w CH Biała odbędzie się jesienna edycja Jarmarku Produktów Regionalnych Smak Tradycji.
Wątki na forum z tego dnia
- Poznaj zapach, który przenosi w świat cesarskiego luksusu - komentarze (0)
- Nowość od Tesori d’Oriente - komentarze (0)
- Pumpkin Spice Latte powraca! - komentarze (0)
- Przyszedł wyczekiwany sezon! Kultowy napój powraca do kawiarni Starbucks - ko... (0)
- „Fresh & Fruity – galaretki nadziane latem” - nowa kampania marki Fresh & Fru... (0)
- Nowa kampania marki Fresh & Fruity - komentarze (0)
- Kampania edukacyjna Poranek Po wyróżniona przez The Association of the Europe... (0)
- Jesienna edycja Jarmarku Produktów Regionalnych w CH Biała – czas na lokalne ... (0)
Wyszukiwarka:
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Włoski klimat w domu– z Mąką na pizzę z linii Domowa Piekarnia
Po powrocie z podróży do Włoch wiele osób tęskni za smakiem włoskich potraw – szczególnie za klasyczną, kultową pizzą. Jednak, gdy po zakończonym urlopie zamarzymy o aromacie wakacyjnego ciasta, nie musimy rezerwować biletu powrotnego. Możemy przygotować je także na miejscu.
Powstała Grupa Robocza ds. zaawansowanej praktyki pielęgniarskiej
W odpowiedzi na rosnące potrzeby systemu ochrony zdrowia powołano Grupę Roboczą ds. Zaawansowanej Praktyki Pielęgniarskiej w Anestezjologii i Intensywnej Opiece w ramach Koalicji na rzecz Bezpieczeństwa Szpitali.
Mała przekąska z wielką historią, Orbit i Dzień Gumy do żucia
Dziś guma do żucia to nie tylko sposób na orzeźwienie, lecz także globalny fenomen oraz nieodłączny element popkultury. Nic więc dziwnego, że produkt doczekał się swojego święta, które przypada 30 września.
Bonding Gdańsk - czym jest i jak przebiega zabieg?
Bonding Gdańsk - czym jest i jak przebiega zabieg?
Przesyłanie intymnych zdjęć. Konsekwencje dla dzieci i dorosłych
Według London University College, około 76% dziewczyn w wieku między 12. a 18. rokiem życia przyznało, że otrzymało niechciane zdjęcie o charakterze seksualnym. Z badań UN Women UK wynika, że 48% kobiet powyżej 18. roku życia padło ofiarą internetowych ekshibicjonistów.
Najczęściej czytane artykuły:
Przesyłanie intymnych zdjęć. Konsekwencje dla dzieci i dorosłych
Według London University College, około 76% dziewczyn w wieku między 12. a 18. rokiem życia przyznało, że otrzymało niechciane zdjęcie o charakterze seksualnym. Z badań UN Women UK wynika, że 48% kobiet powyżej 18. roku życia padło ofiarą internetowych ekshibicjonistów.
Bonding Gdańsk - czym jest i jak przebiega zabieg?
Bonding Gdańsk - czym jest i jak przebiega zabieg?
Mała przekąska z wielką historią, Orbit i Dzień Gumy do żucia
Dziś guma do żucia to nie tylko sposób na orzeźwienie, lecz także globalny fenomen oraz nieodłączny element popkultury. Nic więc dziwnego, że produkt doczekał się swojego święta, które przypada 30 września.
Polacy pytają Google’a i AI o tabletkę dzień po!
W dniu 26 września obchodzimy Światowy Dzień Antykoncepcji – globalną inicjatywę przypominającą, że dostęp do środków antykoncepcyjnych jest podstawowym prawem człowieka. Coraz częściej jednak miejscem, do którego ludzie zwracają się po informację o zdrowiu reprodukcyjnym jest Internet.
Powstała Grupa Robocza ds. zaawansowanej praktyki pielęgniarskiej
W odpowiedzi na rosnące potrzeby systemu ochrony zdrowia powołano Grupę Roboczą ds. Zaawansowanej Praktyki Pielęgniarskiej w Anestezjologii i Intensywnej Opiece w ramach Koalicji na rzecz Bezpieczeństwa Szpitali.
Kolorowe ziemniaki czyli „superfoods” po polsku
Uniwersytet w Siedlcach prowadzi innowacyjne badania nad uprawą ziemniaka jadalnego o barwnym miąższu. To warzywo, które może stać się polską odpowiedzią na światowy trend „superfoods”.
„Zrzuć to, co nie Twoje. Zaufaj sobie” – warsztaty rozwojowe w Nowym Rynku
Galeria Nowy Rynek zaprasza 24 września na drugie z cyklu bezpłatnych warsztatów rozwojowych, prowadzone przez Izabelę Żurawicką – przewodniczkę na ścieżkach uważności i autentyczności. Spotkanie przebiegać będzie pod hasłem „Zrzuć to, co nie Twoje. Zaufaj sobie”.
Włoski klimat w domu– z Mąką na pizzę z linii Domowa Piekarnia
Po powrocie z podróży do Włoch wiele osób tęskni za smakiem włoskich potraw – szczególnie za klasyczną, kultową pizzą. Jednak, gdy po zakończonym urlopie zamarzymy o aromacie wakacyjnego ciasta, nie musimy rezerwować biletu powrotnego. Możemy przygotować je także na miejscu.
„Fresh & Fruity – galaretki nadziane latem” - nowa kampania marki Fresh & Fruity
Producent słodyczy Wawel, właściciel marki Fresh & Fruity, prezentuje nowy spot reklamowy pod hasłem „Fresh & Fruity - galaretki nadziane latem”. To już druga produkcja w tym roku stworzona z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, podkreślająca innowacyjny kierunek komunikacji marki.
Przyszedł wyczekiwany sezon na Pumpkin Spice Latte! Kultowy napój powraca do kawiarni Starbucks
Gdy na drzewach pojawia się więcej barw, a dni stają się chłodniejsze, to znak, że nadszedł wyczekiwany sezon Pumpkin Spice Latte. Ten symbol jesieni powraca do Starbucks już 2 września, razem z masą sezonowych pyszności i gadżetów.