Środa, 2025-09-3 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:
Tesori d’Oriente Byzantium. Poznaj zapach, który przenosi w świat cesarskiego luksusu
Byzantium to zapach pełen kontrastów – słodycz orientalnych przypraw łączy się z głębią drzewnych nut, a woń kadzidła i piżma tworzy tajemniczy, niemal hipnotyzujący aromat.
Nowość od Tesori d’Oriente
trzy kultowe zapachy w nowej formie - lekkie, orzeźwiające mgiełki
Przyszedł wyczekiwany sezon na Pumpkin Spice Latte! Kultowy napój powraca do kawiarni Starbucks
Gdy na drzewach pojawia się więcej barw, a dni stają się chłodniejsze, to znak, że nadszedł wyczekiwany sezon Pumpkin Spice Latte. Ten symbol jesieni powraca do Starbucks już 2 września, razem z masą sezonowych pyszności i gadżetów.
„Fresh & Fruity – galaretki nadziane latem” - nowa kampania marki Fresh & Fruity
Producent słodyczy Wawel, właściciel marki Fresh & Fruity, prezentuje nowy spot reklamowy pod hasłem „Fresh & Fruity - galaretki nadziane latem”. To już druga produkcja w tym roku stworzona z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, podkreślająca innowacyjny kierunek komunikacji marki.
Kampania edukacyjna Poranek Po wyróżniona przez The Association of the European Self-Care Industry
Z okazji Międzynarodowego Dnia Dbania o Siebie The Association of the European Self-Care Industry (AESGP) uruchomiło nową platformę cyfrową Self-Care Insight & Inspire, na której prezentowane są najciekawsze europejskie kampanie promujące edukację zdrowotną.
Jesienna edycja Jarmarku Produktów Regionalnych w CH Biała – czas na lokalne smaki tradycji!
W dniach 3–6 września w CH Biała odbędzie się jesienna edycja Jarmarku Produktów Regionalnych Smak Tradycji.
Wątki na forum z tego dnia
- Kampania edukacyjna Poranek Po wyróżniona przez The Association of the Europe... (1)
- Poznaj zapach, który przenosi w świat cesarskiego luksusu - komentarze (0)
- Nowość od Tesori d’Oriente - komentarze (0)
- Pumpkin Spice Latte powraca! - komentarze (0)
- Przyszedł wyczekiwany sezon! Kultowy napój powraca do kawiarni Starbucks - ko... (0)
- „Fresh & Fruity – galaretki nadziane latem” - nowa kampania marki Fresh & Fru... (0)
- Nowa kampania marki Fresh & Fruity - komentarze (0)
- Jesienna edycja Jarmarku Produktów Regionalnych w CH Biała – czas na lokalne ... (0)
Wyszukiwarka:
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Zimowa kolekcja Wawel - słodycze, które łączą pokolenia
Zimowa kolekcja Wawel to połączenie wyjątkowego smaku i efektownej oprawy graficznej. Tegoroczną ofertę ozdobiono nowoczesnymi, zimowymi motywami, które dodają świątecznego uroku. To idealny wybór na prezent, słodki upominek lub chwilę przyjemności w zimowe dni.
Zmysłowa podróż inspirowana orientalną harmonią i pięknem kwiatu lotosu
Zmysłowa podróż inspirowana orientalną harmonią i pięknem kwiatu lotosu z kolekcją Fior di Loto
WAGI EXPLORER Zrodzone z tradycji, stworzone dla innowacji!
OHAUS Corporation, światowy lider w dziedzinie projektowania i produkcji urządzeń wagowych, ma przyjemność zaprezentować nową serię wag EXPLORER
Jak dbać o fale, loki i sprężynki w chłodne dni?
Wielkimi krokami zbliża się ta pora roku, kiedy temperatury spadają, a korzenne przyprawy pojawiają się w rozgrzewającej latte.
Więcej komfortu, mniejsza waga ASICS wprowadza na rynek nowy model GEL-NIMBUS 28
ASICS ogłasza premierę 28. generacji butów GEL-NIMBUS. Kultowego, amortyzowanego modelu biegowego, znanego z miękkiego jak chmury tłumienia i wyjątkowego komfortu, który wspiera zarówno ciało, jak i umysł.
Najczęściej czytane artykuły:
Hubert Hurkacz w kampanii billboardowej „Moje codzienne nawodnienie”
Hubert Hurkacz zachęca do picia wody w kampanii Waterdrop „Moje codzienne nawodnienie”. Billboardy z tenisistą pojawiły się w największych miastach Polski. Marka przypomina, że prawie połowa Polaków pije za mało wody, a małe, codzienne wybory mają znaczenie dla zdrowia i planety.
Nowy smak Waterdrop: Cola Orange - klasyka w lekkim wydaniu
Waterdrop wprowadza limitowany smak Microdrinka Cola Orange – połączenie klasycznego smaku coli z nutą pomarańczy w lekkiej, bezcukrowej formie.
Ceny kawy w kawiarniach o ⅕ w górę od 2022 r., kawy z mlekiem nawet o 64 proc. droższe od espresso.
Średni koszt filiżanki espresso w polskich kawiarni wynosi 9 zł, co czyni ją najbardziej przystępnym rodzajem kawy do wypicia „na mieście”.
W jaki sposób produkty farmaceutyczne uzyskują dostęp do rynku? Kluczowe procesy i instytucje w Unii
Komentarz przygotował Dr Ioannis Papasotiriou.
Więcej komfortu, mniejsza waga ASICS wprowadza na rynek nowy model GEL-NIMBUS 28
ASICS ogłasza premierę 28. generacji butów GEL-NIMBUS. Kultowego, amortyzowanego modelu biegowego, znanego z miękkiego jak chmury tłumienia i wyjątkowego komfortu, który wspiera zarówno ciało, jak i umysł.
Nawet 1,5 mln Polaków może nie wiedzieć, że ma cukrzycę. Oczy mogą zdradzić wczesne sygnały choroby
W Polsce na cukrzycę cierpi ponad 3 mln osób, a 1,5 mln może nie wiedzieć o chorobie. Z okazji Światowego Dnia Cukrzycy ekspertka marki Alensa przypomina, że regularne badania wzroku pomagają we wczesnym wykryciu problemu.
Defibrylatory AED - Automatyczny Defibrylator Zewnętrzny
Nagłe zatrzymanie krążenia może wystąpić u osób w każdym wieku i w różnych sytuacjach. Szybkie udzielenie pomocy może znacząco zwiększać szanse na podjęcie działań ratunkowych.
Jak dbać o fale, loki i sprężynki w chłodne dni?
Wielkimi krokami zbliża się ta pora roku, kiedy temperatury spadają, a korzenne przyprawy pojawiają się w rozgrzewającej latte.
Tylko 14% uczniów w szkołach ponadpodstawowych uczęszcza na edukację zdrowotną
Tylko 14% uczniów szkół ponadpodstawowych w Warszawie uczęszcza na zajęcia z edukacji zdrowotnej – reszta została z nich wypisana.
WAGI EXPLORER Zrodzone z tradycji, stworzone dla innowacji!
OHAUS Corporation, światowy lider w dziedzinie projektowania i produkcji urządzeń wagowych, ma przyjemność zaprezentować nową serię wag EXPLORER