Środa, 2020-09-16 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:
Aż 88% Polek uważa, że możliwość zarabiania własnych pieniędzydaje im wolność i niezależność!
86% Polek uważa, że zawsze można zmienić swoje życie i zacząć je od nowa – niezależnie od wieku. To dane z najnowszego badania przeprowadzonego dla firmy Avon Cosmetics Polska. Kluczowa w poczuciu niezależności jest też możliwość zarabiania pieniędzy. Czego jeszcze nie wiemy o kobietach?
Galeria Zaspa zaprasza na Bieg Zaspy
Bieg Zaspy to cykliczne wydarzenie gwarantujące wspaniałą zabawę dla mieszkańców Zaspy i okolic.
Milka rusza z kampanią „Czas delikatności” i wyjątkową loterią „Wygrywaj i pomagaj z Milką”
Warszawa, wrzesień 2020 r. – Właśnie wystartowała nowa kampania marki Milka, w ramach której ruszyła wyjątkowa loteria promocyjna „Wygrywaj i pomagaj z Milką”. Tym razem, kupując produkty Milka, konsumenci będą mieli okazję nie tylko do zdobycia nagród pieniężnych, ale także wsparcia potrzebujących
Bukmacherzy: 80% szans na transfer Bale'a do Tottenhamu
Wczoraj świat obiegła informacja o negocjacjach pomiędzy Tottenhamem Hotspur a Realem Madryt w sprawie przejścia Garetha Bale’a do drużyny z północnego Londynu. Dla Walijczyka byłby to powrót do klubu, który opuścił jako najdroższy piłkarz świata latem 2013 roku.
Marka Delicje dołącza do programu zrównoważonego pozyskiwania pszenicy Harmony
WARSZAWA, wrzesień 2020 r. – Od września na opakowaniach ciastek Delicje znajdzie się logo Harmony. To wiodąca inicjatywa firmy Mondelēz International, której celem jest wspieranie bioróżnorodności i dobrych praktyk związanych z ochroną środowiska w zakresie bardziej zrównoważonej produkcji pszenicy
5 rzeczy, których nie możesz przeoczyć przed wyjazdem
Lato dobiega końca, a to świetna okazja na bliższy lub dalszy wyjazd. O czym pamiętać, aby móc w pełni cieszyć się odpoczynkiem i nasycić wzrok pięknem odwiedzanych miejsc? Prezentujemy krótką listę, która pomoże w przygotowaniach do ostatnich letnich wyjazdów.
Marka DUCRAY partnerem kampanii GOTOWI NA ZMIANĘ, która wspiera osoby chore na łuszczycę.
Jak żyć lepiej pomimo widocznej choroby skóry? Cykl poradniczy prowadzą znana jako Pani Łuska Dominika Jeżewska, której udaje się pokazywać, że z łuszczycą można normalnie żyć i trener zdrowego, pozytywnego myślenia Izabela Krawczyk. Partnerem akcji jest marka dermokosmetyków DUCRAY.
Wątki na forum z tego dnia
- Aż 88% Polek uważa, że możliwość zarabiania własnych pieniędzydaje im wolność... (0)
- Galeria Zaspa zaprasza na Bieg Zaspy - komentarze (0)
- Milka rusza z kampanią „Czas delikatności” i wyjątkową loterią „Wygrywaj i po... (0)
- Bukmacherzy: 80% szans na transfer Bale'a do Tottenhamu - komentarze (0)
- Marka Delicje dołącza do programu zrównoważonego pozyskiwania pszenicy Harmon... (0)
- 5 rzeczy, których nie możesz przeoczyć przed wyjazdem - komentarze (0)
- Ruszyła kampania GOTOWI NA ZMIANĘ wspierająca osoby chore na łuszczycę - kome... (0)
Wyszukiwarka:
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Dzielmy się dobrem - razem możemy więcej!
Fundacja DOM działa nieprzerwanie od 1991 roku. Jej nazwa nawiązuje do początków działalności, kiedy pierwszymi podopiecznymi były dzieci z porażeniem mózgowym.
Kuchnia Manor House SPA – zdrowo, smacznie, bez ograniczeń
Zdrowo może znaczyć wybornie, a posiłek dopasowany do indywidualnych potrzeb – stać się prawdziwą przyjemnością. W hotelu Manor House jedzenie jest elementem dobrostanu: naturalne, pełne smaku i tworzone z myślą o weganach, alergikach oraz wszystkich, którzy cenią sobie kuchnię bez kompromisów.
Podaruj sobie i bliskim odrobinę świątecznej radości z czekoladowymi produktami od Mars
W tym roku Mars zaprasza do odkrycia kultowych smaków w sezonowych odsłonach. Limitowane wersje produktów, jak M&M’S® oraz Maltesers®, łączą pokolenia i wprowadzają dawkę zabawy na świąteczny stół.
Zimowa kolekcja Wawel - słodycze, które łączą pokolenia
Zimowa kolekcja Wawel to połączenie wyjątkowego smaku i efektownej oprawy graficznej. Tegoroczną ofertę ozdobiono nowoczesnymi, zimowymi motywami, które dodają świątecznego uroku. To idealny wybór na prezent, słodki upominek lub chwilę przyjemności w zimowe dni.
Zmysłowa podróż inspirowana orientalną harmonią i pięknem kwiatu lotosu
Zmysłowa podróż inspirowana orientalną harmonią i pięknem kwiatu lotosu z kolekcją Fior di Loto
Najczęściej czytane artykuły:
Hubert Hurkacz w kampanii billboardowej „Moje codzienne nawodnienie”
Hubert Hurkacz zachęca do picia wody w kampanii Waterdrop „Moje codzienne nawodnienie”. Billboardy z tenisistą pojawiły się w największych miastach Polski. Marka przypomina, że prawie połowa Polaków pije za mało wody, a małe, codzienne wybory mają znaczenie dla zdrowia i planety.
Nowy smak Waterdrop: Cola Orange - klasyka w lekkim wydaniu
Waterdrop wprowadza limitowany smak Microdrinka Cola Orange – połączenie klasycznego smaku coli z nutą pomarańczy w lekkiej, bezcukrowej formie.
Ceny kawy w kawiarniach o ⅕ w górę od 2022 r., kawy z mlekiem nawet o 64 proc. droższe od espresso.
Średni koszt filiżanki espresso w polskich kawiarni wynosi 9 zł, co czyni ją najbardziej przystępnym rodzajem kawy do wypicia „na mieście”.
W jaki sposób produkty farmaceutyczne uzyskują dostęp do rynku? Kluczowe procesy i instytucje w Unii
Komentarz przygotował Dr Ioannis Papasotiriou.
Więcej komfortu, mniejsza waga ASICS wprowadza na rynek nowy model GEL-NIMBUS 28
ASICS ogłasza premierę 28. generacji butów GEL-NIMBUS. Kultowego, amortyzowanego modelu biegowego, znanego z miękkiego jak chmury tłumienia i wyjątkowego komfortu, który wspiera zarówno ciało, jak i umysł.
Nawet 1,5 mln Polaków może nie wiedzieć, że ma cukrzycę. Oczy mogą zdradzić wczesne sygnały choroby
W Polsce na cukrzycę cierpi ponad 3 mln osób, a 1,5 mln może nie wiedzieć o chorobie. Z okazji Światowego Dnia Cukrzycy ekspertka marki Alensa przypomina, że regularne badania wzroku pomagają we wczesnym wykryciu problemu.
Defibrylatory AED - Automatyczny Defibrylator Zewnętrzny
Nagłe zatrzymanie krążenia może wystąpić u osób w każdym wieku i w różnych sytuacjach. Szybkie udzielenie pomocy może znacząco zwiększać szanse na podjęcie działań ratunkowych.
Jak dbać o fale, loki i sprężynki w chłodne dni?
Wielkimi krokami zbliża się ta pora roku, kiedy temperatury spadają, a korzenne przyprawy pojawiają się w rozgrzewającej latte.
Tylko 14% uczniów w szkołach ponadpodstawowych uczęszcza na edukację zdrowotną
Tylko 14% uczniów szkół ponadpodstawowych w Warszawie uczęszcza na zajęcia z edukacji zdrowotnej – reszta została z nich wypisana.
WAGI EXPLORER Zrodzone z tradycji, stworzone dla innowacji!
OHAUS Corporation, światowy lider w dziedzinie projektowania i produkcji urządzeń wagowych, ma przyjemność zaprezentować nową serię wag EXPLORER