Środa, 2015-02-18 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:
WSP Społem z wielkanocną kampanią reklamową
Z początkiem marca br. Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” rozpocznie świąteczną kampanię reklamową swojego sztandarowego produktu - Majonezu Kieleckiego. Komunikacja ma zwrócić uwagę konsumentów na wysoką jakość wyrobu oraz niezmienną tradycję jego wytwarzania.
Pierwsze kroki na nartach przyszłego mistrza i mistrzyni!
Trenerzy TAURON Bachleda Ski odpowiadają na najczęstsze pytania rodziców
Regeneracja nocna
Można powiedzieć, że odżywki to tylko odżywki i nieważne, którą wybierzemy, zawsze będzie podobne działanie. Tymczasem w rzeczywistości musimy powiedzieć, że świat odżywek jest znacznie bardziej bogaty. Mamy na rynku dostępne odżywki o bardzo różnorodnym działaniu.
Idealne przyjęcie
Dzieci są punktem, wokół, którego obraca się niemalże cały świat rodzica. Pragnie on dla swojej pociech wszystkiego, co najlepsze i oczywiście zadowolenia na jego twarzy, dlatego też dla każdego rodzica urodziny dziecka to bardzo ważny dzień.
Nowe Domowe wypieki - Kruche i Biszkopt poleca Delecta
Delecta rozbudowuje ofertę ciast do samodzielnego wypieku, wprowadzając na rynek Kruche i Biszkopt w nowej linii Domowe wypieki. To pierwsze na rynku ciasta bazowe z dodatkiem specjalistycznych gatunków mąk.
FMCG: SOLAN - producent i światowy dystrybutor suszy ziemniaczanych - wdrożył ERP Navireo
SOLAN – producent wyrobów na bazie suszu ziemniaczanego – wdrożył system ERP Navireo firmy InsERT. Oprogramowanie zorganizowało kluczowe dla firmy z rynku FMCG obszary działalności, takie jak produkcja, sprzedaż i gospodarka magazynowa, zakupy, a także księgowość i
FLABeLOS – profilaktyka schorzeń
Nadwaga, cukrzyca, bóle stawów i kręgosłupa, a nawet osteoporoza… brzmi groźnie? Zdecydowanie! Jednak przyczyna wymienionych schorzeń w wielu przypadkach jest błaha – brak ruchu i aktywności fizycznej!
Gdzie warto spędzić wakacje?
Początek roku, to czas, kiedy wiele osób wypełnia druczki urlopowe i informuje swojego szefa o urlopie wakacyjnym. Nic więc dziwnego, ze obserwujemy wzmożone zainteresowanie ofertami w biurach podróży, na stronach internetowych poświęconych turystyce i oferujących miejsca w hotelach i pensjonatach
Wątki na forum z tego dnia
- Gdzie warto spędzić wakacje? - komentarze (2)
- Łódź Fundacji We Are Water wpłynęła na Ocean Indyjski - komentarze (0)
- WSP Społem z wielkanocną kampanią reklamową - komentarze (0)
- Pierwsze kroki na nartach przyszłego mistrza i mistrzyni! - komentarze (0)
- Regeneracja nocna - komentarze (0)
- Idealne przyjęcie - komentarze (0)
- Idealne przyjęcie - komentarze (0)
- Nowe Domowe wypieki - Kruche i Biszkopt poleca Delecta - komentarze (0)
- FMCG: SOLAN - producent i światowy dystrybutor suszy ziemniaczanych - wdrożył... (0)
- FLABeLOS – profilaktyka schorzeń - komentarze (0)
Wyszukiwarka:
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
ASICS EMEA odnotowuje wzrost we wszystkich kanałach i kategoriach w III kwartale 2025 roku
ASICS EMEA ogłosił wyniki finansowe za III kwartał 2025 roku. Przychody wzrosły o 17,7% w porównaniu z III kwartałem 2024 roku.
Tylko 14% uczniów w szkołach ponadpodstawowych uczęszcza na edukację zdrowotną
Tylko 14% uczniów szkół ponadpodstawowych w Warszawie uczęszcza na zajęcia z edukacji zdrowotnej – reszta została z nich wypisana.
Defibrylatory AED - Automatyczny Defibrylator Zewnętrzny
Nagłe zatrzymanie krążenia może wystąpić u osób w każdym wieku i w różnych sytuacjach. Szybkie udzielenie pomocy może znacząco zwiększać szanse na podjęcie działań ratunkowych.
Nawet 1,5 mln Polaków może nie wiedzieć, że ma cukrzycę. Oczy mogą zdradzić wczesne sygnały choroby
W Polsce na cukrzycę cierpi ponad 3 mln osób, a 1,5 mln może nie wiedzieć o chorobie. Z okazji Światowego Dnia Cukrzycy ekspertka marki Alensa przypomina, że regularne badania wzroku pomagają we wczesnym wykryciu problemu.
Najczęściej czytane artykuły:
Hubert Hurkacz w kampanii billboardowej „Moje codzienne nawodnienie”
Hubert Hurkacz zachęca do picia wody w kampanii Waterdrop „Moje codzienne nawodnienie”. Billboardy z tenisistą pojawiły się w największych miastach Polski. Marka przypomina, że prawie połowa Polaków pije za mało wody, a małe, codzienne wybory mają znaczenie dla zdrowia i planety.
Nowy smak Waterdrop: Cola Orange - klasyka w lekkim wydaniu
Waterdrop wprowadza limitowany smak Microdrinka Cola Orange – połączenie klasycznego smaku coli z nutą pomarańczy w lekkiej, bezcukrowej formie.
Ceny kawy w kawiarniach o ⅕ w górę od 2022 r., kawy z mlekiem nawet o 64 proc. droższe od espresso.
Średni koszt filiżanki espresso w polskich kawiarni wynosi 9 zł, co czyni ją najbardziej przystępnym rodzajem kawy do wypicia „na mieście”.
Świętujemy Dzień Pierogów: wzrost zamówień o 15% jesienią. Gdy robi się chłodno, zamawiamy pierogi
Gdy dni stają się krótsze, a za oknem coraz częściej pojawia się chłód i deszcz, Polacy chętniej sięgają po dania, które przywołują wspomnienia rodzinnych spotkań i dają poczucie domowego ciepła.
W jaki sposób produkty farmaceutyczne uzyskują dostęp do rynku? Kluczowe procesy i instytucje w Unii
Komentarz przygotował Dr Ioannis Papasotiriou.
Nawet 1,5 mln Polaków może nie wiedzieć, że ma cukrzycę. Oczy mogą zdradzić wczesne sygnały choroby
W Polsce na cukrzycę cierpi ponad 3 mln osób, a 1,5 mln może nie wiedzieć o chorobie. Z okazji Światowego Dnia Cukrzycy ekspertka marki Alensa przypomina, że regularne badania wzroku pomagają we wczesnym wykryciu problemu.
Defibrylatory AED - Automatyczny Defibrylator Zewnętrzny
Nagłe zatrzymanie krążenia może wystąpić u osób w każdym wieku i w różnych sytuacjach. Szybkie udzielenie pomocy może znacząco zwiększać szanse na podjęcie działań ratunkowych.
Tylko 14% uczniów w szkołach ponadpodstawowych uczęszcza na edukację zdrowotną
Tylko 14% uczniów szkół ponadpodstawowych w Warszawie uczęszcza na zajęcia z edukacji zdrowotnej – reszta została z nich wypisana.
ASICS EMEA odnotowuje wzrost we wszystkich kanałach i kategoriach w III kwartale 2025 roku
ASICS EMEA ogłosił wyniki finansowe za III kwartał 2025 roku. Przychody wzrosły o 17,7% w porównaniu z III kwartałem 2024 roku.
