Środa, 2013-10-2 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:
Jesienny szyk
Oleje do włosów, eliksiry i maseczki Biovax, nowe kosmetyki do makijażu Golden Rose, pokaz kapeluszy, czapek i beretów to atrakcje konferencji-śniadania prasowego w IMR advertising by PR.
Piątnica kolejny raz zwyciężyła w rankingu
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy zajęła I miejsce w VII Rankingu Spółdzielni Mleczarskich zorganizowanym przez Polską Izbę Mleka.
Wymarzone boisko już w Perłach!
W dniu 30 września br. przedstawiciele Fabryki Farb i Lakierów Śnieżka SA przekazali wielofunkcyjne boisko Szkole Podstawowej z podwęgorzewskich Pereł – zwycięzcy siódmej edycji kampanii „Kolorowe boiska… czyli Szkolna Pierwsza Liga”.
Higiena ucha a sporty wodne
Kontakt z wodą jest okazją do odprężenia i wzmocnienia organizmu niezależnie od wieku i kondycji fizycznej.
Modafen – nowoczesne uderzenie w przeziębienie
Jesień to okres zwiększonej zachorowalności na grypę i przeziębienie1.
OsteoDiag - zadbaj o odpowiedni poziom wapnia w organizmie
Wapń to niezbędny minerał, który odgrywa istotną rolę w wielu procesach warunkujących prawidłowy rozwój, wzrost i funkcjonowanie ludzkiego organizmu. Powoduje, że mamy mocne kości, zdrowe zęby oraz prawidłową krzepliwość krwi.
Polacy nie chcą tracić czasu… – wyniki światowego badania na temat przeziębienia i grypy
Nie mamy czasu na chorowanie, jak również nie chcemy z tego powodu porzucać ulubionych aktywności. Aż 91% Polaków przychodzi do pracy pomimo objawów przeziębienia lub grypy, podobnie Hiszpanie (94,6%), Rosjanie (91,2%) czy Francuzi (88,7%) – wynika ze światowego badania VICKS Global C&F Survey.
Włoszki pokochały Clarenę
Clarena otwiera swój oddział we Włoszech i wzmacnia pozycję marki na arenie międzynarodowej. Parma to kolejne miejsce, gdzie będzie można zaopatrzyć się w produkty firmy. Nowy oddział stanowi odpowiedź na ogromne zainteresowanie tamtejszego rynku ofertą polskiego producenta.
Clarena gotowa do przejęć
Lider polskiego rynku kosmetyki profesjonalnej, firma Clarena, zaprezentowała się podczas prestiżowych targów Beyond Beauty w Paryżu. Marka otwiera właśnie swój oddział we Włoszech, a także aktywnie poszukuje partnerów do współpracy poza Europą. Rozwija produkcję i prowadzi rozmowy w sprawie przejęć
Wątki na forum z tego dnia
- Jesienny szyk - komentarze (0)
- Piątnica kolejny raz zwyciężyła w rankingu - komentarze (0)
- Wymarzone boisko już w Perłach! - komentarze (0)
- Higiena ucha a sporty wodne - komentarze (0)
- Modafen – nowoczesne uderzenie w przeziębienie - komentarze (0)
- OsteoDiag - zadbaj o odpowiedni poziom wapnia w organizmie - komentarze (0)
- Polacy nie chcą tracić czasu… – wyniki światowego badania na temat przeziębie... (0)
- Włoszki pokochały Clarenę - komentarze (0)
- Clarena gotowa do przejęć - komentarze (0)
Wyszukiwarka:
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
ASICS EMEA odnotowuje wzrost we wszystkich kanałach i kategoriach w III kwartale 2025 roku
ASICS EMEA ogłosił wyniki finansowe za III kwartał 2025 roku. Przychody wzrosły o 17,7% w porównaniu z III kwartałem 2024 roku.
Tylko 14% uczniów w szkołach ponadpodstawowych uczęszcza na edukację zdrowotną
Tylko 14% uczniów szkół ponadpodstawowych w Warszawie uczęszcza na zajęcia z edukacji zdrowotnej – reszta została z nich wypisana.
Defibrylatory AED - Automatyczny Defibrylator Zewnętrzny
Nagłe zatrzymanie krążenia może wystąpić u osób w każdym wieku i w różnych sytuacjach. Szybkie udzielenie pomocy może znacząco zwiększać szanse na podjęcie działań ratunkowych.
Nawet 1,5 mln Polaków może nie wiedzieć, że ma cukrzycę. Oczy mogą zdradzić wczesne sygnały choroby
W Polsce na cukrzycę cierpi ponad 3 mln osób, a 1,5 mln może nie wiedzieć o chorobie. Z okazji Światowego Dnia Cukrzycy ekspertka marki Alensa przypomina, że regularne badania wzroku pomagają we wczesnym wykryciu problemu.
W jaki sposób produkty farmaceutyczne uzyskują dostęp do rynku? Kluczowe procesy i instytucje w Unii
Komentarz przygotował Dr Ioannis Papasotiriou.
Najczęściej czytane artykuły:
Hubert Hurkacz w kampanii billboardowej „Moje codzienne nawodnienie”
Hubert Hurkacz zachęca do picia wody w kampanii Waterdrop „Moje codzienne nawodnienie”. Billboardy z tenisistą pojawiły się w największych miastach Polski. Marka przypomina, że prawie połowa Polaków pije za mało wody, a małe, codzienne wybory mają znaczenie dla zdrowia i planety.
Nowy smak Waterdrop: Cola Orange - klasyka w lekkim wydaniu
Waterdrop wprowadza limitowany smak Microdrinka Cola Orange – połączenie klasycznego smaku coli z nutą pomarańczy w lekkiej, bezcukrowej formie.
Ceny kawy w kawiarniach o ⅕ w górę od 2022 r., kawy z mlekiem nawet o 64 proc. droższe od espresso.
Średni koszt filiżanki espresso w polskich kawiarni wynosi 9 zł, co czyni ją najbardziej przystępnym rodzajem kawy do wypicia „na mieście”.
Świętujemy Dzień Pierogów: wzrost zamówień o 15% jesienią. Gdy robi się chłodno, zamawiamy pierogi
Gdy dni stają się krótsze, a za oknem coraz częściej pojawia się chłód i deszcz, Polacy chętniej sięgają po dania, które przywołują wspomnienia rodzinnych spotkań i dają poczucie domowego ciepła.
W jaki sposób produkty farmaceutyczne uzyskują dostęp do rynku? Kluczowe procesy i instytucje w Unii
Komentarz przygotował Dr Ioannis Papasotiriou.
Nawet 1,5 mln Polaków może nie wiedzieć, że ma cukrzycę. Oczy mogą zdradzić wczesne sygnały choroby
W Polsce na cukrzycę cierpi ponad 3 mln osób, a 1,5 mln może nie wiedzieć o chorobie. Z okazji Światowego Dnia Cukrzycy ekspertka marki Alensa przypomina, że regularne badania wzroku pomagają we wczesnym wykryciu problemu.
Defibrylatory AED - Automatyczny Defibrylator Zewnętrzny
Nagłe zatrzymanie krążenia może wystąpić u osób w każdym wieku i w różnych sytuacjach. Szybkie udzielenie pomocy może znacząco zwiększać szanse na podjęcie działań ratunkowych.
Tylko 14% uczniów w szkołach ponadpodstawowych uczęszcza na edukację zdrowotną
Tylko 14% uczniów szkół ponadpodstawowych w Warszawie uczęszcza na zajęcia z edukacji zdrowotnej – reszta została z nich wypisana.
ASICS EMEA odnotowuje wzrost we wszystkich kanałach i kategoriach w III kwartale 2025 roku
ASICS EMEA ogłosił wyniki finansowe za III kwartał 2025 roku. Przychody wzrosły o 17,7% w porównaniu z III kwartałem 2024 roku.
Jedzenie, emocje i akceptacja siebie – inspirujące spotkanie z Karoliną Gruszecką w Galerii Pomorski
Galeria Pomorska zaprasza na kolejne wydarzenie w ramach nowego cyklu „GP Loves You!”. Już w sobotę 18 października w Kinie Helios w galerii odbędzie się wykład Karoliny Gruszeckiej, psychodietetyczki i trenerki personalnej, poświęcony budowaniu zdrowej relacji z jedzeniem i samym sobą.